welke telefoon?
vrijdag 9 maart 2012 om 15:20
mijn contract loopt bijna af dus ik mag een nieuw toestel. Ik heb nu een iPhone 3G en daar ben ik tevreden mee. Ik wilde dus eigenlijk voor de iPhone 4S gaan, maar die prijzen! Alle abonnementen zijn duurder geworden. Het abonnement wat ik nu heb kost 15 euro meer per maand. Dat vind ik echt te gek worden. En bijna alle aanbieders hebben speciale iPhone abonnementen die ook zo duur zijn. Los kopen en een simonly abonnement heb ik ook aan gedacht, maar ook de simonly abonnementen zijn niet zo voordelig. Of de belminuten zijn goedkoop en het internet is duur.
Maar nu ik zo aan het rond kijken was kwam ik ook andere toestellen tegen. En ik vind de toestellen van samsung echt mooi. Mooier dan de iPhone. En de meesten hebben een groter scherm wat ik ook wel fijn vind. Maar ik ben bang dat ik niet kan wennen aan android. Of dat het niet lekker samen gaat met mn macbook. Is er iemand die van iPhone naar android is gegaan? Hoe beviel dat?
Mijn vriend heeft een htc en dat vind ik echt geen fijne telefoon. Daarom twijfel ik dus heel erg.
Oja de telefoons die ik mooi vond waren de galaxy nexus, galaxy S2 en de galaxy note (alhoewel die misschien wel te groot is)
Maar nu ik zo aan het rond kijken was kwam ik ook andere toestellen tegen. En ik vind de toestellen van samsung echt mooi. Mooier dan de iPhone. En de meesten hebben een groter scherm wat ik ook wel fijn vind. Maar ik ben bang dat ik niet kan wennen aan android. Of dat het niet lekker samen gaat met mn macbook. Is er iemand die van iPhone naar android is gegaan? Hoe beviel dat?
Mijn vriend heeft een htc en dat vind ik echt geen fijne telefoon. Daarom twijfel ik dus heel erg.
Oja de telefoons die ik mooi vond waren de galaxy nexus, galaxy S2 en de galaxy note (alhoewel die misschien wel te groot is)
vrijdag 9 maart 2012 om 15:29
vrijdag 9 maart 2012 om 16:09
Ik heb sinds kort een Samsung Note en hij is geweldig! Als je iets zoekt waarmee je apps kan gebruiken, kan surfen en daarnaast ook bellen dan moet je daar voor gaan. Als je hem vooral gebruikt om te bellen dan is hij inderdaad wat groot. Hij past wel gewoon in mijn broekzak (ben man). Hiervoor had ik ook een Android (HTC Legend) dus hoe de overstap van iPhone naar Android gaat, kan ik niks over zeggen. Het zal even wennen zijn lijkt me.
vrijdag 9 maart 2012 om 17:20
Het ligt er maar aan waar je het voor gebruikt. Als je alleen wat belt, whatsappt en internet wen je er zo aan. Grote nadeel is natuurlijk dat synchronisatie met je mac minder gaat dan.
iPhone is een adequate telefoon maar zwaar overschat in mijn opinie. Wat vind jij eigenlijk zo fijn aan een iPhone. Maw. Waarom wil je een nieuwe?
Ikzelf heb een HTC desire. Die heeft goedkopere apps, kan flash spelen en bovenal hoef je niet dat enorm irritante itunes te gebruiken.
iPhone is een adequate telefoon maar zwaar overschat in mijn opinie. Wat vind jij eigenlijk zo fijn aan een iPhone. Maw. Waarom wil je een nieuwe?
Ikzelf heb een HTC desire. Die heeft goedkopere apps, kan flash spelen en bovenal hoef je niet dat enorm irritante itunes te gebruiken.
vrijdag 9 maart 2012 om 17:49
vrijdag 9 maart 2012 om 17:55
Geen Samsung: ik heb de Galaxy SII in handen gehad en dat vond ik niet fijn. Ik wilde schoorvoetend naar een witte iPhone 4s maar vond ik te duur, zo goed is ie qua hardware niet eens meer, de iTunes store is ook duur, de aparte abonnementen die je ervoor moet afsluiten én de grote som geld die je (voor het merk) er nog naast mag leggen.
Mij werd de Sony Xperia S geadviseerd. Ik heb de witte versie sinds gisteren en ik ben helemaal blij! Supergoed toestel, veel beter qua hardware en binnenkort op Android 4.0.
En, niet onbelangrijk: ook nog eens goedkoper, ook qua abonnement (geen iSmart maar Smart Plus bij T-mobile).
Qua besturingssysteem: ik heb de afgelopen twee jaar alles uitgeprobeerd. Zowel iOS op mijn iPod als ook verschillende Android-versies en Windows 6.5 én 7. Ik vind Android een prima systeem. Vaak verschillen de 'skins' van de diverse toestelmerken ook wel een beetje, maar over het algemeen: je bent echt zó gewend. Android heeft net zoveel (zo niet meer apps) en als je er al voor moet betalen, zijn ze nog altijd goedkoper dan in de ITunes Store.
Mij werd de Sony Xperia S geadviseerd. Ik heb de witte versie sinds gisteren en ik ben helemaal blij! Supergoed toestel, veel beter qua hardware en binnenkort op Android 4.0.
En, niet onbelangrijk: ook nog eens goedkoper, ook qua abonnement (geen iSmart maar Smart Plus bij T-mobile).
Qua besturingssysteem: ik heb de afgelopen twee jaar alles uitgeprobeerd. Zowel iOS op mijn iPod als ook verschillende Android-versies en Windows 6.5 én 7. Ik vind Android een prima systeem. Vaak verschillen de 'skins' van de diverse toestelmerken ook wel een beetje, maar over het algemeen: je bent echt zó gewend. Android heeft net zoveel (zo niet meer apps) en als je er al voor moet betalen, zijn ze nog altijd goedkoper dan in de ITunes Store.