whatsapp problemen

09-03-2012 22:12 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Mijn vriend heeft problemen met zijn whatsapp.

Hij krijg geen melding als hij berichten van mijn ontvangt.

Ik sta dan ook niet in "chats"

Hij heeft 2 dagen terug mijn chatgeschiedenis gewist, sindsdien kan hij ook geen berichten naar mij versturen. Nu hebben we een andere chat gewist, en na die persoon kan hij nu ook geen berichten sturen. Weet iemand wat dit is, en wat je er tegen kunt doen..??

Alvast bedankt
Onder favorieten staan alle personen die whatsapp hebben van je contacten. Werkt dit niet: app verwijderen en opnieuw installeren.
Ik heb ook een probleemet whatsapp.

Wanneer ik een bericht stuur en de ander typt, kan ik niets typen.

Typ ik toch en de ander wist zijn bericht dan verdwijnt hij bij mij ook.

Zo super vervelend!

Ik heb het nu al 3 keer opnieuw geïnstalleerd, maar ik blijf er last van hebben.
Hallo, ik heb ook een probleempje:

Ik heb zojuist via iTunes whatsapp op mijn computer gezet. Hoe zet ik deze over op mijn iPhone?
Heb je al geprobeerd om rechtsbovenin op het potlood-icoontje te klikken? Dan krijg je als het goed is nog een lijst met echt iedereen uit je contactenlijst met whatsapp
ikkeh19 wijzigde dit bericht op 09-03-2012 22:37
Reden: extra toevoeging
% gewijzigd
Heeft ie je niet per ongeluk geblokkeerd?
quote:louisavuitton schreef op 09 maart 2012 @ 22:26:

Hallo, ik heb ook een probleempje:

Ik heb zojuist via iTunes whatsapp op mijn computer gezet. Hoe zet ik deze over op mijn iPhone?Als het goed is, moet je het synchroniseren. Dan moet die er vanzelf opgaan. En anders, kan je via App Store 'opnieuw' downloaden. Aangezien je ervoor betaald heb, hoef je nooit dubbel te betalen ;)!
Je kan trouwens ook je favorieten bijwerken (indien je de oude whatsapp nog hebt, maar bij de update moet je je contactenlijst verversen door te scrollen en dan komen je contacten, en kan je voorzover ik weet whatsappen?
Sinds kort heeft mijn vriend een nieuwe telefoon waarop hij Whatsapp wil installeren. Doordat al zijn contacts van het bedrijf waar hij werkt (>800) er in staan, lukt dit niet. Het programma gaat ze 1 voor 1 controleren. Hoe kan hij dit oplossen of omzeilen?

Bedankt bij voorbaat!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven