Probleem met instellingen Leechblock (Firefox)

16-03-2012 22:39 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik sinds een tijdje Leechblock voor Firefox. Via deze extensie had ik ingesteld dat ik bepaalde sites max. een X aantal minuten per dag kon bekijken. Nu heb ik per ongeluk iets aan de instellingen veranderd waardoor die sites de hele dag door geblokkeerd zijn en ik er dus helemaal niet meer op kom. Niets aan de hand zou je zeggen, dan verander je gewoon de instellingen opnieuw....maar dat lukt dus niet meer. :(

Er staat namelijk ook ingesteld dat ik tijdens de blokkadetijden niets aan de instellingen kan veranderen en aangezien die blokkadetijden 24 uur per dag duren, kan ik niet meer aan de instellingen sleutelen.

Ik heb Leechblock al verwijderd en opnieuw toegevoegd, maar blijkbaar blijven de instellingen ergens geregistreerd staan want het probleem is er nog steeds.

Wie o wie kan me helpen dit op te lossen?
Kijk eens bij Options. Tools -> Add-ons. Dan zoek je de extensie en kiest Options.
it's a big club and you ain't in it
Riony dat is inderdaad het scherm waar ik de instellingen gewijzigd heb, maar daar staat bij Blockset 1 -> tabblad Advanced: "Prevent access to options for this blockset at times when these sites are blocked" aangevinkt en ik kan dat vinkje dus niet meer wegkrijgen.
Je kan de browser starten in safe-mode, Help -> Safe-mode, dan kies je Continue in safe-mode en dan wordt de browser weer opgestart.

Je tikt in de adresbalk about:config , drukt op enter en dan zoek je naar alle regels waar leech in voorkomt. Op al die regels rechtsklikken en kiezen: reset.

Dan moet het lukken.
Jaaaaaaa het is gelukt! Super!

Hartstikke bedankt Riony!!!!
you're welcome

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven