MMS bij Tmobile

31-03-2012 15:29 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Wie kan mij vertellen waarom ik met Tmobile geen MMSjes kan ontvangen?

Bij mijn Hi abbo lukte dit altijd goed, nu heb ik sinds kort Tmobile en ik heb een mms gekregen, deze kan ik niet openen, dan moet ik via de site eerst inloggen, ik vind het maar vreemd want verder is kan de Samsung Galaxy S2 alles bekijken, dus waarom geen mms??
Heb je wel de juiste instellingen? Van Vodafone kreeg ik in het begin een sms met instellingen voor o.a. Internet en mms toegestuurd. Die moest ik dan opslaan.
Klopt, ik heb ook Tmobile. Via hun site en my tmobile kun je instellingen aanvragen, die versturen ze dan per sms en die moet je opslaan.
Klopt! Mij lukt het ook niet of ik krijg een achterlijke code met wachtwoord om in te loggen op een website. Ik vind het heel irritant. Gebruik het niet vaak omdat ik foto's over whatsapp verstuur maar voor die enkele keer dwat ik het gebruik zou ik ook wel een oplossi.g willen. Instellingen moest ik handmatig invoeren op mn s2, dus dacht eigenlijk dwt ik zelf iets vergeten was.
Het Viva forum is papaja.
Bij mij was het opgelost toen ik mezelf een mms had gestuurd. Heb ik vast als tip op internet gevonden, want het hoe en waarom weet ik niet meer.
Bij mij werkt dat ook niet.

Krijg telkens een smsje dat ik mijn mms op de site van T-mobile moet bekijken maar die functie werkt helemaal niet.

Toevallig heb ik daar vorige week de klantenservice over gebeld en ze weten dat het online mmsen niet werkt maar doen er niets aan (schandalig).

Ik kreeg dezelfde tip is Beanie net geeft, wat bij mij overigens ook niet werkt,

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven