redband verslaving

26-03-2012 17:40 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Helaas kan ik het inmiddels zo wel noemen. Als het kan lukt het mij om 2 zakken per dag leeg te eten. Natuurlijk doe ik dit niet omdat ik dan over een paar weken een tientonner ben. Maar nu vraag ik mij af, is snoep een ergere dikmaker dan chocola en koekjes? En wie is er ook verslaafd aan winegums, dropjes en vooral die heerlijke paddestoeltjes van redband.
Ik koop het nooit, ik kan het niet bij een paar of een handje houden. Die zak moet dan leeg, alles of niets.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Gewoon heel veel van eten. Kun je het vanzelf niet meer zien . Sorry. Geen toegevoegde waarde.
Oh, t ging niet over mij
quote:redband schreef op 26 maart 2012 @ 17:45:

Oh, t ging niet over mij
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
Maar die nick is zeker heel toevallig gekozen? Heeft niks met snoep te maken?
quote:mrsstanleywalker schreef op 26 maart 2012 @ 17:46:

Maar die nick is zeker heel toevallig gekozen? Heeft niks met snoep te maken? Er lag een zakje redband op tafel toen ik de nick aanmaakte
Ik wist het! Ik wist het!
@TO, regelmatig zijn de kleine zakjes redband in de reclame voor 1 euro. ( niet te veel inslaan)
Klopt, vandaag ook weer twee zakken gekocht haha heeeeeeeerlijk!
quote:liesse schreef op 26 maart 2012 @ 17:43:

Gewoon heel veel van eten. Kun je het vanzelf niet meer zien . Sorry. Geen toegevoegde waarde.Dacht ik 15 jaar geleden ook bij Calvé - poesta nootjes. Vrat een zak per dag.... en nog steeds 3 zakken per week. (Sport en stress veel dus gelukkig zet het niet aan)
Maar nu dus mijn vraag: is snoep een ergere dikmaker dan chocola? Ik fiets ook 2 uur per dag en loop 1 keer hard per week, dat gaat vanaf volgende week 3 keer zijn.
quote:bloem55 schreef op 26 maart 2012 @ 18:06:

Maar nu dus mijn vraag: is snoep een ergere dikmaker dan chocola? Ik fiets ook 2 uur per dag en loop 1 keer hard per week, dat gaat vanaf volgende week 3 keer zijn.Dat ligt natuurlijk aan de hoeveelheden. Caloriën tellen. Hoeveel zitten er in je zakje snoep, hoeveel in je reep chocola.
quote:redband schreef op 26 maart 2012 @ 17:45:

Oh, t ging niet over mij

Ik dacht eigenlijk eerst aan jou en toen pas aan de snoepjes

Ik was verslaafd aan stophoest en als die in de reclame is loop ik er met een boog om heen...
Elke keer denken aan al die varkensgelatine en platgedrukte luizen die erin verwerkt zitten om te kleuren. Makkie om er dan vanaf te blijven!
Pardon? Platgedrukte luizen? Toch niet serieus? Haha.. Zelfde als met een frikandel! Het is heerlijk, maar wat er allemaal in zit is ziek
quote:bloem55 schreef op 26 maart 2012 @ 18:27:

Pardon? Platgedrukte luizen? Toch niet serieus? Haha.. Zelfde als met een frikandel! Het is heerlijk, maar wat er allemaal in zit is ziek

Wat er in zit is niet ziek,het is allemaal goedgekeurd voor consumptie,Dus: niet ouwe***** maar lekker dooreten.

Of het nou een rooie wijngum een groene kikker of een frikandel met pindasaus mayo en curry is.
Als ik het redden kan en ik heb het in huis, dan komt ie ook leeg ja. erg he? Eigenlijk is alles wel zo,n beetje even lekker even slecht en even fout om te eten als het gaat om chocolade koekjes of snoep. Het is maar net hoe de samenstelling is van die 3 producten. Na mijn mening is chocolade nog altijd het slechtste voor de lijn. Maar goed chocola schijnt ook heel gezond te zijn vanwege een bepaald stofje wat er in zit dus in dat geval..... zeer moeilijk kiezen dus.
Oh lekker. Net mijn vriend gebeld met de mededeling dat ie een zakje voor me mee moet nemen.
De rood/roze kleur in snoepgoed en fristi komt door luizen, die geven die kleurstof.

Maar je kan beter pure chocolade eten dan snoep.
quote:bloem55 schreef op 26 maart 2012 @ 18:27:

Pardon? Platgedrukte luizen? Toch niet serieus? Haha.. Zelfde als met een frikandel! Het is heerlijk, maar wat er allemaal in zit is ziekluizen, ja
quote:galadriel schreef op 26 maart 2012 @ 18:35:

De rood/roze kleur in snoepgoed en fristi komt door luizen, die geven die kleurstof.

Maar je kan beter pure chocolade eten dan snoep.

Laat ik voor jouw de pure chocolade,neem ik de Redband mee oke?

Ga ik nu van mijn kiloknallergehakt een stapel lekkere ballen draaien,de niet bio-gekweekte bloemkool ontdoen van het groen en die lekker koken en daarbij een portie niet bio-gekweekte aardappels schillen en dat allemaal overgoten met een (kaas)sausje van niet goedgekeurde bladibladibla kaas en een heel erg foute heel vette jus aangevuld met een zakkie juspoeder.

Kan het nog fouter ?
Ik vind die fruitdropduo's zo lekker

Alleen mijn maag en darmen niet, als ik die eet heb ik een tijdje later geborrel en geplof in mijn darmen.

Blijkbaar kunnen mijn darmen dat spul niet verteren...
quote:dunschiller schreef op 26 maart 2012 @ 18:43:

[...]

Laat ik voor jouw de pure chocolade,neem ik de Redband mee oke?

Ga ik nu van mijn kiloknallergehakt een stapel lekkere ballen draaien,de niet bio-gekweekte bloemkool ontdoen van het groen en die lekker koken en daarbij een portie niet bio-gekweekte aardappels schillen en dat allemaal overgoten met een (kaas)sausje van niet goedgekeurde bladibladibla kaas en een heel erg foute heel vette jus aangevuld met een zakkie juspoeder.

Kan het nog fouter ? nee, eigenlijk niet, geniet er maar van, zo lang het kan; want karma get's you back
Ik ben niet zo'n zoetekauw maar aan een familiezak lange jan kan ik mij helemaal misselijk eten en dat heb ik ook met parkeerwachters.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven