-5 kilo... We kunnen het, meiden! (part two)
woensdag 12 maart 2008 om 23:17
Ik ben ook nog in de running, alleen een beetje megadruk met school momenteel...
Had vandaag mijn sollicitatiegesprek bij de sportschool en volgende week heb ik mijn tweede gesprek. Ze hebben me zelfs gevraagd of ik na mijn afstuderen daar front-office manager wil worden... Wel cool!!!
Verder goed bezig allen! Ik weer niet echt goed opgelet de laatste dagen...
Revival, beterschap!!!
Ik ga eens lekker bijtijds mijn bedje in!
Dikke
Ps. Ben eruit, wil na mijn afstuderen 1,5 maand naar Costa Rica en Panama...
Had vandaag mijn sollicitatiegesprek bij de sportschool en volgende week heb ik mijn tweede gesprek. Ze hebben me zelfs gevraagd of ik na mijn afstuderen daar front-office manager wil worden... Wel cool!!!
Verder goed bezig allen! Ik weer niet echt goed opgelet de laatste dagen...
Revival, beterschap!!!
Ik ga eens lekker bijtijds mijn bedje in!
Dikke
Ps. Ben eruit, wil na mijn afstuderen 1,5 maand naar Costa Rica en Panama...
donderdag 13 maart 2008 om 08:51
Hallo meiden
Ben er even niet/minder
Even andere dingen aan het hoofd. Maandag belletje gehad dat het erg slecht gaat met schoonvader. (gaat al heel lang niet goed maar das lang verhaal). Dinsdag vrij genomen om hem te bezoeken, wonen nl in het zuiden van het land.
Gaat dus zo slecht dat we nu wachten op het 'verlossende' telefoontje. Onder de omstandigheden hopen we maar dat het nu snel gebeurt, maar het is wel een erg zenuwslopende situatie..
Dus...
Ben er even niet/minder
Even andere dingen aan het hoofd. Maandag belletje gehad dat het erg slecht gaat met schoonvader. (gaat al heel lang niet goed maar das lang verhaal). Dinsdag vrij genomen om hem te bezoeken, wonen nl in het zuiden van het land.
Gaat dus zo slecht dat we nu wachten op het 'verlossende' telefoontje. Onder de omstandigheden hopen we maar dat het nu snel gebeurt, maar het is wel een erg zenuwslopende situatie..
Dus...
Shit happens
donderdag 13 maart 2008 om 09:08
donderdag 13 maart 2008 om 10:45
Och Porec, wat een klotenieuws. Is hij ziek? Sterkte!
Ik ben inderdaad weer opgeknapt, gelukkig. Ik werk in Groningen en denk dat ik ziek ben geworden van het water wat vervuild was door het lek... had het wel goed gekookt, maar ja ik heb nogal gevoelige darmen en maag, die zijn errug gauw van slag. Maar het is vaak ook weer gauw over, nu ook dus. Eén nachtje en dagje en ik ben er weer bij
Marieke, super dat je onder de 70 zit... lekker motiverend!!
Ik ben inderdaad weer opgeknapt, gelukkig. Ik werk in Groningen en denk dat ik ziek ben geworden van het water wat vervuild was door het lek... had het wel goed gekookt, maar ja ik heb nogal gevoelige darmen en maag, die zijn errug gauw van slag. Maar het is vaak ook weer gauw over, nu ook dus. Eén nachtje en dagje en ik ben er weer bij
Marieke, super dat je onder de 70 zit... lekker motiverend!!

donderdag 13 maart 2008 om 13:03
Boardgirl.. gaaf reizen naar je studie. Moet je zeker doen! Ik ben (lang geleden) een maand naar Thailand geweest. Super gaaf ook!
Marieke.. lekker onder de 70. Nu doorgaan!!
Hier inderdaad een (kleine) verbouwing. Nieuwe keuken, plafond strak getrokken/geverft, wanden moeten nog gedaan worden, enz. enz. Zit nu al even zonder keuken (bijna 2 weken), maar als het goed is is hij bijna klaar.. Wordt wel erg mooi. Nog even beetje puin hier (zeker met stukadors), maar over een week hoop ik wel dat alles klaar is.
Daarna ga ik waarschijnlijk nog wel zelf de muren verfen. Wil graag krijtverf op de muur. Zo mooi (zie www.paintingthepast.nl).
Kan me voorstellen dat je werk soms wat heftig kan zijn. Zelf werk ik bij de politie... Doe dat part-time.. heb 2 kids. Ben volgens mij de oudste hier.. ben 34. (maar zo voel en zie ik er nog niet uit hoor.. hahaha).
Porec.. sterkte meid!! Hoe gaat het met je vriend? Is hij nu bij zijn vader?
Marieke.. lekker onder de 70. Nu doorgaan!!
Hier inderdaad een (kleine) verbouwing. Nieuwe keuken, plafond strak getrokken/geverft, wanden moeten nog gedaan worden, enz. enz. Zit nu al even zonder keuken (bijna 2 weken), maar als het goed is is hij bijna klaar.. Wordt wel erg mooi. Nog even beetje puin hier (zeker met stukadors), maar over een week hoop ik wel dat alles klaar is.
Daarna ga ik waarschijnlijk nog wel zelf de muren verfen. Wil graag krijtverf op de muur. Zo mooi (zie www.paintingthepast.nl).
Kan me voorstellen dat je werk soms wat heftig kan zijn. Zelf werk ik bij de politie... Doe dat part-time.. heb 2 kids. Ben volgens mij de oudste hier.. ben 34. (maar zo voel en zie ik er nog niet uit hoor.. hahaha).
Porec.. sterkte meid!! Hoe gaat het met je vriend? Is hij nu bij zijn vader?

donderdag 13 maart 2008 om 16:41
donderdag 13 maart 2008 om 16:46
Aaaaah, drukte al op versturen terwijl ik nog niet klaar was, grmmpf...
Ok, vervolg...
Porec, heel veel sterkte!!
Hmmm revival, zou het het water zijn geweest? Ik heb het zelf niet zo nauw genomen met al die alarmbellen, na 1x water koken was ik er alweer zat van en ben er dus mee gestopt. Misschien minder gevoelig op dat vlak. Gelukkig ben je weer op de been!
Noor, helemaal toppie van die job.... Is het bij een bekende sportschoolketen? Enne, cool plan van dat reizen, doen doen doen doen!!!!
Goed, dan ga ik nu stofzuigen.... Die kat van mij, vreselijk, die haart heel erg uit
Ok, vervolg...
Porec, heel veel sterkte!!
Hmmm revival, zou het het water zijn geweest? Ik heb het zelf niet zo nauw genomen met al die alarmbellen, na 1x water koken was ik er alweer zat van en ben er dus mee gestopt. Misschien minder gevoelig op dat vlak. Gelukkig ben je weer op de been!
Noor, helemaal toppie van die job.... Is het bij een bekende sportschoolketen? Enne, cool plan van dat reizen, doen doen doen doen!!!!
Goed, dan ga ik nu stofzuigen.... Die kat van mij, vreselijk, die haart heel erg uit

donderdag 13 maart 2008 om 22:07
Dank voor de knuffels ed
Zal even kort uitleggen, schoonpa heeft Alzheimer, hebben dus al een heel proces achter de rug. Al vaker complicaties zoals longontsteking, maar telkens weer 'bovenop' gekomen. Nu is sinds maandag zijn slikreflex weg en kan hij niet meer eten of drinken en zal hij dus langzaam sterven. Terwijl ik dit typ besef ik weer hoe afschuwelijk dit alles is. Hier laat ik het maar bij: ik ben babbelkous, vriend niet en het gaat over zijn vader..Snap?
Baai (f)
Zal even kort uitleggen, schoonpa heeft Alzheimer, hebben dus al een heel proces achter de rug. Al vaker complicaties zoals longontsteking, maar telkens weer 'bovenop' gekomen. Nu is sinds maandag zijn slikreflex weg en kan hij niet meer eten of drinken en zal hij dus langzaam sterven. Terwijl ik dit typ besef ik weer hoe afschuwelijk dit alles is. Hier laat ik het maar bij: ik ben babbelkous, vriend niet en het gaat over zijn vader..Snap?
Baai (f)
Shit happens
vrijdag 14 maart 2008 om 09:13
Gadverdarre Porec, wat vreselijk naar... Ik vind het echt een vreselijke manier om iemand zo te laten sterven, is dat geoorloofd, kan&mag dat gewoon in NL??? Dit is toch niet menselijk...? Nou ja, hoe dan ook, heel veel sterkte, ook voor je vriend.
Hier gaat het wel oke. Gelukkig ben ik weer helemaal in orde. Ik weet niet zeker of het aan het water lag Marieke, maar ik kan niets anders bedenken. Ik heb nogal gevoelige darmen / maag, ik reageer vrij snel op eten. Maar goed, ben allang blij dat het maar één nachtje / dagje heeft geduurd.
Qua eten ga ik best goed. Gisteren overdag 3 boterhammen, thee en ontbijtkoek gehad. Savonds had m'n vriend burrito's gemaakt, gevuld met gehakt en roerbakgroente. Daarna alleen nog thee gehad.
Vandaag is het weer vrijdag, sportdag, patatdag... En moet daarna op verjaardag, dus ik wil het op de verjaardag bij de gezonde knabbels houden, omdat ik daarvoor al patat ga eten.
*het voelt zo stom om te keuvelen over wat ik heb gegeten terwijl er veel ergere dingen spelen, tis net of dit er dan allemaal niet meer toe doet*
Nou, ik ga aan het werk, nog één dagje en dan lekker weekend. Baai leedies!
Hier gaat het wel oke. Gelukkig ben ik weer helemaal in orde. Ik weet niet zeker of het aan het water lag Marieke, maar ik kan niets anders bedenken. Ik heb nogal gevoelige darmen / maag, ik reageer vrij snel op eten. Maar goed, ben allang blij dat het maar één nachtje / dagje heeft geduurd.
Qua eten ga ik best goed. Gisteren overdag 3 boterhammen, thee en ontbijtkoek gehad. Savonds had m'n vriend burrito's gemaakt, gevuld met gehakt en roerbakgroente. Daarna alleen nog thee gehad.
Vandaag is het weer vrijdag, sportdag, patatdag... En moet daarna op verjaardag, dus ik wil het op de verjaardag bij de gezonde knabbels houden, omdat ik daarvoor al patat ga eten.
*het voelt zo stom om te keuvelen over wat ik heb gegeten terwijl er veel ergere dingen spelen, tis net of dit er dan allemaal niet meer toe doet*
Nou, ik ga aan het werk, nog één dagje en dan lekker weekend. Baai leedies!
vrijdag 14 maart 2008 om 22:37
vrijdag 14 maart 2008 om 23:22
Ok, ik biecht op: heb vanmiddag een appeltaartje gehad... Was weer aan het werk en de jongeren waren weer druk aan het bakken geweest.... Maarrrr, tijdens mijn late dienst ook nog een uur gesport met 1 van de jongeren, dat dan weer wel!
Donderdag nog heel wat wijntjes gehad.... Naja, moet ook nog geleefd worden naast het lijnen, toch??
Succes allen!!
x
Donderdag nog heel wat wijntjes gehad.... Naja, moet ook nog geleefd worden naast het lijnen, toch??
Succes allen!!
x
zondag 16 maart 2008 om 15:07
Het is hier rustig zeg!!
Porec, hoe is het nu met je? Trek je het nog een beetje? Sterkte in ieder geval....
Hey revival, vrijdag nog gesport enne.... hoe ging het op die verjaardag?
Jennie.... pindarotsjes werken laxerend?? Nog nooit van gehoord!
Hier gaat het zijn gangetje, vanochtend stiekem op de weegschaal gestaan, grmmpf... 70 kg. Stom eigenlijk, zo'n magische grens.
Mijn lijstje:
Ontbijt: 1 bh sandwichspread, 1 bh jam
Tussendoor: mandarijntje
Lunch: 1 bh ham, 1 bh kaas, 1 bh appelstroop
Tussendoor: ontbijtkoek.
Vanavond weet ik nog niet, zie wel eventjes....
Vanochtend wel gesport Mijn huis ook nog schoon gemaakt vandaag. Productief geweest.
Verder voel ik me niet zo geweldig, zo'n ontzettende buikpijn en jankerig. Lang leve de menstruatiecyclus. Morgen ook naar het ziekenhuis en even een check laten doen. Heb sinds 2 jaar een spiraaltje, nooit last van gehad, maar de afgelopen maanden dus vaak krampen. Niet fijn.... Nou ja, was even off topic...
Tot schrijfs maar weer....
Porec, hoe is het nu met je? Trek je het nog een beetje? Sterkte in ieder geval....
Hey revival, vrijdag nog gesport enne.... hoe ging het op die verjaardag?
Jennie.... pindarotsjes werken laxerend?? Nog nooit van gehoord!
Hier gaat het zijn gangetje, vanochtend stiekem op de weegschaal gestaan, grmmpf... 70 kg. Stom eigenlijk, zo'n magische grens.
Mijn lijstje:
Ontbijt: 1 bh sandwichspread, 1 bh jam
Tussendoor: mandarijntje
Lunch: 1 bh ham, 1 bh kaas, 1 bh appelstroop
Tussendoor: ontbijtkoek.
Vanavond weet ik nog niet, zie wel eventjes....
Vanochtend wel gesport Mijn huis ook nog schoon gemaakt vandaag. Productief geweest.
Verder voel ik me niet zo geweldig, zo'n ontzettende buikpijn en jankerig. Lang leve de menstruatiecyclus. Morgen ook naar het ziekenhuis en even een check laten doen. Heb sinds 2 jaar een spiraaltje, nooit last van gehad, maar de afgelopen maanden dus vaak krampen. Niet fijn.... Nou ja, was even off topic...
Tot schrijfs maar weer....
zondag 16 maart 2008 om 16:56
Hey, inderdaad rustig hier. Vervelend dat je je zo verrot voelt Marieke. Inderdaad een goed idee om je spiraaltje even te laten checken! Balen trouwens dat je weer 70 bent... maar je hebt nu nog drie dagen om op de officiele weegdag weer onder de 70 te zijn!
Porec, hoe is het? Houden jullie het nog een beetje vol?
ik heb vrijdag zeker gesport (doe aan teamsport, dus dan moet je wel he) en daarna patat gegeten... (onderdeel van de teamsport ) Op de verjaardag heb ik alleen wat komkommertjes gehad en verder niets! Gisteren heb ik als lunch een stokbroodje met gebakken kipfilet en ananas gehad, en savonds een tortilla met groente en kip. Gisteravond een paar wijntjes en een paar bitterballen.
Vandaag weer gesport (wedstrijd) en tot nu toe 2 bbh hagelslag en een appel gegeten, en veel gedronken tijdens en na de wedstrijd. Weet nog niet wat ik straks ga eten, even kijken wat er in de koelkast/vriezer ligt.
Das eigenlijk al het nieuws dat ik heb... Vanavond lekker een avondje niksen, heerlijk! Komt nog even een vriendin theeleuten en ik ga lekker vroeg naar bed.
Fijne avond en hopelijk tot gauw allemaal
Porec, hoe is het? Houden jullie het nog een beetje vol?
ik heb vrijdag zeker gesport (doe aan teamsport, dus dan moet je wel he) en daarna patat gegeten... (onderdeel van de teamsport ) Op de verjaardag heb ik alleen wat komkommertjes gehad en verder niets! Gisteren heb ik als lunch een stokbroodje met gebakken kipfilet en ananas gehad, en savonds een tortilla met groente en kip. Gisteravond een paar wijntjes en een paar bitterballen.
Vandaag weer gesport (wedstrijd) en tot nu toe 2 bbh hagelslag en een appel gegeten, en veel gedronken tijdens en na de wedstrijd. Weet nog niet wat ik straks ga eten, even kijken wat er in de koelkast/vriezer ligt.
Das eigenlijk al het nieuws dat ik heb... Vanavond lekker een avondje niksen, heerlijk! Komt nog even een vriendin theeleuten en ik ga lekker vroeg naar bed.
Fijne avond en hopelijk tot gauw allemaal
maandag 17 maart 2008 om 21:55
Iemand daar??
Hier wel een redelijk dagje, vanochtend even gesport, moest even de hond van een collega uitlaten, dus ook nog een stuk gewandeld. Verder qua eten prima...
O: 1 bh sandwichspread, 1 bh gestampte muisjes
T: mandarijntje
L: 1 bh kaas, 1 bh sandwichspread, 1 bh jam
T: ontbijtkoek
D: aardappeltjes, rode kool, tofu stukjes
T: plakje indische cake
Proberen dit er in te houden en hopelijk deze week weer onder de 70 kg...
toedeloe
Hier wel een redelijk dagje, vanochtend even gesport, moest even de hond van een collega uitlaten, dus ook nog een stuk gewandeld. Verder qua eten prima...
O: 1 bh sandwichspread, 1 bh gestampte muisjes
T: mandarijntje
L: 1 bh kaas, 1 bh sandwichspread, 1 bh jam
T: ontbijtkoek
D: aardappeltjes, rode kool, tofu stukjes
T: plakje indische cake
Proberen dit er in te houden en hopelijk deze week weer onder de 70 kg...
toedeloe
dinsdag 18 maart 2008 om 08:55
Mooi lijstje Marieke! Duim echt voor je dat je donderdag onder de 70 zit... als je dit nog ff volhoudt en veel blijft bewegen moet het bijna wel toch?!!?
Die van mij, gister:
O/T: thee (uitgeslapen)
L: bagel met filet americain, vruchtensapje uit de blender met sinaaasappel en banaan
T: thee
D: salade en stokbroodjes met vanalles
T: thee, aantal chocolat chip cookies...
Gisterochtend was ik trouwens 62.8 kg! Was ik wel blij mee, hopelijk donderdag nog steeds onder de 63. Vanavond en vrijdagavond trainen, en donderdagavond ga ik zwemmen. Met een hele fanatieke vriendin, zij zwemt altijd 50 baantjes....
Lijstje van vandaag kom ik later nog wel even melden... In ieder geval zal er taart bij zitten, collega is jarig... zal het bij een klein stukje houden.
Porec, hou aar joe?!?! Hoop gauw wat van je te horen/lezen....
Deesi hetzelfde, hoe is het met je en met je broertje? Hoop ook van jou gauw goed nieuws te lezen...
Noor, Jennie, Goudvis, hoe is het met jullie?
Daantjuh, meldplicht, ook al veel te lang afwezig!!
Die van mij, gister:
O/T: thee (uitgeslapen)
L: bagel met filet americain, vruchtensapje uit de blender met sinaaasappel en banaan
T: thee
D: salade en stokbroodjes met vanalles
T: thee, aantal chocolat chip cookies...
Gisterochtend was ik trouwens 62.8 kg! Was ik wel blij mee, hopelijk donderdag nog steeds onder de 63. Vanavond en vrijdagavond trainen, en donderdagavond ga ik zwemmen. Met een hele fanatieke vriendin, zij zwemt altijd 50 baantjes....
Lijstje van vandaag kom ik later nog wel even melden... In ieder geval zal er taart bij zitten, collega is jarig... zal het bij een klein stukje houden.
Porec, hou aar joe?!?! Hoop gauw wat van je te horen/lezen....
Deesi hetzelfde, hoe is het met je en met je broertje? Hoop ook van jou gauw goed nieuws te lezen...
Noor, Jennie, Goudvis, hoe is het met jullie?
Daantjuh, meldplicht, ook al veel te lang afwezig!!
dinsdag 18 maart 2008 om 11:32
Hee meiden,
Heb gisteren lesbezoek gehad en ik mag op deze school blijven (na de zomer). Leuk!!
Lijnen gaat flut, kom niet aan, val ook niet af. Sport ook even niet. Over anderhalve week weer tentamen...Ook flink last van de astma. Ik probeer nu 2x per week een uur of twee te wandelen en dat gaat wel goed . Dan moet het weer wel meezitten natuurlijk, neem de jongens mee (tweeling).
Dus ik ben er even weinig hier om bij te kletsen, sorry.
Ga de oudste van school halen.
Jennie
Heb gisteren lesbezoek gehad en ik mag op deze school blijven (na de zomer). Leuk!!
Lijnen gaat flut, kom niet aan, val ook niet af. Sport ook even niet. Over anderhalve week weer tentamen...Ook flink last van de astma. Ik probeer nu 2x per week een uur of twee te wandelen en dat gaat wel goed . Dan moet het weer wel meezitten natuurlijk, neem de jongens mee (tweeling).
Dus ik ben er even weinig hier om bij te kletsen, sorry.
Ga de oudste van school halen.
Jennie
dinsdag 18 maart 2008 om 17:22
Hey Jennie, leuk om weer wat van je te horen. Super dat je op de school mag blijven!
Mijn lijstje vandaag:
O: thee, ontbijtkoek
T: karnemelk, stukje slagroomtaart
L: karnemelk, 2 bbh philadelphia light/tomaat
T: thee, bbh light kaas, liga (had trek)
D: sate met sla
Na het eten even onder de zonnebank en dan 1,5uur conditietraining, nog maar weinig zin, maar ja....
Baaaaii
Mijn lijstje vandaag:
T: karnemelk, stukje slagroomtaart
L: karnemelk, 2 bbh philadelphia light/tomaat
T: thee, bbh light kaas, liga (had trek)
D: sate met sla
Na het eten even onder de zonnebank en dan 1,5uur conditietraining, nog maar weinig zin, maar ja....
Baaaaii
dinsdag 18 maart 2008 om 17:43
Hey daar,
Mooi getal op de weegschaal Revival, vasthouden!!
Je hebt een sportieve week voor de boeg, super!
Succes met je conditietraining vanavond.
Toen ik vanochtend op de weegschaal stond was het weer 71 kg , boehoe.......
Jennie!!! Leuk dat je even wat laat horen, succes met je tentamen! Wat voor school doe je dan? Dit verhaal is me niet bekend. Vervelend van je astma, sterkte er mee... Tja en soms zijn er even belangrijkere dingen he, dat lijnen komt wel weer.
Hier verder wat paaseitjes op vandaag, vervelend als er zo'n bak op tafel staat als er vergadering is. Grmmpf... Onder de 70 zal het wel niet meer worden deze week, ik moet het ook maar even loslaten, anders word ik stront chagrijnig.Niet dat ik nu mn lijnen moet verwaarlozen, maar het moet even geen doel meer zijn voor over 2 dagen.
Nou, toedeloe!!
X
Mooi getal op de weegschaal Revival, vasthouden!!
Je hebt een sportieve week voor de boeg, super!
Succes met je conditietraining vanavond.
Toen ik vanochtend op de weegschaal stond was het weer 71 kg , boehoe.......
Jennie!!! Leuk dat je even wat laat horen, succes met je tentamen! Wat voor school doe je dan? Dit verhaal is me niet bekend. Vervelend van je astma, sterkte er mee... Tja en soms zijn er even belangrijkere dingen he, dat lijnen komt wel weer.
Hier verder wat paaseitjes op vandaag, vervelend als er zo'n bak op tafel staat als er vergadering is. Grmmpf... Onder de 70 zal het wel niet meer worden deze week, ik moet het ook maar even loslaten, anders word ik stront chagrijnig.Niet dat ik nu mn lijnen moet verwaarlozen, maar het moet even geen doel meer zijn voor over 2 dagen.
Nou, toedeloe!!
X
woensdag 19 maart 2008 om 10:28
Vreselijk he die paaseitjes. Ik koop ze maar niet... kan er niet vanaf blijven. De training ging gister niet door! Stonden we voor jan l*l bij de sporthal... toen maar naar huis gegaan en lekker een uur in bad gelegen. Errug lekker, maar lijntechnisch gezien iets minder natuurlijk
Vandaag:
T: karnemelk, bbh kaas
L: soep, bbh kipfilet/tomaat
T: worteltjes, appel
D: ?? vriend kookt!
Fijne dag, ik ga weer verder werken...
Oh en succes morgen he!! Op de weegschaal dus...
Vandaag:
T: karnemelk, bbh kaas
L: soep, bbh kipfilet/tomaat
T: worteltjes, appel
D: ?? vriend kookt!
Fijne dag, ik ga weer verder werken...
Oh en succes morgen he!! Op de weegschaal dus...
woensdag 19 maart 2008 om 16:32
Boehoeeeeeeee.... Vanochtend weer op de weegschaal en weer zwaarder. Ik snap er niets van, klote ding! Durf er gewoon niet meer op!! Heb momenteel ook last van mijn darmen, mijn buik is helemaal opgezet. Weet niet of ik er morgen weer op ga, of dat ik pas ga wegen totdat ik me wat beter voel. Dit frustreert me nogal...