Facebook

03-04-2012 20:53 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Allemaal,

Kun je op facebook achterhalen wie er op je pagina heeft gekeken?

Zoals dit ook het geval is op Linkedin?
Nope
Internagelaktisch
Nee.
Ah, inderdaad, die was vandaag nog niet langs gekomen :-)
Slotje dan maar
Ja, dat kan zeker! Dan zie je rechts in de balk beneden staan (waar ook opties enzo staan) door wie er gekeken is.
Dus onder dat ticker-gebeuren.
quote:hekje schreef op 03 april 2012 @ 21:09:

Ja, dat kan zeker! Dan zie je rechts in de balk beneden staan (waar ook opties enzo staan) door wie er gekeken is.

Ja, dat kan zeker! Dan zie je rechts in de balk beneden staan (waar ook opties enzo staan) door wie er gekeken is.WTF?

Ja, dat kan zeker! Dan zie je rechts in de balk beneden staan (waar ook opties enzo staan) door wie er gekeken is.nou ik zie niets
nee joh, dat is toch gewoon de chat en wei er online is?? onder de tickerbox..

verder vroeg ik me wel af of de volgorde van je vrienden op jouw profiel compleet random is. Het staat sowieso niet op alfabet. Dus misschien toch de mensen die het vaakst op jouw profiel zijn? Het is bij mij nl vaak dezelfde lijst met namen die bovenaan staan, terwijl ik vrijwel nooit bij hen kijk. Volgens facebook zelf is het niet te zien, maar ik vraag het me toch af hoe die volgorde bepaald is....
Ja, vroeg ik me ook al af. Bij mij staan de namen in de chat wel op volgorde (van voornaam).
quote:Elmo22 schreef op 03 april 2012 @ 21:43:

nee joh, dat is toch gewoon de chat en wei er online is?? onder de tickerbox..

verder vroeg ik me wel af of de volgorde van je vrienden op jouw profiel compleet random is. Het staat sowieso niet op alfabet. Dus misschien toch de mensen die het vaakst op jouw profiel zijn? Het is bij mij nl vaak dezelfde lijst met namen die bovenaan staan, terwijl ik vrijwel nooit bij hen kijk. Volgens facebook zelf is het niet te zien, maar ik vraag het me toch af hoe die volgorde bepaald is....Is dat niet net als op hyves, dat degene die het laatste online is geweest als eerste bij je vrienden staan?

Ja, dat kan zeker! Dan zie je rechts in de balk beneden staan (waar ook opties enzo staan) door wie er gekeken is.Gelul.
Dat grijze vlakje, naast de chat. Kent iedereen toch wel?!
Sorry, nee het kan niet, flauw grapje, 3 april
haha @hekje, ik zat echt serieus al te kijken wat je nou bedoelde en ik zag het echt niet..
Haha Hekje!
Zo zeg, de afdeling hartbewaking gaat het druk krijgen vanavond zo te lezen
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
ehm. nee ik zie geen grijs vlakje. De nieuwsfeed | De chat en dan niks.

maar bij de chat staat er wel eenv erdeling. je hebt gewoon een rijtje van 5 of 6 namen, en daar onder: "meer online vrienden" en dan de rest.. Maar bij die namen bovenin staat er bij mij altijd 1 bij die niet online is, dat weet ik zeker want anders zou die persoon dag en nacht online zijn. Er staat ook geen groen bolletje of telefoontje achter.
quote:very__cherry schreef op 03 april 2012 @ 22:06:

Zo zeg, de afdeling hartbewaking gaat het druk krijgen vanavond zo te lezen hahahahaha, ja, ik wilde het eigenlijk een dag volhouden met vage aanwijzingen maar kon het niet over m'n hart verkrijgen
Haha, wel echt een leuke grap. Ik zat ook al te zoeken
volgens mij staan je vrienden op volgorde van met wie je de meeste gemeenschappelijke vrienden hebt. Kan dat?
There are only two ways to live your life. One is like nothing is a miracle, the other is like everything is - Albert Einstein
Maar kun je bijLinkedIn wel zien wie er gekeken hebben?
quote:louisavuitton schreef op 03 april 2012 @ 22:40:

Maar kun je bijLinkedIn wel zien wie er gekeken hebben?ja, dat kan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven