ipad2 hoeveel gb?
maandag 9 april 2012 om 19:09
Vandaag in alle drukte op pad voor een ipad2. Maar kan er geen wijs uit: zoveel prijsverschillen....van €400 tot €700.
Was vandaag ook geen verkoper die me er over kon informeren.
Hoeveel gb moet ik nemen? Wil ipad gebruiken voor mail, surfen, spelletjes voor de kinderen, wat filmpjes ermee maken dat soort dingen.
En waar is de ipad2 het goedkoopste?
Was vandaag ook geen verkoper die me er over kon informeren.
Hoeveel gb moet ik nemen? Wil ipad gebruiken voor mail, surfen, spelletjes voor de kinderen, wat filmpjes ermee maken dat soort dingen.
En waar is de ipad2 het goedkoopste?
maandag 9 april 2012 om 19:17
Die van mij heeft 16 gb en alleen Wifi, omdat ik hem toch niet onderweg gebruik.
Achteraf had meer gb het allemaal iets makkelijker gemaakt, maar budgettechnisch gezien vond ik dit voor nu genoeg. Ik was ook niet zeker of ik hem wel echt veel zou gebruiken, dus wilde ik ook niet meteen heel veel geld uitgeven.
Er staan best veel boeken op, een flink aantal spellen voor mijn zoon, wat muziek en dat is het eigenlijk wel.
Apps zijn er makkelijk genoeg opgezet of afgehaald en er kan alsnog best veel op. Maar als je de keuze hebt, zou ik voor minimaal 32 gb gaan. Met 64 hoef je helemaal nergens naar te kijken .
Achteraf had meer gb het allemaal iets makkelijker gemaakt, maar budgettechnisch gezien vond ik dit voor nu genoeg. Ik was ook niet zeker of ik hem wel echt veel zou gebruiken, dus wilde ik ook niet meteen heel veel geld uitgeven.
Er staan best veel boeken op, een flink aantal spellen voor mijn zoon, wat muziek en dat is het eigenlijk wel.
Apps zijn er makkelijk genoeg opgezet of afgehaald en er kan alsnog best veel op. Maar als je de keuze hebt, zou ik voor minimaal 32 gb gaan. Met 64 hoef je helemaal nergens naar te kijken .
maandag 9 april 2012 om 19:19
Ik heb een iPad 3 in bestelling.. wifi uitvoering ik heb voor 16 gekozen. maar ik ga er geen foto's en films op zetten en mijn muziek bibliotheek staat op een externe hd.. En ik heb er een laptop bij..
de iPad zal in mijn geval voor loos surfen en zo nu en dan eens een aflevering van een of andere serie gebuikt worden. o ja..en apps natuurlijk...
het scheelt dacht ik iets van 100 euro..
de iPad zal in mijn geval voor loos surfen en zo nu en dan eens een aflevering van een of andere serie gebuikt worden. o ja..en apps natuurlijk...
het scheelt dacht ik iets van 100 euro..
maandag 9 april 2012 om 19:23
Hier dezelfde ervaring als moppies, het gaat net op een 16gb maar gebruiken hem intensief. Ook onderweg met video's voor dochter, die en de apps nemen veel ruimte in.staan ook veel boeken op maar die nemen nauwelijks ruimte in.
Mijn wens is nu een 3G iPad 2 of 3 van 16gb erbij en dan dochters dingen op de ene en die van mij op de ander. Hoeven we ook geen ruzie meer te maken
Mijn wens is nu een 3G iPad 2 of 3 van 16gb erbij en dan dochters dingen op de ene en die van mij op de ander. Hoeven we ook geen ruzie meer te maken
maandag 9 april 2012 om 19:41
Tekstverwerken is ook niet ideaal. Ik heb wel de Pages-app erop gezet, maar eigenlijk vind ik het een gepruts en gebruik ik het echt nooit.
Maar de iPad gebruiken we echt veel, meer dan ik had gedacht.
Je kunt er niet later extra gb opzetten.
En wat Mardjen ook al zegt, dan zou ik ook liever kiezen voor ooit een tweede, als het je bevalt. Dan is er ook geen strijd .
Maar de iPad gebruiken we echt veel, meer dan ik had gedacht.
Je kunt er niet later extra gb opzetten.
