Sauna maatje

04-04-2012 12:24 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een man van 41 hetero ben op zoek naar maatje (liefst man) om mee naar de sauna te gaan. Sinds enige tijd gescheiden, inmiddels nieuwe vriendin maar zij houdt niet van sauna. Ging met ex vrouw regelmatig naar de sauna. In mijn huidig vriendenkring heb ik geen mensen die van sauna houden. Ben dus op zoek naar een maatje voor de sauna daarnaast lekker ouwehoeren en ontspannen. Mijn interesses zijn levensvragen, vrouwen, boedisme, en nog veel meer. Verder heb ik 3 kinderen.

Ik woon in ursem (bij alkmaar)...

Lijkt het je wat... Mail me dan...

dhvanwechem@hotmail.com

Groet Dennis
Ik begrijp dat het meerderen gezelliger is, maar in je eentje kun je toch ook prima naar de sauna.

Op zondagmiddag in de Hippos te Bergen komen er genoeg alleenstaanden, wellicht een gelegenheid om saunacontacten op te doen. Ook bij Javali in HHW komen veel alleenstaanden, maar dat is een sauna van een andere orde.
En mss is het VIVA forum niet de beste plaats om een mannelijke vriend te zoeken...? Is er geen forum bij een (mannen-)tijdschrift..? Menshealth, of voetbalinternational, Quest oid?
Kale62 bedankt voor je reactie. Heb jij ervaringen met sauna javali? Het spreekt mij wel aan? Ben je daar als hetero ook welkom?
Ikbenik jij ook bedankt voor je reactie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven