Does size matter?
maandag 10 december 2007 om 18:57
Ik betrap mezelf op iets waarvan ik altijd dacht dat het belachelijk was om er uberhaupt over na te denken: Penislengte maakt namelijk wel degelijk uit.
Ik bemerk namelijk een lichtelijke teleurstelling bij mezelf bij de ontdekking van een ietwat aan de kleine kant zijnde penis van mijn sekspartner en het kan ook een beetje in mijn hoofd blijven hangen en van invloed zijn op het verdere verloop van ons contact..
Hoe denken jullie hier eigenlijk over?
Ik bemerk namelijk een lichtelijke teleurstelling bij mezelf bij de ontdekking van een ietwat aan de kleine kant zijnde penis van mijn sekspartner en het kan ook een beetje in mijn hoofd blijven hangen en van invloed zijn op het verdere verloop van ons contact..
Hoe denken jullie hier eigenlijk over?
donderdag 13 maart 2008 om 20:04
quote:chopper schreef op 13 maart 2008 @ 18:50:
ik ga niet meten of zo maar ik heb een flinke jongen
al dat geleuter of een cm meer of minder
sommige zijn er die de rolmaat hun balzak in duwen in de hoop er een centimetertje bij te smokkelen
Ook sommige mannen die 7 keer klaarkomen gooi ik in de prullebak
als je prostaat leeg is, is tie toch echt leeg
Correcte meting vindt plaats aan de bovenkant van de penis. Dus niet door het induwen van een rolmaat in de balzak. De kwalificatie: "een flinke jongen" levert weinig wetenschappelijke feiten op. Dat is dus jouw eigen perceptie, en niet meer dan dat.
En de prostaat als enig leidend orgaan in de zaadproductie? Think again.
ik ga niet meten of zo maar ik heb een flinke jongen
al dat geleuter of een cm meer of minder
sommige zijn er die de rolmaat hun balzak in duwen in de hoop er een centimetertje bij te smokkelen
Ook sommige mannen die 7 keer klaarkomen gooi ik in de prullebak
als je prostaat leeg is, is tie toch echt leeg
Correcte meting vindt plaats aan de bovenkant van de penis. Dus niet door het induwen van een rolmaat in de balzak. De kwalificatie: "een flinke jongen" levert weinig wetenschappelijke feiten op. Dat is dus jouw eigen perceptie, en niet meer dan dat.
En de prostaat als enig leidend orgaan in de zaadproductie? Think again.
donderdag 13 maart 2008 om 22:18
wetenschappelijke feiten zijn voor mij niet nodig
collegaas maken onder de douche vaak geintjes over wat mijn ego wel streelt
voor mij is t gewoon een kleintje een middelmaat of een grote
prostaatvocht is het transportmiddel of zijn er penissen die bij het klaarkomen een soort droog maanzaad spuiten of zo
collegaas maken onder de douche vaak geintjes over wat mijn ego wel streelt
voor mij is t gewoon een kleintje een middelmaat of een grote
prostaatvocht is het transportmiddel of zijn er penissen die bij het klaarkomen een soort droog maanzaad spuiten of zo
donderdag 13 maart 2008 om 23:01
Tot voor kort dacht ik 'size doesn't matter'. Sinds ik een nieuw vriendje heb, kom ik daar helemaal op terug.... En het is niet alleen het formaat en de dikte, maar ook nog eens de vorm. Helemaal perfect..... (wat klinkt dit oppervlakkig... hij is ook heel lief, kan geweldig dansen en heerlijk koken... ik denk dat ik maar met hem ga trouwen )
donderdag 13 maart 2008 om 23:12
wel eerlijk om te horen dat voor sommige vrouwen penislengte ertoe doet. van sommige reacties wordt je als man alleen wel onzeker. de gewenste maten (+20cm) zijn wel erg gigantisch. volgens mij wel erg boven het gemiddelde, en weinig voorkomend. ben zelf vrij lang (1.95) en niet bijzonder groot geschapen, eerder iets beneden gemiddeld (14 cm). voor LadyChatterley en Zeldaa waarschijnlijk 'in verhouding'. maar geloof niet dat ze ook echt een man zouden afwijzen enkel en alleen om het formaat. dat lijkt me grootspraak. er is toch meer dan alleen 'de pik'....
vrijdag 14 maart 2008 om 17:09
[quote
ben nu wel benieuwd naar "het formaat" van de verassing......[/quote]
Ik ook!
Ik heb geen timmermansoog, dus waag ik me niet aan schattingen. En we kennen elkaar te kort om nu al met een meetlintje aan te komen: 'Schat, laat me even meten, op het viva-forum willen ze het aantal centimeters weten...'
ben nu wel benieuwd naar "het formaat" van de verassing......[/quote]
Ik ook!
Ik heb geen timmermansoog, dus waag ik me niet aan schattingen. En we kennen elkaar te kort om nu al met een meetlintje aan te komen: 'Schat, laat me even meten, op het viva-forum willen ze het aantal centimeters weten...'
vrijdag 14 maart 2008 om 21:54
Ik zit ook niet te wachten op een enorme tarzan qua formaat.
Het is toch wel lekker als je niet hoeft na te denken over standjes omdat het misschien pijn doet door de grootte van zijn pik.
Maar ook al is de lengte en dikte helemaal naar wens; het gaat er uiteindelijk wel om wat hij er mee doet.
Laatst was ik met iemand die een keurig gemiddeld lengte had, niet zo heel dik. In ieder geval iets kleiner en dunner dan ik gewend was.
Maar mijn god, wat hij allemaal met me deed.... het heeft me geen seconde doen terugdenken aan grotere/dikkere exemplaren.
Het is toch wel lekker als je niet hoeft na te denken over standjes omdat het misschien pijn doet door de grootte van zijn pik.
Maar ook al is de lengte en dikte helemaal naar wens; het gaat er uiteindelijk wel om wat hij er mee doet.
Laatst was ik met iemand die een keurig gemiddeld lengte had, niet zo heel dik. In ieder geval iets kleiner en dunner dan ik gewend was.
Maar mijn god, wat hij allemaal met me deed.... het heeft me geen seconde doen terugdenken aan grotere/dikkere exemplaren.
zaterdag 15 maart 2008 om 00:50
quote:chopper schreef op 14 maart 2008 @ 22:46:
een pik van 20 cm is handig als je partner /vriendin ook zo diep is, anders hang je met kwart buitenboord
:):)lijkt me inderdaad niet handig....hoe zit het trouwens met het timmermansoog van de vrouwen hier? zijn de getallen (18, 20cm etc) gebaseerd op waarneming of empirisch onderzoek?
een pik van 20 cm is handig als je partner /vriendin ook zo diep is, anders hang je met kwart buitenboord
zaterdag 15 maart 2008 om 23:09
quote:AliceInWonderland schreef op 15 maart 2008 @ 13:35:
Ik denk dat de gemiddelde vrouw niet gezegend is met een timmermansoog. Daar hebben we mannen voor en vrouwen hebben andere kwaliteiten!Ha, ha, dat is waar! Ruimtelijk inzicht is niet jullie sterkste punt....denk aan inparkeren en kaartlezen....Betekent wel dat we de opgediste formaten hier wat zullen moet relativeren, zolang ze niet langs de meetlat zijn gelegd. \\:-)//
Ik denk dat de gemiddelde vrouw niet gezegend is met een timmermansoog. Daar hebben we mannen voor en vrouwen hebben andere kwaliteiten!Ha, ha, dat is waar! Ruimtelijk inzicht is niet jullie sterkste punt....denk aan inparkeren en kaartlezen....Betekent wel dat we de opgediste formaten hier wat zullen moet relativeren, zolang ze niet langs de meetlat zijn gelegd. \\:-)//
zondag 16 maart 2008 om 00:28
@Chopper: Klaarkomen als in: "orgastisch prettig gevoel", is 7X zelfs met anti-depressiva voor mij nog makkelijk te doen op 'n dag hoor, zaad lozen/(zwemmers) worden idd snel minder.
Maar das' normaal dacht ik zo, maar gewoon orgasmes hebben als man met 7 als "aller hoogste" getal is b***shit..
& idd. bijna "droog" zaad spuiten lukt wel, maar dan moet ik wel vrij snel klaar zijn zegmaar.. (1~2,5 min)
@ladychatterly: Tja, idd. maar dat geldt voor alle lichaamsdelen is 't niet?
Maar das' normaal dacht ik zo, maar gewoon orgasmes hebben als man met 7 als "aller hoogste" getal is b***shit..
& idd. bijna "droog" zaad spuiten lukt wel, maar dan moet ik wel vrij snel klaar zijn zegmaar.. (1~2,5 min)
@ladychatterly: Tja, idd. maar dat geldt voor alle lichaamsdelen is 't niet?
maandag 17 maart 2008 om 10:30
In mijn geval: mijn ex was groot geschapen, mijn huidige echtgenoot is gemiddeld.
Voor mij maakt het geen enkel verschil, zelfs niet in visueel opzicht.
Beide penissen zijn/waren mooi om te zien.Eigenlijk kan ik me niet herinneren ooit een 'lelijke' penis te gezien te hebben, zelfs niet tijdens de paar ONS in mijn leven.
Bij mij zit er wel verschil in beleving in de cylcus fase, zit ik in de 2e helft, dat ben ik gevoeliger, dan in de eerste helft.
Een G-spot heb ik niet, (ook niet na uren zoeken ) dus voor mij is een grote/dikke/kromme(whatever..) penis geen noodzaak.
Ik geloof niet dat ikzelf erg 'smal' ben, dus je zou verwachten dat ik een 'dikke ' penis nodig zou hebben om iets te voelen.
Dat is evenmin het geval.
ik denk dat dit komt vanwege de motivatie om sex met mijn partner te hebben. het komt voort uit een drang om de band tussen hem en mij te versterken, eerder dan uit een oergevoel of pure lust.
Voor mij maakt het geen enkel verschil, zelfs niet in visueel opzicht.
Beide penissen zijn/waren mooi om te zien.Eigenlijk kan ik me niet herinneren ooit een 'lelijke' penis te gezien te hebben, zelfs niet tijdens de paar ONS in mijn leven.
Bij mij zit er wel verschil in beleving in de cylcus fase, zit ik in de 2e helft, dat ben ik gevoeliger, dan in de eerste helft.
Een G-spot heb ik niet, (ook niet na uren zoeken ) dus voor mij is een grote/dikke/kromme(whatever..) penis geen noodzaak.
Ik geloof niet dat ikzelf erg 'smal' ben, dus je zou verwachten dat ik een 'dikke ' penis nodig zou hebben om iets te voelen.
Dat is evenmin het geval.
ik denk dat dit komt vanwege de motivatie om sex met mijn partner te hebben. het komt voort uit een drang om de band tussen hem en mij te versterken, eerder dan uit een oergevoel of pure lust.
maandag 17 maart 2008 om 14:00
Wat wordt er eigenlijk bedoelt met strakke/nauwe vagina (ok, ander topic, maar daar wordt vooral veel gemiept)? Ik las dat iemandhet had over strak dichtnaaien na de bevalling Was een grapje ala). Is de maat dan bepaald door de opening, dus vrij aan het begin van de vagina?
Hmm, dan ga ik de leerlingdokter erop aanspreken. Voor de bealling had ik nl. een stukje huid beneden, die de ingang beperkte. Maar na de knip en daarop volgend hechten hebben ze die helemaal weggeborduurd. Ik heb geen huidje meer. Vriend zegt niks te missen, maar ik vind de entree gevoesmatig wel opener nu.
Hmm, dan ga ik de leerlingdokter erop aanspreken. Voor de bealling had ik nl. een stukje huid beneden, die de ingang beperkte. Maar na de knip en daarop volgend hechten hebben ze die helemaal weggeborduurd. Ik heb geen huidje meer. Vriend zegt niks te missen, maar ik vind de entree gevoesmatig wel opener nu.
maandag 17 maart 2008 om 22:16
Wel opvallend dat het gemiddelde van het favoriete formaat van de dames hier tussen 17 en 21 ligt. Duidelijk vele centimeters groter dan het standaard gemiddelde, zoals dat uit allerlei (wetenschappelijk) onderzoek blijkt. Daarin figureren vooral de 13/14/15cm. Uit eigen ervaring en observatie (onder de douche bij het sporten) komen de hier gepresenteerde megaformaten minder vaak voor dan gedacht. Hebben de vrouwen hier gewoon geluk (met hun groot geschapen partner) of voldoet het gemiddelde tegenwoordig, door bijv. pornofilms en de daarin voorkomende forse mannelijke apparaten, niet meer aan de wens van vrouwen?
dinsdag 18 maart 2008 om 00:57
@urbanstyle: Rukt iedereen bij jouw onder de douche zich dan stijf zodat jullie accuraat kunnen meten?
Want anders heeft daar vergelijken grotendeels geen zin.. (Bloed lul concept)
Daarnaast posten lang niet alle Dames hier op dit sub-forum, & kun je dus moeilijk 'n gemiddelde opinie samenstellen.
Maar idd. de regel "perfect fit" geldt wel.
Helaas is het wel wat lastig met al onze menselijke emoties, om de perfect sexpartner ertussen uit te pikken
@intiem, ik weet niet precies wat je bedoeld (qua chirurgische bewerking), maar de opening v/d vagina schijnt daadwerkelijk een van de gevoeligste spots bij de meeste dames te zijn..
Want anders heeft daar vergelijken grotendeels geen zin.. (Bloed lul concept)
Daarnaast posten lang niet alle Dames hier op dit sub-forum, & kun je dus moeilijk 'n gemiddelde opinie samenstellen.
Maar idd. de regel "perfect fit" geldt wel.
Helaas is het wel wat lastig met al onze menselijke emoties, om de perfect sexpartner ertussen uit te pikken
@intiem, ik weet niet precies wat je bedoeld (qua chirurgische bewerking), maar de opening v/d vagina schijnt daadwerkelijk een van de gevoeligste spots bij de meeste dames te zijn..