Macedonie
maandag 19 juli 2010 om 16:01
Ik ga deze zomer naar Macedonie! Ik heb maar 8 dagen (helaas) en ben van plan om als uitvalsbasis Ohrid te hebben.
Wie heeft tips voor mij? Leuk, goedkoop, hotel of guesthouse? Manier van reizen? Is Struga leuk? Zijn er veel toeristen? Wat moet ik gezien hebben? Wat absoluut niet?
Al jullie wijsheid is welkom
Wie heeft tips voor mij? Leuk, goedkoop, hotel of guesthouse? Manier van reizen? Is Struga leuk? Zijn er veel toeristen? Wat moet ik gezien hebben? Wat absoluut niet?
Al jullie wijsheid is welkom
woensdag 14 maart 2012 om 11:48
Klinkt niet erg bevredigend.
Sorry voor de lappen tekst. Misschien heeft hij er wat aan. Ik lach me echt een kriek als hij hier stage gaat lopen.
Gaan we elkaar eindelijk eens zien! Dat is dan wel heul erg gezellig. Krijg je wel een fles duitse wijn. Weet niet meer of nu rood of wit? Nog beter.... we gaan wijnproeven bij ons wijnboertje
Sorry voor de lappen tekst. Misschien heeft hij er wat aan. Ik lach me echt een kriek als hij hier stage gaat lopen.
Gaan we elkaar eindelijk eens zien! Dat is dan wel heul erg gezellig. Krijg je wel een fles duitse wijn. Weet niet meer of nu rood of wit? Nog beter.... we gaan wijnproeven bij ons wijnboertje
woensdag 14 maart 2012 om 12:30
Ik vind alle wijn lekker! De ene dag rood, de andere dag wit, en soms rose!
Ik hoop dat hij bij je in de buurt komt, dat zou geweldig zijn.
Ik heb het ontzettend druk met mijn website, solliciteren en sporten, en V denkt dat ik het allemaal wel even uit zoek.
Ik heb er net zo weinig verstand van als hij. Ach, komt allemaal wel goed.
Ik hoop dat hij bij je in de buurt komt, dat zou geweldig zijn.
Ik heb het ontzettend druk met mijn website, solliciteren en sporten, en V denkt dat ik het allemaal wel even uit zoek.
Ik heb er net zo weinig verstand van als hij. Ach, komt allemaal wel goed.
vrijdag 16 maart 2012 om 10:26
Je nachtdienst zit er inmiddels alweer op!!!
Ik denk dat je nu ligt te slapen.
V zijn stage zou zijn op een schiereiland in het noord oosten, vlak bij Rostock.
Ver uit de buurt van Heidelberg dus.
Helaas.
Ik weet niet of het echt gaat gebeuren hoor, V heeft wel vaker van die plannen.
Sollicitatie gehad gisteren, ging redelijk.
Ik denk dat je nu ligt te slapen.
V zijn stage zou zijn op een schiereiland in het noord oosten, vlak bij Rostock.
Ver uit de buurt van Heidelberg dus.
Helaas.
Ik weet niet of het echt gaat gebeuren hoor, V heeft wel vaker van die plannen.
Sollicitatie gehad gisteren, ging redelijk.
maandag 19 maart 2012 om 10:35
Ja, erg ver van Heidelberg, maar DL is ook zo groot, die kans was natuurlijk klein dat het bij jou in de buurt zou zijn. Helaas/
Ja, ik ben aan het solliciteren, gaat zo niet langer, ben hier zo ontevreden, heel erg jammer, ik had het graag anders gezien.
Maar ik solliciteer niet op alles wat los en vast zit, maar alleen echt leuke functies, die ook nog eens goed betalen natuurlijk.
Geniet van je vrije dag!
Ja, ik ben aan het solliciteren, gaat zo niet langer, ben hier zo ontevreden, heel erg jammer, ik had het graag anders gezien.
Maar ik solliciteer niet op alles wat los en vast zit, maar alleen echt leuke functies, die ook nog eens goed betalen natuurlijk.
Geniet van je vrije dag!
dinsdag 20 maart 2012 om 10:16
zondag 25 maart 2012 om 18:08
Nog 6 nachtjes! En ik zit hier met een dikke smile op mijn gezicht als ik er aan denk.
Maar heb het nog erg druk tot die tijd.
Werken, dit weekend ook, en nog een sollicitatie.
Hij moet nog wel werken, maar niet veel. Hij heeft wel examens. We gaan wel beide weekenden weg, lekker samen romantisch!!!!!
Maar heb het nog erg druk tot die tijd.
Werken, dit weekend ook, en nog een sollicitatie.
Hij moet nog wel werken, maar niet veel. Hij heeft wel examens. We gaan wel beide weekenden weg, lekker samen romantisch!!!!!
woensdag 28 maart 2012 om 03:44
Fijn dat hij ook vrij heeft. Je zou hem kunnen helpen bij het voorbereiden op zijn examens. Heeft hij al laten weten wat jullie gaan doen in de weekends.
Hoeveel nachten nu nog, even denken, deze nacht telt niet meer mee.. zijn het er dan nog 2?
WOW!
Veel plezier viev, ik ga je niet meer "zien" denk ik!
Have fun!
Hoeveel nachten nu nog, even denken, deze nacht telt niet meer mee.. zijn het er dan nog 2?
WOW!
Veel plezier viev, ik ga je niet meer "zien" denk ik!
Have fun!