Android apps voor een yarvik tablet.

07-03-2012 17:35 8 berichten
Gezocht dames of heren met verstand van tablets.

Ik heb aangeboden aan mijn oma om op haar yarvik tablet nieuwe apps te zetten die van adroid zijn. Dit omdat de apps die we gedownload hebben via de site die bij deze tablet hoort niet helemaal naar wens zijn.

Nu ben ik al sinds 13.00 vandaag bezig om dit voor elkaar te krijgen en begin ik uit pure frustratie een topic.

Is er iemand die mij in begrijpbaar Nederlands uit kan leggen hoe ik dit voor elkaar ga krijgen??

Ik zal jullie eeuwig dankbaar zijn
Alle reacties Link kopieren
Welke Yarvik is het precies? En welke android versie zit erop?

Je hebt zeker geen snelkoppeling naar de market?

Anders hier even kijken:

http://www.winmo.nl/apps- ... -yarvik-tab210-of-tab310/
Everytime you make a typo, the errorists win.
Gewoon van de market plukken lijkt mij zoals op elk Android apparaat? Klik wel even free aan, anders moet je betalen voor de meeste apps
@ infojunk, het is de yarvik 360 met android 2.3.

@ tijntje, het probleem is dat google deze tablet soort niet ondersteunt, dat is bij meerdere soorten zo. En kan de market dus niet gebruiken.

Heb zelfs een android telefoon en een Ipad dus weet hoe het geintje werkt krijg het alleen niet op deze tablet voor elkaar:(
@iess90 Heb je wel de "GetJar App Store" erop staan? zo niet kan je hier vinden hoe je die erop krijgt. Heb alleen geen idee wat het aanbod is.
Vanaf 13:00 er mee bezig, valt nog mee. Hier inmiddels een expert, na dagen prutsen. Getjar heeft weinig Nederlandse apps. Je moet aptoide installeren. Dat is een soort downloadclient voor apps en dat programma vind je op internet. Google vervolgens "markets" die met Aptoide werken. Op die manier kan je veel goede apps vinden. Om het ding te pimpen kan je met Go Launcher mappen en thema's maken. Succes! Als je hem aan de praat hebt, is het best een leuk ding ( maar voordat het zover was, waren we bijna een week verder).
@ tijntje, heb idd de apps van Getjar al gebruikt alleen heeft oma andere wensen, oftewel ze wil dezelfde apps als ikzelf op mijn Ipad heb staan.

@sterre12, fijn te horen dat ik niet de enige kluns ben op het gebied van deze tablet. Ga zeker je tip even onderzoeken morgen wellicht is dit die eene makkelijke manier waar ik naar op zoek was;-)
Wat ook mogelijk is losse .apk installatie bestanden bij elkaar sprokkelen en zo je app's installeren. Als je googled op je programma naar wens en daar apk achter typt heb je zo de app's bij elkaar die je wilt. Het nadeel is dat je gericht moet zoeken en dus moet weten welke app's je wilt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven