make up
zaterdag 17 maart 2012 om 21:29
Ik vraag mijzelf af waarom er mensen zijn die altijd (zelfs thuis) make up op hebben. Bij sommige mensen zie ik dit meer als een masker. Ik vind ook dat veel mensen zo veel make up op doen dat het er echt niet mooier op wordt.
En als je er dan over praat wordt er gezegd: heb jij wel eens iets op?
Voor mijn gevoel is dit de omgedraaide wereld. Ze vinden het zo vreemd dat je nooit iets op hebt. Volgens mij zijn het hele onzekere types die altijd make up op hebben.
En als je er dan over praat wordt er gezegd: heb jij wel eens iets op?
Voor mijn gevoel is dit de omgedraaide wereld. Ze vinden het zo vreemd dat je nooit iets op hebt. Volgens mij zijn het hele onzekere types die altijd make up op hebben.
zondag 18 maart 2012 om 11:43
zondag 18 maart 2012 om 11:55
Ik draag naar mijn werk altijd make-up en op zaterdag ook. Soms op zondag niet. Dan ben ik toch lekker alleen.
Ik draag geen dikke lagen, maar gewoon een naturel-look (foundation, mascara, oogpotlood).
Ik ken vrouwen die geen make-up dragen en ik denk wel bij mezelf, ze zien er in mijn ogen een stuk mooier uit als ze een beetje make-up gebruiken. Maar dat zeg ik niet hard op. Moeten ze helemaal zelf weten.
Ik draag geen dikke lagen, maar gewoon een naturel-look (foundation, mascara, oogpotlood).
Ik ken vrouwen die geen make-up dragen en ik denk wel bij mezelf, ze zien er in mijn ogen een stuk mooier uit als ze een beetje make-up gebruiken. Maar dat zeg ik niet hard op. Moeten ze helemaal zelf weten.
zondag 18 maart 2012 om 11:57
zondag 18 maart 2012 om 12:56
Waarom zou je je niet mooi(er) mogen maken? Hoezo ben je dan onzeker? Ben je ook onzeker als je leuke kleding aandoet die je goed staat? Of wanneer je oorbellen indoet omdat die er leuk uitzien? Zullen we ook maar stoppen met oksels en benen scheren? Want stel je voor dat mensen denken dat je onzeker bent als je met gladde benen rondloopt.... Nee, vrouwen die zich verzorgen zijn heel onzeker, tuuuuuurlijk.
dinsdag 20 maart 2012 om 17:00
dinsdag 20 maart 2012 om 17:48
Regelmatig (weinig) make up, soms helemaal niet.
Bij mij is het juist de onzekerheid (of laksheid) die me een dag geen make up laat dragen, met de gedachte, ik wil toch niet gezien worden. Juist als ik lekker in mijn vel zit, mezelf de moeite waard vind, neem ik de moeite wat meer aandacht aan mijn uiterlijk te besteden. Dan mag ik gezien worden.
Ik verberg dan niet, ik verfraai. Dat ben ik dan waard
Bij mij is het juist de onzekerheid (of laksheid) die me een dag geen make up laat dragen, met de gedachte, ik wil toch niet gezien worden. Juist als ik lekker in mijn vel zit, mezelf de moeite waard vind, neem ik de moeite wat meer aandacht aan mijn uiterlijk te besteden. Dan mag ik gezien worden.
Ik verberg dan niet, ik verfraai. Dat ben ik dan waard