Dancefeesten/festivals

17-03-2012 18:50 104 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ik zou dit jaar heel graag naar dancefeesten willen gaan. En straks (bijna!!!:) ) als de zomer er weer aankomt naar leuke dancefestivals!

Er is alleen 1 probleem...mijn vriendinnen houden hier niet van/vinden de kaartjes te duur/hebben geen zin om te stappen/zitten liever thuis op de bank voor de tv, and so on...

Het leven is te kort om mij daardoor tegen te laten houden, dus ik dacht misschien zijn er hier leuke meiden die ook graag naar dit soort feesten willen, zodat we misschien samen kunnen gaan!

Ik hoor het wel

Oja ik ben 27 jaar trouwens.

Groetjes!
Kom naar Solar! :-) alleen maar leuke mensen!
Hier kan ik me helemaal in vinden! Ik ben Daisy, 25 jaar en ook ik hou van (dance)festivals en feestjes, maar het is elke keer weer een drama om iemand te vinden die zin, tijd of geld heeft om mee te gaan..

Als je wil mag je me mailen; xdaisy87x@live.nl

Groetjes!
@ nina_ Haha klinkt leuk had ik nog niet van gehoord!

@ daisyl0v3 ik heb je een mailtje gestuurd!
Hi dames! Kan ik hier nog bij? ik ben Jolijn, 28 jaar en hou ontzettend van dansen. Ben geen type hangen in bruine kroeg, maar idd lkkr dansen op festival of in Amsterdam
@ jolijnsss. Tuurlijk! Ik zal je zo even mailen!
Jolijn, je bent zo heel makkelijk te vinden op het wilde wijde web..
Wij gaan dit jaar sowieso naar lake dance en waarschijnlijk ook naar extrema.

Misschien is het leuk als we met een paar man gaan.

Mijn email: koekkimonster@hotmail.com
@ Bianca1986, Lakedance lijkt me inderdaad erg leuk. Ik heb je net een mailtje gestuurd.
Oe daar ben ik ook wel voor te porren!

En 'gewoon' uitgaan (in Amsterdam), anyone? Ben 28, maar nog lang niet uitgedanst!

Email me maar:) lageek83@gmail.com
Hier nog 1! Ben wel 37 jaar, maar dat is maar een getal toch ;-p

Ervaar ook hetzelfde in mijn vriendenkring enne, vind dit toch wel een heel leuk idee. Achter de begonia's zitten doe ik wel als ik echt "oud' ben tot die tijd wil ik graag nog met mijn voetjes van de vloer en lekker genieten

Zelf kom ik uit Eindhoven en hier vinden in de omgeving nogal wat buitendancefeesten plaats, zoals al eerder genoemd werden 2x Lakedance -Extrema maar ook op 12 Mei HouseQuake en nog vele meer en ook hebben we nog StrijpS waar nog wat binnenfeesten plaatsvinden komende tijd, dus genoeg hier te beleven en slaapplek genoeg in mijn huis bij deze, maar sta ook zeker open voor dancefeestjes ergens anders..

Greetz Patrice
Wow ik kijk even niet en weer 2 nieuwe reacties erbij! Leuk!

Ik heb jullie een mailtje gestuurd!
Leuk! Zet me maar op de lijst

Heb alleen geen anoniem mailadres... Hoe kan ik dat oplossen? Zet liever niet mijn echte mailadres op het www
@Blaze, ik heb je toegevoegd als contact, als je me accepteert kan ik je een PM sturen met mijn emailadres
@ Beschuitje357 Ik heb je verzoek bevestigd maar op mn profiel bij vrienden staat: je hebt op dit moment nog géén vrienden. Dus ik weet niet wat ik fout doe, maar misschien sta ik wel bij je in de vriendenlijst nu dus kun je me je e-mailadres doorsturen via pm?
@Blaze, you've got PM! (hoop ik..)
Hi,

Ik heb genoeg leuke en lieve vriendinnen, alleen houden die niet zo van festivals of een leuk feestje in Amsterdam.

Lijkt me gezellig om samen of zelfs met een groep naar een feestje te gaan. Mail me maar op: melis-83@hotmail.com

Groetjes,....
@ moos83, ik heb je gemaild.
.
He! Ik heb net een oproep gedaan voor leuke mensen in de regio Eindhoven voor dit soort dingen! Leuk! Ik meld me dan ook aan! Weet alleen niet zo hoe dit forum werkt met prive berichten enzo... Haha als iemand dat even uitlegt want zet liever ook mijn email hier niet neer!

X
*Ik heb jullie inmiddels gesproken*
Hee,

ik heb net ook zo'n oproep geplaatst voor omgeving Rotterdam, Den Haag! Lijkt me heel leuk om met jullie uit te gaan/ naar festivals te gaan!

Groetjes Kirsten
Ik hoop dat ik nu iedereen heb teruggemaild en niemand vergeten ben. Begin nml een beetje het overzicht kwijt te raken met al die nicknames en mailadressen hihi ben lichtelijk chaotisch persoon dus mocht ik iemand vergeten zijn laat het me even weten dan!
zooo wat een reacties hier..!

pas ik er ook nog bij?

Ben 30, uit Flevoland en ook nog niet uitgefeest (mama van 2 kindjes) Helaas houdt mijn partner van het softe trance werk, terwijl ik voor het iets hardere werk ga!

Velde68 hotmail punt nl
Leuk zo veel reacties!! Kan ik er ook nog bij?

Ik ben 31 jaar, en woon in Heemskerk. Vriendinnen zijn ook wel in voor een feestje, maar onze agenda's vallen niet altijd samen zeg maar. En vriendinnen zijn altijd welkom!

Ik sluit me dus graag aan.

Groetjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven