Notities PowerPoint?

05-04-2012 10:42 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Even een korte vraag, hopelijk kan iemand me helpen. Ik heb een PowerPoint presentatie ontvangen (ik moet die binnenkort geven, iemand anders heeft de Presentatie gemaakt) met onder iedere slide aantekeningen. Soms meer, soms minder. Ik wil graag de presentatie printen MET die aantekeningen erbij. Kan dat? Ik vind het geen probleem als er maar één of twee sheets op een bladzijde geprint kunnen worden, als die aantekeningen er maar bij komen.

Ik heb al op internet gezocht, maar daar vind ik niet echt antwoord op mijn vraag. Ook heb ik al verschillende dingen geprobeerd met de printerinstellingen, maar het komt niet uit de printer zoals ik het graag wil...

Alvast heel erg bedankt voor het meedenken!
Als je op afdrukken klikt staat daar ergens(bij mij linksonder) afdrukken: en dan staat daar standaard dia's, hier maak je dan notitiepagina's van. Dan print hij de slide met de notities eronder.
Ga je dan de presentatie geven met vellen A4 in je handen?

Als je dat van plan bent, kan ik je aanraden om kleine kaartjes (A6 formaat) te maken en daar de tekst op te printen of plakken. Dat staat veel netter, het knispert niet en je bent dan minder geneigd die papieren als houvast te gebruiken.
@lotte3500: Dat ga ik zodirect meteen proberen!

@helene31: Nee hoor, niet met die papieren in de handen, dat wordt een rommeltje ;) Er zitten af en toe opdrachten tussen voor degenen voor wie ik de presentatie geef en ook soms een casus die ik voor moet lezen. Ik heb geen zin (en geen tijd) om alles na te lezen en te gaan selecteren wat ik wel en wat ik niet af wil drukken, dus ik wil gewoon alles erbij printen. Maar bedankt voor het meedenken en dat van die kaartjes is wel een goede tip! Het is een presentatie (eigenlijk meer een training) die de hele dag duurt (10.00 - 16.00), afgewisseld met casussen, rollenspellen en opdrachten. Daarom wil ik graag alle tekst erbij hebben, omdat ik dat nooit uit m'n hoofd geleerd krijg (en dat is ook niet de bedoeling).
Ik snap het, wilde niet belerend overkomen hoor!

Maar ik heb af en toe van dat soort presentaties gehad (ook bij trainingen en colleges), vandaar dat ik het me afvroeg.
@lotte3500: Je bent geweldig! Ik dacht dat dat ook handouts waren, maar dan met van die lijntjes ernaast, zodat je zelf aantekeningen erbij kan maken als je naar de presentatie luistert. Maar het is dus gelukt, super bedankt!

@helene31: Ik heb het niet opgevat als belerend hoor, als ik mijn eigen post teruglees kan ik me indenken dat je de indruk krijgt dat ik daar inderdaad met een stapeltje A4tjes al die aantekeningen wilde gaan staan oplezen ;) Dat was niet mijn bedoeling, maar die tip van die kaartjes ga ik wel even onthouden!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven