Auto over voet man; wat te doen?

17-03-2012 21:16 73 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Sinds ik mijn nieuwe baan heb parkeer mijn auto op een openbare parkeerplek. Als ik uit m'n werk kom staat er zo nu en dan (1x per week ofzo) een doodnormale man naast m'n auto geparkeerd. Hij staat gewoon naast z'n auto te wachten en wanneer ik wegrij zet hij z'n voet onder m'n wiel zodat ik eroverheen rij. Hij denkt dat ik het niet door heb, maar ik heb het gezien in m'n spiegel toen ik een keer andersom in het parkeervak stond. Als ik aankom lopen zie ik hem vaak kijken naar m'n laarzen. Wat moet ik hiermee aan?

Ik heb op internet zitten zoeken of ik iemand anders kon vinden en toen kwam ik op YouTube een filmpje tegen van iemand die z'n hand onder het wiel van een auto van dames/meisjes legt. Dat leek een of andere fetish te zijn...

Wat moet ik hiermee aan? Wat zouden jullie doen hiermee?
Ik zou er niet op reageren.
Wazig.

En waarom alleen meisjes? Sowieso vind je hier weinig meisjes, het merendeel is boven de 18 jaar hier.
"...."............."

Ik weet gewoon niet wat ik kan zeggen. Ik heb hier echt nog nooit van gehoord en ben flabbergasted.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Meisjes?!
Ga in therapie!
???????????
Ja herken ik, vaak gehad, het hield op toen ik met een tractor op mijn werk kwam,
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
Oh excuses daarvoor, meisjes/dames/vrouwen. Dat zette ik er alleen bij omdat ik daar liever advies van krijg bij zoiets, ik voel me er nogal ongemakkelijk bij...
quote:diaantje1971 schreef op 17 maart 2012 @ 21:20:

Ja herken ik, vaak gehad, het hield op toen ik met een tractor op mijn werk kwam,

Sorry to, dat moest er even uit. Weet niets te zeggen en misschien de volgende keer nog een keer vooruit en achteruit?
Maar je zal nooit weten wie hier vrouw is en wie man.
Bijzonder.
Natuurlijk. En daarna loopt hij gewoon vrolijk weg, want zo'n auto over je voet, dat kan he-le-maal geen kwaad.
Iedereen reageren dan XD Maar wat vinden jullie hiervan? Heeft een van jullie dit ooit gehad, alsjeblieft serieuze antwoorden/adviezen
Toch weer wat geleerd vandaag.

Ik zou even de politie bellen en het verhaal vertellen. Weet het anders ook niet. Of de man aanspreken. Maar ik ben dan ook geen meisje meer.
Loop je dan alleen op laarzen?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Nee, niet herkenbaar. Of ja, wel: zelf eens een auto over mijn voet gehad en dat deed PIJN.
Ik heb vaak laarzen aan met hak ja... Afgelopen tijd is het wat te koud voor iets anders
Ik zou hem vragen om aan de kant te gaan omdat ik geen zin heb in die flauwekul.

Of plan twee: spikes.
Ach hij wil gewoon een schadeclaim. Betaal hem anders meteen fors dan ben je ook van het probleem af. Of rij over meer dan zijn voet heen.
quote:hanna872 schreef op 17 maart 2012 @ 21:22:

Iedereen reageren dan XD Maar wat vinden jullie hiervan? Heeft een van jullie dit ooit gehad, alsjeblieft serieuze antwoorden/adviezenIk zou checken of je band niet beschadigd is. Je hebt geen idee wat een voet met een autoband kan doen.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Nouja
quote:hanna872 schreef op 17 maart 2012 @ 21:22:

Iedereen reageren dan XD Maar wat vinden jullie hiervan? Heeft een van jullie dit ooit gehad, alsjeblieft serieuze antwoorden/adviezenIk zou de conciërge/collega vragen om mee te lopen en samen deze mafklapper verzoeken het terrein te verlaten.
Als een pilletje tegen waanvoorstellingen niet werkt zou je kunnen overwegen de fiets te nemen i.p.v. de auto, komt minder hard aan.
verba volant, scripta manent.
Een doodgewone man? Ik ken geen doodgewone mannen die zoiets doen.
Tja zover ik heb kunnen vinden zal hij er opgewonden van raken als ik over zijn voet heen rij...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven