zieke zeur

24-03-2012 13:37 67 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waarom zijn mannen toch altijd zo zielig als ze ziek zijn? (niet alle mannen natuurlijk). Beetje buikgriep en meteen drama!! Het begint met; ' weet je hoe vaak ik op de wc heb gezeten? Elf keer!!!'. Vervolgens mij constant vertellen dat hij zich niet lekker vooooeeeeellllt.

Daarna; ' voel eens aan mijn hoofd, volgens mij heb ik koorts' > niet dus.

Ik word er een beetje gek van, zelfs mijn kinderen zijn niet zo zielig.

Wie kan mij helpen? Ben bang dat ik hem straks zijn nek omdraai

Wat een herkenning...
You know how I know? Because I reeaally think so!
Hem naar bed sturen, want hij is zooooo ziek.
Ik denk omdat mannen nooit iets hebben. Ze zijn niet ongesteld of zwanger, dus dit is de enige keer dat ze zich niet lekker voelen. En daar zijn ze niet aan gewend.

Sterkte!
Het is hier zo'n lekker weer, en hij ligt binnen onder de deken!
Héél herkenbaar!!

Ik vraag mij altijd af, waarom de "ziekte", ieder 5 minuten besproken moet worden.

Volgens mij is de koorts hoger

De paracetamol helpt niet echt.

Zal ik morgen opgeknapt zijn?

Is mijn ene wang dikker?

Nee, ik maak géén afspraak met de tandarts.

Althans nog, niet, even aankijken.

Mag ik een deken?

Nee, ik kan Nu niets eten!.

Ik ben niet chagerijnig, ik ben Ziek (kiespijn)

Kun je nog wat anders halen van de apotheek?

Bel de visite voor vanavond maar af.

ETC.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Herkenning :-)
Waarschijnljk heeft hij de men's flu. Daar kun je behoorlijk ziek van zijn. Vrouwen krijgen deze ziekte niet en kunnen er dus niet over meepraten...
Gelukkig geen herkenning haha. Mijn vriend gaat maar door totdat hij erbij neervalt. Das ook niet altijd even handig haha.
Hoe gaan jullie er mee om? Ik merk dat ik er steeds slechter tegen kan. Ik stond net al met de schaar in mijn hand achter hem .

Kan ook bijna geen begrip meer opbrengen.
Ik heb weleens gevraagd aan ex of ik vast het nr. van de Cuvo moest opzoeken. Die maakt er ook een drama in 60 delen van hoor dat ziek zijn. De benen nemen even lekker weggaan is vaak het beste.
Kan je niet zeggen als hij weer gaat klagen dat je even de ha hebt gebeld en dat hij/zij het beter vindt dat je hem even een paar uur met rust moet laten en dat hij beter ook een paar uur niet praten.

Zo ook weer opgelost .
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
laat hem thuis onder zijn dekentje, met een stapel dvd's een kan sinaasappelsap en wat broodjes. Dan ga jij lekker op stap zodat hij 'rustig kan uitzieken'..
Hij vind het kennelijk ook van belang mij op de hoogte te stellen van de kleur van zijn number 2.

Jezus, wil ik echt niet weten hoor!!!
quote:Mylene_Valerie schreef op 24 maart 2012 @ 13:51:

Kan je niet zeggen als hij weer gaat klagen dat je even de ha hebt gebeld en dat hij/zij het beter vindt dat je hem even een paar uur met rust moet laten en dat hij beter ook een paar uur niet praten.

Zo ook weer opgelost .MV, wat een oplossing, top!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Hier trouwens geen zieke zeur. Maar als hij ziek op de bank ligt verwen ik hem altijd een beetje extra. Ik zet een pot thee, loop naar de supermarkt voor wat extra fruit en iets wat hij lekker vindt en schud af en toe zijn deken op. Kleine moeite vind ik.
quote:Mylene_Valerie schreef op 24 maart 2012 @ 13:51:

Zo ook weer opgelost .
quote:misstwin schreef op 24 maart 2012 @ 13:49:

Hoe gaan jullie er mee om? Ik merk dat ik er steeds slechter tegen kan. Ik stond net al met de schaar in mijn hand achter hem .

Kan ook bijna geen begrip meer opbrengen.Gewoon negeren..of weggaan inderdaad, t is prachtig weer
quote:misstwin schreef op 24 maart 2012 @ 13:49:

Kan ook bijna geen begrip meer opbrengen.

Ik heb er nooit tegengekund Misstwin, ben zelf nogal een harde.

De mijne kon ook helemaal scheef gaan lopen, met zijn hoofd, van de kiespijn.

En maar piepen, maarre, er niets aan doen hè.

Ik word agressief.
quote:Isabelle41 schreef op 24 maart 2012 @ 13:50:

Ik heb weleens gevraagd aan ex of ik vast het nr. van de Cuvo moest opzoeken. Die maakt er ook een drama in 60 delen van hoor dat ziek zijn. De benen nemen even lekker weggaan is vaak het beste.En Cuvo, is iets met uitvaart ?
Ik ben chronisch ziek met veel pijn en zeur nooit. Ik kan er dus echt NIET tegen als een man zeurt omdat zijn neus verstopt zit.

De hele wereld moet dan weten dat hij half in coma in de bank ligt.

Zijn stem wordt krakerig en zeurderig. Kun je niet meer normaal praten als je ziek bent?

Ik ga altijd weg want ik kan er echt niet tegen.
Ben blij dat er meerdere zijn! Ik heb zelf een tweeling dus ik weet alles van pijn en ongemakken. Vind hem nu ook echt een kleuter.

Gisteren vroeg hij om een beschuuuiiiit met suuiiiiikkker. Grrrr.
quote:misstwin schreef op 24 maart 2012 @ 14:05:

Ben blij dat er meerdere zijn! Ik heb zelf een tweeling dus ik weet alles van pijn en ongemakken. Vind hem nu ook echt een kleuter.

Gisteren vroeg hij om een beschuuuiiiit met suuiiiiikkker. Grrrr.Ik denk dat een volkoren crackertje beter valt.
Hier ook zoiets. Ik heb een longontsteking momenteel, maar aan de geluiden zou je denken dat manlief hier de zieke in huis is.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Zo jammer dat ze niet weten hoe het is om ongesteld te zijn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven