telefoon
vrijdag 9 maart 2012 om 20:32
Ik neem aan dat je een Galaxy S plus bedoelt? Die heb ik, zit tussen de S en de S2 in, en ik vind het een superfijn toestel
De Ace is dacht ik een goedkope variant op een smartphone? Mijn man heeft een tijdje de Galaxy Y gehad, ook zo'n goedkope smartphone, maar dat vond hij echt een onding, en veel langzamer dan de S plus.
Maar misschien wel handig om te weten wat ze met het ding wil kunnen.
De Ace is dacht ik een goedkope variant op een smartphone? Mijn man heeft een tijdje de Galaxy Y gehad, ook zo'n goedkope smartphone, maar dat vond hij echt een onding, en veel langzamer dan de S plus.
Maar misschien wel handig om te weten wat ze met het ding wil kunnen.
vrijdag 9 maart 2012 om 21:34
vrijdag 9 maart 2012 om 21:58
Ik heb de Ace. Prima toestel, gezien de prijs, ik merk niet dat de mijne langzamer is dan bijv. een S2 of een iPhone. Alleen zijn de pixels op het scherm wat grover en ik vind dat hij een klein telefoongeheugen heeft. Dat zit snel vol, omdat niet alle apps op een SD-kaart gezet kunnen worden.
En wat ik wel heel irritant vind: elke keer als ik de telefoon uit heb gehad, zijn al mijn apps door elkaar gehusseld Dus dan is de volgorde in mijn menus verkeerd. Heeft iemand anders dit ook?
En wat ik wel heel irritant vind: elke keer als ik de telefoon uit heb gehad, zijn al mijn apps door elkaar gehusseld Dus dan is de volgorde in mijn menus verkeerd. Heeft iemand anders dit ook?