Bezemtopic deel 12
woensdag 1 februari 2012 om 18:55
vrijdag 9 maart 2012 om 18:46
Tjeesis Coetje, heb even gekeken en het klinkt als een meisje wat flink in de war is.
Ik hoop dat ze haar snel vinden. Ik neem aan dat politie op de hoogte is van haar verdwijning?
En uitzieken (Jaaaaa mamma Zoeb), ja morgen weer en overmorgen.
Ik weet ook ergens wel dat het beter zou zijn om even wat langer thuis in bed te blijven, maar mijn verantwoordelijkheidsgevoel wint het steeds van mijn zieke lijf.
Vandaag ging het met behulp van medicijnen weer redelijk.
Vanavond vroeg naar bed en dan echt twee dagen rustig aan.
Beloofd.
Wij hebben net frieten gegeten.
Het zal best wel lekker zijn geweest, maar ik proef toch niks.
Met een beetje 'mazzel' zit ik morgen onder de 68 kilo. Dat is dan weer wél leuk. Alleen had ik het toch liever op een andere manier gedaan.
Ik hoop dat ze haar snel vinden. Ik neem aan dat politie op de hoogte is van haar verdwijning?
En uitzieken (Jaaaaa mamma Zoeb), ja morgen weer en overmorgen.
Ik weet ook ergens wel dat het beter zou zijn om even wat langer thuis in bed te blijven, maar mijn verantwoordelijkheidsgevoel wint het steeds van mijn zieke lijf.
Vandaag ging het met behulp van medicijnen weer redelijk.
Vanavond vroeg naar bed en dan echt twee dagen rustig aan.
Beloofd.
Wij hebben net frieten gegeten.
Het zal best wel lekker zijn geweest, maar ik proef toch niks.
Met een beetje 'mazzel' zit ik morgen onder de 68 kilo. Dat is dan weer wél leuk. Alleen had ik het toch liever op een andere manier gedaan.
vrijdag 9 maart 2012 om 18:51
Mogguh
Nog steeds een ziekenboeg hier. Coe, het lijkt wel alsof je de zieken kado krijgt voor al je goede zorgen. Dikke knuf voor allemaal
Ik ben alleen maar moe. Woensdag een bespreking plus concert gehad, gisteren met mams op stap geweest, vandaag bijna alleen maar geslapen. Als ik het met zus (en mams) eens word kan vanaf volgende week nogal wat regelwerk beginnen.
Nog steeds een ziekenboeg hier. Coe, het lijkt wel alsof je de zieken kado krijgt voor al je goede zorgen. Dikke knuf voor allemaal
Ik ben alleen maar moe. Woensdag een bespreking plus concert gehad, gisteren met mams op stap geweest, vandaag bijna alleen maar geslapen. Als ik het met zus (en mams) eens word kan vanaf volgende week nogal wat regelwerk beginnen.
zaterdag 10 maart 2012 om 08:59
Ik dacht: " Wat is Mamz vroeg". Maar zij zegt om bijna zeven uur 's avonds nog Mogguh.
Mamz wat een werk heb je op het ogenblik met je moeder.
Nou ja, dat doe je natuurlijk gewoon. Soms vind ik het erg dat ik zover weg woon. Maar ik kan goed met mijn moeder door één deur hoor, Maar ik kan niet met haar praten. Dat mis ik wel zo af en toe. Als ik een uur bij haar zit is het gesprek alweer gestopt en weet ik niets meer.
We hebben vorige wel heel erg gelachen om een voicemail die ze had ingesproken, toen ze dacht dat ze al had opgehangen. 't Is me wel een mens hoor. Maar ik denk dat ze voicemail niet zo snapt. Ze belde twee keer mijn jongste terwijl mijn oudste jarig was, dus de verkeerde. Dat doet ze dan weer wel. Maar jongste stond onder de douche en pakte niet op. Zegt ze: " Met Oma", even niets, toen " Oh". Toen dacht ze natuurlijk dat ze had opgehangen en toen zei ze" Ouwegezeik". Bijna 90.
Mamz wat een werk heb je op het ogenblik met je moeder.
Nou ja, dat doe je natuurlijk gewoon. Soms vind ik het erg dat ik zover weg woon. Maar ik kan goed met mijn moeder door één deur hoor, Maar ik kan niet met haar praten. Dat mis ik wel zo af en toe. Als ik een uur bij haar zit is het gesprek alweer gestopt en weet ik niets meer.
We hebben vorige wel heel erg gelachen om een voicemail die ze had ingesproken, toen ze dacht dat ze al had opgehangen. 't Is me wel een mens hoor. Maar ik denk dat ze voicemail niet zo snapt. Ze belde twee keer mijn jongste terwijl mijn oudste jarig was, dus de verkeerde. Dat doet ze dan weer wel. Maar jongste stond onder de douche en pakte niet op. Zegt ze: " Met Oma", even niets, toen " Oh". Toen dacht ze natuurlijk dat ze had opgehangen en toen zei ze" Ouwegezeik". Bijna 90.
zaterdag 10 maart 2012 om 14:01
zaterdag 10 maart 2012 om 15:52
Ik denk dat het stadium van aandacht vragen allang gepasseerd is en dat ze het echt niet meer weet.
