ipad2 hoeveel gb?
maandag 9 april 2012 om 19:09
Vandaag in alle drukte op pad voor een ipad2. Maar kan er geen wijs uit: zoveel prijsverschillen....van €400 tot €700.
Was vandaag ook geen verkoper die me er over kon informeren.
Hoeveel gb moet ik nemen? Wil ipad gebruiken voor mail, surfen, spelletjes voor de kinderen, wat filmpjes ermee maken dat soort dingen.
En waar is de ipad2 het goedkoopste?
Was vandaag ook geen verkoper die me er over kon informeren.
Hoeveel gb moet ik nemen? Wil ipad gebruiken voor mail, surfen, spelletjes voor de kinderen, wat filmpjes ermee maken dat soort dingen.
En waar is de ipad2 het goedkoopste?
woensdag 11 april 2012 om 19:56
Ik heb een iPad 2 met 32 GB. Is wel erg lekker moet ik eerlijk zeggen. Zeker als je op vakantie gaat bijvoorbeeld om lekker veel films op te zetten. Daarnaast heeft mijne geen 3G, waar ik wel spijt van heb. Want als je een iPad + 3G neemt kan je hem bijvoorbeeld ook als navigatie gebruiken. Dat lijkt me erg gaaf.
woensdag 11 april 2012 om 20:20
woensdag 11 april 2012 om 22:08
quote:kate27 schreef op 11 april 2012 @ 21:51:
Ja pc heeft verbinding alle smart phones hebben wifi verbinding. Ipad vraagt niet eens het wachtwoord; hij ziet de router en zegt dan geen verbinding mogelijk, raar toch?
Als hij niet om een wachtwoord vraagt en je hebt wel een wachtwoord ingesteld, kan het misschien zijn dat je router op mac-adres filtert?
Heb je ooit instellingen veranderd aan je router?
Ja pc heeft verbinding alle smart phones hebben wifi verbinding. Ipad vraagt niet eens het wachtwoord; hij ziet de router en zegt dan geen verbinding mogelijk, raar toch?
Als hij niet om een wachtwoord vraagt en je hebt wel een wachtwoord ingesteld, kan het misschien zijn dat je router op mac-adres filtert?
Heb je ooit instellingen veranderd aan je router?
woensdag 11 april 2012 om 22:17
Hij doet het!!!!! Heel raar!!!
Zat ook een knop vergeet netwerk: maar dacht die ga ik niet indrukken want dan ben ik straks alles kwijt. 2 uur lang durfde ik dat niet in te drukken; uit pure frustratie toch maar eens daarop drukken: hij vraagt het ww en hoppa hij doet het!
Vaag toch?
Was zo kwaad op die verkoper, op ziggo, op apple
))
Zat ook een knop vergeet netwerk: maar dacht die ga ik niet indrukken want dan ben ik straks alles kwijt. 2 uur lang durfde ik dat niet in te drukken; uit pure frustratie toch maar eens daarop drukken: hij vraagt het ww en hoppa hij doet het!
Vaag toch?
Was zo kwaad op die verkoper, op ziggo, op apple