Action?????????????

07-05-2011 10:02 104 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Vanmorgen werd ik door een vriendin meegevraagd om van de week naar de action te gaan.

Nu heb ik geen idee wat voor winkel dat is en wat ze daar allemaal verkopen. En ik kan niet op die websit komen

Dus heeft iemand ervaringen met de action, beetje leuk?

Alvast bedankt en groetjes van Wendy
Telefoonoplader voor in de auto, 2 euro.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Het is partijhandel, soms hebben ze super aanbiedingen van shampoo, wasmiddelen of afwasklonten van de bekende merken. Schrijfwaren zijn spotgoedkoop, tien prima ballpoints voor 90 cent bijvoorbeeld (wij vreten die dingen hier), ordners, schoonmaakmiddelen, handdoeken en ander huishoudtextiel. Ze hebben ook kleding maar dat lijkt allemaal derdehands. Ik ben dol op dergelijke rommelwinkels, ook als ik niets nodig heb.
verba volant, scripta manent.
Heerlijke zaak, slaag er altijd goed. Heb bv een hele mooie vaas in de hal staan, en die ziet er heel chique uit. En dat voor 17 euro!

Of van die hoge glazen vazen, bij een tuincentrum echt wel duur, bij action 7 euro ofzo? i love it!
Mijn eerste keer bij 'n Action was in 'n stad en daar leek 't net zo'n buitenlandse uitdragerij. De schappen waren slordig en het winkelend volk leek rechtstreeks uit Noord-Afrika te komen.

Maar nu zit er in 'n nabijgelegen dorp eentje en dat is echt 'n leuke winkel. Beetje Xenos-achtig met veel leuke hebbedingen en ook praktische spulletjes voor huis en tuin. En idd niet duur!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven