eenmaal daags

11-04-2012 23:22 62 berichten
Met of zonder water innemen; niet kauwen

*** Het forum-afkick topic ***

Je mag hier maar één keer per dag posten; make it count!

Kost het je moeite om weg te blijven van het forum?

Totaal aantal stemmen: 32

Ja (72%)
Nee (28%)
Alle reacties Link kopieren
Wat zal ik een tijd overhouden als ik maar 1 maal daags mag posten:). Ik kom morgen wel posten wat ik allemaal gedaan heb in mijn v/h vivatijd.

Nu nog maar 1x per dag bijlezen (smartphone telt ook!) en dan kom ik misschien ook weer eens aan het lezen van een boek toe. Of aan mijn man
3.
@Merano; wat een taal voor zo'n dame ;)

@Akakia; Welkom! Nee, je mag je verhaal zo lang maken als technisch maar mogelijk is. Leef je uit!

@Jaschenca_2 Wat een discipline. Chapeau!

@Bagheera Welkom! 'Te veel met je echtgenoot praten kan schadelijk zijn voor je relatie' Hoe bevalt het tot nu toe?

Het wordt nu nu iets moeilijke voor me, om maar één keer per dag te posten. Tot nu toe bevalt het prima, maar m'n meissie is weer naar huis toe, dus de komende avonden zit ik alleen thuis met 2 slapende kinderen boven. Wat te doen wat te doen?
Jij? Een ban? Waarvoor in vredesnaam?

Enne... wat te doen? Gewoon reageren in andere topics
VC:

Dat van dat lange verhaal was maar hypothetisch, zoveel heb ik niet te melden.

Op een of andere manier triggert dit topic wel... ik heb toch de neiging regelmatig te kijken wat er al gepost is.

En verder wat Pimpelmeesje zegt: dan maar op andere plekken op het forum reageren. Al begrijp ik dat je graag hier zou willen blijven plakken Amand?
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
Iemand zin om te kletsen? haha
Amand, mag je maar 1 keer posten hier in dit topic, of geldt t voor t hele forum? en mag je wel overal lezen, of echt maar 1 keer inloggen per dag? Lijkt me best moeilijk, en wil t best een keer een dagje proberen, maar kan iemand dan van elke hardlopende discussie een update geven?
quote:amand1969 schreef op 14 april 2012 @ 18:26:

@Merano; wat een taal voor zo'n dame ;)

@Akakia; Welkom! Nee, je mag je verhaal zo lang maken als technisch maar mogelijk is. Leef je uit!

@Jaschenca_2 Wat een discipline. Chapeau!

@Bagheera Welkom! 'Te veel met je echtgenoot praten kan schadelijk zijn voor je relatie' Hoe bevalt het tot nu toe?

Het wordt nu nu iets moeilijke voor me, om maar één keer per dag te posten. Tot nu toe bevalt het prima, maar m'n meissie is weer naar huis toe, dus de komende avonden zit ik alleen thuis met 2 slapende kinderen boven. Wat te doen wat te doen?Een boek lezen? GTST kijken ?
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Hoi. Ben ik weer. Mag gelukkig weer posten. Voor een vrouw is het best moeilijk je mond te houden, haha. Of alles in 1x te zeggen. Of meteen te zeggen wat je bedoelt .

Man was vandaag de hele dag de hort op, vrijgezellendag, geen idee hoe laat hij thuis komt, dus ik zit nadat ik tot mijn knieen door het speelgoed gewaad te hebben en dit maar opgeruimd heb, tlc te kijken, te wordfeuden en te forummen. Misschien ga ik wel een heel lekker uitgebreid een bad nemen met een Echt Boek.

Armand, je kunt je kamer natuurlijk gaan opruimen
Ik gooi deze nieuwe dag dat ik weer mag posten in één keer hélemaal weg.

Gemakszucht of wat?
Verslaafd jij!

Maar snap sowieso hele afkicken ook niet. Kan je halve dag meelezen op forum en niks schrijven. Of 1 ding per dag, hier.

Afkicken=niet kijken
4.
quote:amand1969 schreef op 15 april 2012 @ 00:01:

Ik gooi deze nieuwe dag dat ik weer mag posten in één keer hélemaal weg.

Gemakszucht of wat?En de rest van het forum dan? Ook helemaal niets of alleen hier?
En Armand: de vraag is nu (voor jou morgen ) wat heb je allemaal gedaan in je ontforumtijd?
*komt langs voor haar dagelijkse shot*

Ik ben er vroeg bij, ga de rest van de dag maar eens forumloos doorbrengen, kijken hoe dat bevalt.

Iemand nog tips voor leuke bezigheden naast de al genoemde tijdverdrijvers?
Ik heb wel een manier gevonden hoor. Edit m'n bestaande post gewoon als ik wat vergeten ben....

Edit: reactie op Amard hieronder:

Wel reuze toevallig dat je minder forumt sinds je verkering... of is dit echt toeval?
quote:pimpelmeesje67 schreef op 16 april 2012 @ 11:54:

Ik heb wel een manier gevonden hoor. Edit m'n bestaande post gewoon als ik wat vergeten ben....

Potverdikkie... ik hoopte stiekum dat niemand zo bijdehand zou zijn, maar dat was wishful thinking uiteraard

quote:Akakia schreef op 14 april 2012 @ 20:22:

Al begrijp ik dat je graag hier zou willen blijven plakken Amand?

Meeschrijven in een kletstopic is erg leuk maar ook érg verslavend. Met de 'eenmaal daags'-formule hou ik het binnen de perken. En mijn ego is groot genoeg om er een eigen topic op na te willen houden ja

Naast dit topic reageer ik wel op andere topics op het forum, maar de 'druk' is er wel af; omdat ik wat verder van het hele gebeuren af sta reageer ik ook minder fel en vind het makkelijker om discussies af te breken.

EDIT: Ik heb die zee aan tijd gebruikt om heel veel met m'n lief samen te zijn

Ik voel me rustiger, slaap beter en krijg een kleurtje van de lentezon omdat ik vaker buiten ben. M'n huishouden is schoner en georganiseerder en ik heb meer aandacht voor m'n kinderen.

Met forummen is het net zoals met alcohol; geniet, maar drink met mate.
quote:amand1969 schreef op 16 april 2012 @ 13:26:

[...]

EDIT: Ik heb die zee aan tijd gebruikt om heel veel met m'n lief samen te zijn

Heel herkenbaar
quote:iris1969 schreef op 16 april 2012 @ 14:20:

[...]

Heel herkenbaar

Zijn jullie een setje

Daar mogen jullie natuurlijk morgen pas op reageren
quote:maylea schreef op 16 april 2012 @ 18:49:

[...]

Zijn jullie een setje

Daar mogen jullie natuurlijk morgen pas op reageren Yep and proud of it .
Ik kom langs zeilen en haak meteen weer af om mijn huis schoon te maken en mijn kinderen en lief te vermaken.... wat een zeeën van tijd!
Druk met lieffie
Oh ik dacht dat dit het eenmaal daags seksen topic was.
quote:iris1969 schreef op 17 april 2012 @ 10:27:

[...]

Yep and proud of it .Hebben jullie gehengeld
quote:maylea schreef op 18 april 2012 @ 00:10:

[...]

Hebben jullie gehengeld

Nee, want dat mag niet hè

@elastiekje: gemiddeld wel.

@Akakia; wat zeggen je gezinsleden? 'Alien, wat heb je met mama gedaan?'

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven