Auto over voet man; wat te doen?
zaterdag 17 maart 2012 om 21:16
Hoi allemaal,
Sinds ik mijn nieuwe baan heb parkeer mijn auto op een openbare parkeerplek. Als ik uit m'n werk kom staat er zo nu en dan (1x per week ofzo) een doodnormale man naast m'n auto geparkeerd. Hij staat gewoon naast z'n auto te wachten en wanneer ik wegrij zet hij z'n voet onder m'n wiel zodat ik eroverheen rij. Hij denkt dat ik het niet door heb, maar ik heb het gezien in m'n spiegel toen ik een keer andersom in het parkeervak stond. Als ik aankom lopen zie ik hem vaak kijken naar m'n laarzen. Wat moet ik hiermee aan?
Ik heb op internet zitten zoeken of ik iemand anders kon vinden en toen kwam ik op YouTube een filmpje tegen van iemand die z'n hand onder het wiel van een auto van dames/meisjes legt. Dat leek een of andere fetish te zijn...
Wat moet ik hiermee aan? Wat zouden jullie doen hiermee?
Sinds ik mijn nieuwe baan heb parkeer mijn auto op een openbare parkeerplek. Als ik uit m'n werk kom staat er zo nu en dan (1x per week ofzo) een doodnormale man naast m'n auto geparkeerd. Hij staat gewoon naast z'n auto te wachten en wanneer ik wegrij zet hij z'n voet onder m'n wiel zodat ik eroverheen rij. Hij denkt dat ik het niet door heb, maar ik heb het gezien in m'n spiegel toen ik een keer andersom in het parkeervak stond. Als ik aankom lopen zie ik hem vaak kijken naar m'n laarzen. Wat moet ik hiermee aan?
Ik heb op internet zitten zoeken of ik iemand anders kon vinden en toen kwam ik op YouTube een filmpje tegen van iemand die z'n hand onder het wiel van een auto van dames/meisjes legt. Dat leek een of andere fetish te zijn...
Wat moet ik hiermee aan? Wat zouden jullie doen hiermee?
zaterdag 17 maart 2012 om 21:19
zaterdag 17 maart 2012 om 21:21
zaterdag 17 maart 2012 om 21:25
quote:hanna872 schreef op 17 maart 2012 @ 21:22:
Iedereen reageren dan
Maar wat vinden jullie hiervan? Heeft een van jullie dit ooit gehad, alsjeblieft serieuze antwoorden/adviezenIk zou checken of je band niet beschadigd is. Je hebt geen idee wat een voet met een autoband kan doen.
Iedereen reageren dan
“Don’t look back – you’re not going that way.”
zaterdag 17 maart 2012 om 21:25
quote:hanna872 schreef op 17 maart 2012 @ 21:22:
Iedereen reageren dan
Maar wat vinden jullie hiervan? Heeft een van jullie dit ooit gehad, alsjeblieft serieuze antwoorden/adviezenIk zou de conciërge/collega vragen om mee te lopen en samen deze mafklapper verzoeken het terrein te verlaten.
Iedereen reageren dan
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.