Er brand al de hele dag een kaarsje in de hoop dat ze snel veilig terug komt.
Vandaag een beetje gewerkt en een stapel was gevouwen,zometeen een dorp verderop de boodschappen doen en dan eten we daar meteen een frietje.
Er brand al de hele dag een kaarsje in de hoop dat ze snel veilig terug komt.
Vandaag een beetje gewerkt en een stapel was gevouwen,zometeen een dorp verderop de boodschappen doen en dan eten we daar meteen een frietje.
zaterdag 10 maart 2012 om 20:03
Om acht uur 's avonds kan ik ook nog Mogguh
Zoeb, grappig verhaal over mams aan de telefoon. Mijn mams is niet de makkelijkste, maar tot nu toe is ze prettiger in de omgang dan in haar goede doen. Nou ja, liever een gezonde kat dan een kwetsbaar meisje, als ik het voor het kiezen had.
Coe, ik hoop dat er snel nieuws komt.
Zoeb, grappig verhaal over mams aan de telefoon. Mijn mams is niet de makkelijkste, maar tot nu toe is ze prettiger in de omgang dan in haar goede doen. Nou ja, liever een gezonde kat dan een kwetsbaar meisje, als ik het voor het kiezen had.
Coe, ik hoop dat er snel nieuws komt.
zaterdag 10 maart 2012 om 20:05
zondag 11 maart 2012 om 09:36
zondag 11 maart 2012 om 09:48
Gold,schiet niet op zo he,blijf maar lekker in bed en hopelijk doet de ab zijn werk nu goed.Beterschap
Ben met tante aan het mailen,ik mag eventueel een oproep doen hier,maar weet niet hoe ik dat in het vat moet gieten en of het wel zal helpen.Zag wel dat ze vandaag nog online is geweest op hyves dus ze leeft iig nog(denk ik dan maar)
Ben met tante aan het mailen,ik mag eventueel een oproep doen hier,maar weet niet hoe ik dat in het vat moet gieten en of het wel zal helpen.Zag wel dat ze vandaag nog online is geweest op hyves dus ze leeft iig nog(denk ik dan maar)
zondag 11 maart 2012 om 10:02
Eigenlijk is het een muts om iedereen zo in spanning te laten zitten Coe. Als ze online is geweest, kan ze toch ook een berichtje achter laten. Hoop dat ze snel haar verstand gaat gebruiken en terug komt. Heb je niet het idee dat ze er zelf tussenuit is gegaan?
Of denk je toch dat er meer aan de hand is?
Wij gaan ook weg. Vandaag zijn we een keer niet thuis voor de visite.
Of denk je toch dat er meer aan de hand is?
Wij gaan ook weg. Vandaag zijn we een keer niet thuis voor de visite.
zondag 11 maart 2012 om 18:39
Coe, is er al nieuws van je nichtje? Ik zag gisteren op internet dat er een 15-jarig vermist meisje uit V. hier was teruggevonden dus ik dacht.. dat is ze vast. Maar uit jouw bericht begrijp ik dat ze nog niet terug is? Pfft snap dat je daar slecht van hebt geslapen..
Mamz, lijkt me best zwaar nu met je moeder. Lekker uitgeslapen vcandaag? Hoop dat je ook even naar buiten bent geweest, het was superlekker.
vandaag best een lekker dagje, vanochtend eerst huiswerk, daarna visite, daarna lekker een stuk gefietst en zo lekker eten en nog even een filmpje kijken ofzo. Wat mij betreft een behoorlijk perfecte zondag!!
Mamz, lijkt me best zwaar nu met je moeder. Lekker uitgeslapen vcandaag? Hoop dat je ook even naar buiten bent geweest, het was superlekker.
vandaag best een lekker dagje, vanochtend eerst huiswerk, daarna visite, daarna lekker een stuk gefietst en zo lekker eten en nog even een filmpje kijken ofzo. Wat mij betreft een behoorlijk perfecte zondag!!
zondag 11 maart 2012 om 19:56
Ze heeft contact opgenomen met haar moeder en beloofd morgen contact op te nemen met hulpverlener...voor nu even opgelucht maar toch ook weer afwachten maar.
Zou haar het liefst heel hard door elkaar rammelen!
Vanmiddag in de speeltuin op het terras gezeten,wat heerlijk was dat!Daar ook het een en ander gegeten dus bij thuiskomst hadden we niet veel honger meer.
Zou haar het liefst heel hard door elkaar rammelen!
Vanmiddag in de speeltuin op het terras gezeten,wat heerlijk was dat!Daar ook het een en ander gegeten dus bij thuiskomst hadden we niet veel honger meer.