En wat Mardjen ook al zegt, dan zou ik ook liever kiezen voor ooit een tweede, als het je bevalt. Dan is er ook geen strijd .
maandag 9 april 2012 om 19:46
maandag 9 april 2012 om 19:57
maandag 9 april 2012 om 20:01
www.apple.nl daar kan je alles vinden.. ook de prijzen (die liggen landelijk wel vast )..
Ik zou sowieso gaan voor de iPad 3..
16 gb 479 32 gb 579
iPad 2 16 gb 399 en 32 gb staat niet meer op de site van apple maar na wat googlen zo rond de 460 euro
dit zijn de WiFi uitvoeringen
Ik zou sowieso gaan voor de iPad 3..
16 gb 479 32 gb 579
iPad 2 16 gb 399 en 32 gb staat niet meer op de site van apple maar na wat googlen zo rond de 460 euro
dit zijn de WiFi uitvoeringen
maandag 9 april 2012 om 20:11
Als budget niks uitmaakt, zou ik ook voor de 3 gaan. Dan heb je het nieuwste van het nieuwste. Zelf wilde ik er niet op wachten en ik mis niets op mijn 2, ben er echt blij mee.
Als je budget beperkt is, zou ik gaan voor geheugen boven beeldschermkwaliteit, maar dat is persoonlijk natuurlijk.
Die van mij heb ik eind vorig jaar bij de Mediamarkt gehaald voor 480 in totaal, incl beschermhoes (die je er overheen rolt). Was toen eindejaarsaanbieding.
Als je budget beperkt is, zou ik gaan voor geheugen boven beeldschermkwaliteit, maar dat is persoonlijk natuurlijk.
Die van mij heb ik eind vorig jaar bij de Mediamarkt gehaald voor 480 in totaal, incl beschermhoes (die je er overheen rolt). Was toen eindejaarsaanbieding.
maandag 9 april 2012 om 20:16
Nouja budget maakt op zich wel uit: hoe goedkoper: hoe fijner in mijn portemonnee.
Ik dacht zelf dat ze rond de 650 kosten dus dan is dit een meevaller.
Maar ook 400 euro is een hoop geld!
Ik heb de ipad2 op mijn werk: voor presentaties en derg en vind deze superfijn.
Wat is de meerwaarde van de nieuwe? Vraag ik me af.
Ik dacht zelf dat ze rond de 650 kosten dus dan is dit een meevaller.
Maar ook 400 euro is een hoop geld!
Ik heb de ipad2 op mijn werk: voor presentaties en derg en vind deze superfijn.
Wat is de meerwaarde van de nieuwe? Vraag ik me af.
maandag 9 april 2012 om 20:17
maandag 9 april 2012 om 20:27
Sneller en beter scherm, volgens mij. Het was voor mij geen reden om toen te wachten. Weet niet wat ik nu zou doen. Qua budget miss toch weer de 2, als geld geen rol zou spelen zeker de 3.
Mijn budget heb ik ook teruggeschroefd toen . Ik rekende ook eerst op ruim 600, maar besloot toen dat ik bijna 500 ook wel genoeg vond. Je hebt een iPhone, waar je ook veel op hebt staan, dus kun je apps ook nog opdelen.
Mijn budget heb ik ook teruggeschroefd toen . Ik rekende ook eerst op ruim 600, maar besloot toen dat ik bijna 500 ook wel genoeg vond. Je hebt een iPhone, waar je ook veel op hebt staan, dus kun je apps ook nog opdelen.
maandag 9 april 2012 om 22:54
Heb dan wel geen iPad maar een Android tablet, wat vast hetzelfde werkt en heb een beetje spijt dat ik meer uitgegeven aan heb aan extra GB's. In de praktijk had ik eigenlijk alleen ruimte nodig voor app's en dat is max een paar honderd MB. Je muziek, boeken, foto's, bestanden etc zet je op online services als Dropbox en je kan alles streamen en openen vanaf het internet. Daarmee wordt opslag op de tablet overbodig en is het alleen praktisch als je op reis gaat en geen internet verbinding hebt.
dinsdag 10 april 2012 om 14:24
Wij hebben de new ipad (3 bestaat niet) in 16gb met alleen wifi. Gebruik hem voor foto's opslaan, spelletjes, aantal apps en dat was het. Inmiddels al de 3e ipad hier in huis, altijd 16gb gehad en is altijd genoeg geweest. Wij gebruiken hem vooral om te internetten en spelletjes te doen. Mijn man heeft ook een berg jaargangen van de donald duck erop staan, voor op vakantie (of op de wc haha).