Onmisbare accessoire iPad (3)

11-04-2012 13:24 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welke accessoires zijn absoluut onmisbaar voor de iPad ?
Een hoes, om 'm te beschermen.

Voor de rest niks, het is geen windows-ding, dat je moet opkalefateren met allerlei hulpstukken om het nog iets te laten lijken!
Een beschermhoes (vooral als je kleine kinderen hebt die er ook mee spelen).
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
ik lees over docking dingen camera connection kits etc.

hoes had ik al bedacht.. en ik heb geen kleine kinderen
Wat ben je er allemaal mee van plan dan?
nou.. niets .. gewoon zinloos surfen op de bank en zo nu en dan eens een filmpje kijken in bed.. meer niet..

Maar als je het ipad magazine mag geloven is alles onmisbaar, kan je met het ding via TV dingen kijken..

dus ik vroeg me af. .wat is nu echt onmisbaar.. En dat is dus volgens mij die hoes.. maar aangezen ik er nog geen heb (hij is iin bestelling) dacht ik.. goh .. ik vraag het hier eens..
Ik heb alleen beschermdingetjes, maar dan wel gelijk drie, want ben heeeel zuinig op mijn nieuwe iPad!

Deze heb ik voor directe bescherming aan de voor- en achterkant. Je merkt er verder helemaal niks van, het is totaal onzichtbaar.

Deze heb ik ook als bescherming, maar vooral als handige standaard tijdens het lezen of films kijken of wat dan ook.

En dan nog deze (die met luipaardprintje). Hier mag mijn schatje 's nachts in slapen als ik hem niet gebruik, of wanneer ik hem gezellig mee op pad neem.

toevoeging: De USB connector heb ik niet, maar die lijkt me wel heel handig.
Welnee, gezeur.

Als je ook Apple TV hebt kan je idd met je iPad tv kijken, maar volgens mij heb je dat niet (is een heel apart apparaat, kost dik 100 euro).

Hoes is het enige wat je echt nodig hebt, een bumper misschien als je dat fijn vindt, en al die dingen verkopen ze voor een habbekrats bij Xenos / Action / Kruidvat.

Welkom in 2012!
Ik heb de hoes met ingebouwd toetsenbord van Kensington. Wat mij betreft onmisbaar.

Verder een andere oplader aangeschaft met extra lang snoer, zodat ik niet zo hoef te klooien met die kleine snoertjes.

En de USB connector.
Ik heb de smartcover (helaas wel de lelijkste kleur, kon het niet zelf uitkiezen!).

Ook heb ik recentelijk een stylus aangeschaft. Ik maak nu veel betere tekeningen in DrawSomething, en een stylus is ook veel preciezer.

En ik heb deze: http://www.amazon.co.uk/B ... patible/dp/B003BSXOM4/ref=sr_1_4?ie=UTF8&qid=1334145963&sr=8-4 .

Wat ik handig aan die sleeve vind is het opbergvakje voor snoertjes, stylussen enz.
quote:helene31 schreef op 11 april 2012 @ 14:01:

Ik heb de hoes met ingebouwd toetsenbord van Kensington. Wat mij betreft onmisbaar.

.Wat een afschuwelijk onding is dat, wij hebben 'm ook.
quote:SeptemberGirl schreef op 11 april 2012 @ 14:12:

[...]

Wat een afschuwelijk onding is dat, wij hebben 'm ook.Zo zie je maar, dit soort topics hebben geen enkele zin. Meningen zijn altijd subjectief.
Hear hear!
quote:Kerplunk schreef op 11 april 2012 @ 14:00:

Ik heb alleen beschermdingetjes, maar dan wel gelijk drie, want ben heeeel zuinig op mijn nieuwe iPad!

Deze heb ik voor directe bescherming aan de voor- en achterkant. Je merkt er verder helemaal niks van, het is totaal onzichtbaar.

Deze heb ik ook als bescherming, maar vooral als handige standaard tijdens het lezen of films kijken of wat dan ook.

En dan nog deze (die met luipaardprintje). Hier mag mijn schatje 's nachts in slapen als ik hem niet gebruik, of wanneer ik hem gezellig mee op pad neem.

toevoeging: De USB connector heb ik niet, maar die lijkt me wel heel handig.

die smartcover lijkt me idd heel praktisch. Zag ze bij dixons in verschillende kleuren..

bescherm ding ook.. en hoes koop ik bij kossies design (googlen)..

Toetsenbord denk ik niet.. daarvoor heb ik hem niet.. daarvoor heb ik laptop ..
Een hoes is niet echt nodig tenzij je hem op een harde ondergrond gaat gebruiken. Dat glas krast echt niet.
Ik zeg een goede kookring....kan je je eitje in vorm houden als je 'm erop bakt!

Klopt het nou echt....ik maak een geintje natuurlijk, maar wordt ie echt heet?
quote:kadanz schreef op 11 april 2012 @ 16:35:

Een hoes is niet echt nodig tenzij je hem op een harde ondergrond gaat gebruiken. Dat glas krast echt niet.de hoes is een soort tas waar ie in kan als ik hem mee wil nemen (op vakantie ofzo)
quote:kadanz schreef op 11 april 2012 @ 16:35:

Een hoes is niet echt nodig tenzij je hem op een harde ondergrond gaat gebruiken. Dat glas krast echt niet.Mijn ervaring is anders. Ik gebruik mijn iPhone 3GS al bijna 3 jaar zonder hoes en er zitten echt al veel krassen op, vooral op de achterkant waar je hem steeds op tafel legt, terwijl ik er niks geks mee doe. Vind het bij mijn iPhone helemaal niet erg, maar wil absoluut niet dat dit met mijn gloednieuwe iPad gebeurt, gewoon omdat ik er zo blij mee ben, er voor gespaard heb etc. Ik vind bescherming dus geen overbodige luxe als je je iPad per se als nieuw wil houden. Als dat je niet zoveel uitmaakt (een krasje hier en daar na een tijd) dan is het inderdaad niet nodig.
quote:enjoy73 schreef op 11 april 2012 @ 16:53:

Ik zeg een goede kookring....kan je je eitje in vorm houden als je 'm erop bakt!

Klopt het nou echt....ik maak een geintje natuurlijk, maar wordt ie echt heet?Ik heb de mijne nu ongeveer twee weken en het is me echt niet opgevallen dat hij heter wordt dan wat ik als normaal zou bestempelen. Misschien dat het ligt aan dat ik niet urenlang achter elkaar zware spelletjes ofzo erop doe? of misschien is dat hele verhaal wel onzin.
quote:enjoy73 schreef op 11 april 2012 @ 16:53:

Klopt het nou echt....ik maak een geintje natuurlijk, maar wordt ie echt heet?Kan je er ook al op koken?? Wat is het toch een topding. I love my iPad.
quote:SeptemberGirl schreef op 11 april 2012 @ 13:38:

Een hoes, om 'm te beschermen.

Voor de rest niks, het is geen windows-ding, dat je moet opkalefateren met allerlei hulpstukken om het nog iets te laten lijken! Windows moet nog komen met een tablet OS
Ik heb nog een iPad standaard, gewoon een houten blokje met een gleuf er in waar je hem in zet. Ideaal voor als je hem nodig hebt voor bijvoorbeeld het koken

Hier staat een plaatje: LINK
geinig diing brutsel.. waar koop je die ?
quote:poldervrouw schreef op 11 april 2012 @ 20:21:

geinig diing brutsel.. waar koop je die ?Als je op de link had geklikt had je gezien waar ze ze verkopen http://www.woodenipadstands.com/
:-) had ik niet zo gezien.. keek alleen naar plaatje. solly..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven