make up

17-03-2012 21:29 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag mijzelf af waarom er mensen zijn die altijd (zelfs thuis) make up op hebben. Bij sommige mensen zie ik dit meer als een masker. Ik vind ook dat veel mensen zo veel make up op doen dat het er echt niet mooier op wordt.

En als je er dan over praat wordt er gezegd: heb jij wel eens iets op?

Voor mijn gevoel is dit de omgedraaide wereld. Ze vinden het zo vreemd dat je nooit iets op hebt. Volgens mij zijn het hele onzekere types die altijd make up op hebben.
Wie zich lekker voelt bij make-up om wat voor reden dan ook doet dat lekker op zijn of haar gezicht.

Degenen die zich om wat voor reden dan ook niet lekker voelen bij het dragen van make-up die doen dat niet.

klaar...
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
[quote]Fame schreef op 18 maart 2012 @ 00:10:

[...]

Uh?[/

Van een mooie make up en dat is iets anders dan je dicht smeren haal je het mooiste in jezelf naar voren,

Maar iedereen moet het maar voor zichzelf weten.
ik draag elke dag make-up, heel soms een dagje niet. zelfs op vakantie draag ik mascara. waarom? omdat ik het leuk vind staan, en het graag opdoe.

Ik ben niet onzeker.
Always look on the bright side of life
Ik draag naar mijn werk altijd make-up en op zaterdag ook. Soms op zondag niet. Dan ben ik toch lekker alleen.

Ik draag geen dikke lagen, maar gewoon een naturel-look (foundation, mascara, oogpotlood).

Ik ken vrouwen die geen make-up dragen en ik denk wel bij mezelf, ze zien er in mijn ogen een stuk mooier uit als ze een beetje make-up gebruiken. Maar dat zeg ik niet hard op. Moeten ze helemaal zelf weten.
Een beetje make up vind ik vaak mooier dan helemaal naakt. Als is het alleen maar een beetje mascara en lipgloss.

Als ik de deur niet uithoef, kies ik wel eens voor gemak (en dus geen make up). Maar dan kleed ik me ook niet aan en hang ik mijn huispak op de bank.
Waarom zou je je niet mooi(er) mogen maken? Hoezo ben je dan onzeker? Ben je ook onzeker als je leuke kleding aandoet die je goed staat? Of wanneer je oorbellen indoet omdat die er leuk uitzien? Zullen we ook maar stoppen met oksels en benen scheren? Want stel je voor dat mensen denken dat je onzeker bent als je met gladde benen rondloopt.... Nee, vrouwen die zich verzorgen zijn heel onzeker, tuuuuuurlijk.
Naar mijn werk: oogpodlood, oogschaduw, mascara, en naargelang de staat van mijn huid concealer en heel klein beetje foundation. In het weekend niets -en ik geniet van beide.
AMEN voor make-up! als er geen make-up bestond was elke dag een hel geweest met mijn acne hoofd.
Ik draag ook weinig make-up op dagelijkse basis. Teveel gedoe. Vriend vindt het vreselijk als ik make-up draag. Ook niet echt een stimulans. Maar als ik een avondje uit ga of voor een andere speciale gelegenheid, vind ik het heeerlijk om een tijdje te tutten en make-uppen. Gewoon voor mezelf.
quote:Superhuisvrouw schreef op 17 maart 2012 @ 23:52:

Zijn anders maar weinig vrouwen die het kunnen hebben zonder make up. En nee ik voel me niet onzeker ,voel me alleen maar mooier.Eens!
Regelmatig (weinig) make up, soms helemaal niet.

Bij mij is het juist de onzekerheid (of laksheid) die me een dag geen make up laat dragen, met de gedachte, ik wil toch niet gezien worden. Juist als ik lekker in mijn vel zit, mezelf de moeite waard vind, neem ik de moeite wat meer aandacht aan mijn uiterlijk te besteden. Dan mag ik gezien worden.

Ik verberg dan niet, ik verfraai. Dat ben ik dan waard

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven