Flatteuze en Onflatteuze Foto's van de Vips nummertje ?
maandag 17 maart 2008 om 13:23

maandag 17 maart 2008 om 18:29
quote:intiem schreef op 17 maart 2008 @ 00:20:
Actrice en moeder van Angelina Jolie, Marcheline Bertrand, is op 56-jarige leeftijd aan kanker overleden.
Dat maakte Angelina Jolie bekend. Marcheline had al jaren te kampen met eierstokkanker.
Sterfbed
Jolie, haar broer James Haven en Brad Pitt stonden zaterdag in het ziekenhuis aan haar sterfbed. Bertrand wordt in privé-kringen begraven.
Loopbaan
Bertrand speelde kleine rollen in Films als "Lookin' To Get Out" (1982) en "The Man Who Loved Women" (1983). Na haar scheiding met Oscar-Gewinner Jon Voight (68) voedde de actrice haar beide kinderen alleen op.
[afbeelding]
moeder angelinaNormaal lees ik alleen dit topic en reageer nooit (dank aan alle andere dames die wél foto's kunnen vinden en plakken ) maar dit vond ik toch wel erg storend. Dit is echt ontzettend oud nieuws, de moeder van Angelina overleed nl. al in januari 2007
Actrice en moeder van Angelina Jolie, Marcheline Bertrand, is op 56-jarige leeftijd aan kanker overleden.
Dat maakte Angelina Jolie bekend. Marcheline had al jaren te kampen met eierstokkanker.
Sterfbed
Jolie, haar broer James Haven en Brad Pitt stonden zaterdag in het ziekenhuis aan haar sterfbed. Bertrand wordt in privé-kringen begraven.
Loopbaan
Bertrand speelde kleine rollen in Films als "Lookin' To Get Out" (1982) en "The Man Who Loved Women" (1983). Na haar scheiding met Oscar-Gewinner Jon Voight (68) voedde de actrice haar beide kinderen alleen op.
[afbeelding]
moeder angelinaNormaal lees ik alleen dit topic en reageer nooit (dank aan alle andere dames die wél foto's kunnen vinden en plakken ) maar dit vond ik toch wel erg storend. Dit is echt ontzettend oud nieuws, de moeder van Angelina overleed nl. al in januari 2007
dinsdag 18 maart 2008 om 23:42
Volgens mij lukt het alleen als de foto op een eigen link staat, dus niet als er op de pagina nog een boel blabla staat. Dan kopieer de URL en dan klik je op het 4e icoontje (soort schilderijlijstje?) van rechts. Dan plak je de link daar (even opletten dat de http niet dubbel staat) en druk je op 'verstuur bericht'.
Zou moeten lukken op die manier.
Zou moeten lukken op die manier.
woensdag 19 maart 2008 om 07:39
klik met de rechter muisknop op de foto en ga naar eigenschappen.
kopieer uit het schermpje dat verschijnt de URL
plak deze in je bericht en selecteer dit weer, dan klik je op het schilderijtje
daarvoor hoeft een foto niet perse los van een site te staan intiem. kan het ook met jou avantar doen bijv:
kopieer uit het schermpje dat verschijnt de URL
plak deze in je bericht en selecteer dit weer, dan klik je op het schilderijtje
daarvoor hoeft een foto niet perse los van een site te staan intiem. kan het ook met jou avantar doen bijv: