Ik ben gek
zaterdag 14 april 2012 om 21:52
Ik heb besloten toch een abortus te plegen na aanleiding van de andere topic waarin ik nog twijfelde.
Het is me duidelijk ik spoor echt niet. Borderliners creeren borderline heb ik van mijn behandelaar gehoord. Mijn moeder heeft ook borderline ik zou dat mijn kind nooit aan willen doen, bedankt mama.
Mijn tweede abortus, twee moorden daar moet ik dan maar mee leren leven.
Het is me duidelijk ik spoor echt niet. Borderliners creeren borderline heb ik van mijn behandelaar gehoord. Mijn moeder heeft ook borderline ik zou dat mijn kind nooit aan willen doen, bedankt mama.
Mijn tweede abortus, twee moorden daar moet ik dan maar mee leren leven.
zondag 15 april 2012 om 08:10
Deze kinderen, die kind zijn van een moeder met bordeline zijn vanaf het begin al de klos!! Ze krijgen geen stabiele jeugd.
Kinderen kunnen bij ggz een theraphie volgen hoe zij moeten omgaan met hun moeder!!
Dat is toch vreselijk....ik ben blij dat er weer een discussie is in de 2e kamer..........bepaalde doelgroepen verplicht aan de anticonceptie!!
Ook mensen met bordeline..
Kinderen kunnen bij ggz een theraphie volgen hoe zij moeten omgaan met hun moeder!!
Dat is toch vreselijk....ik ben blij dat er weer een discussie is in de 2e kamer..........bepaalde doelgroepen verplicht aan de anticonceptie!!
Ook mensen met bordeline..
zondag 15 april 2012 om 08:36
Ik vind het heel dapper van TO dat ze tot dit besluit is gekomen, gezien de oplaaidende discussie over gedwongen anti-conceptie bij mensen met een psychische stoornis. En niet alleen omdat ze zelf een borderliner is maar juist omdat ze weet hoe het is om een ouder met borderline te hebben. Ik gebruik het woord niet vaak maar: respect. Hoe verdrietig de situatie ook is, ik denk dat dit het beste is wat je kunt doen, gezien de omstandigheden.
zondag 15 april 2012 om 13:44
zondag 15 april 2012 om 15:07
Ik twijfel weer een beetje mede door sommige reacties maar ook door lang nadenken. Ik weet niet of ik de juiste beslissing neem, vind het zo moeilijk.
Daarbij komt dat mijn exvriend, de vader zonet is langs gekomen. Ik heb het hem verteld en hij zegt dat ik bij hem kan intrekken en dat hij me kan helpen als ik een abortus wil zou hij me ook steunen.
Hoe maak ik de goede beslissing, ben zo bang dat ik spijt krijg.
Daarbij komt dat mijn exvriend, de vader zonet is langs gekomen. Ik heb het hem verteld en hij zegt dat ik bij hem kan intrekken en dat hij me kan helpen als ik een abortus wil zou hij me ook steunen.
Hoe maak ik de goede beslissing, ben zo bang dat ik spijt krijg.
zondag 15 april 2012 om 16:11
zondag 15 april 2012 om 16:38
Zet alle voors en tegens eens voor jezelf op een rijtje. Misschien helpt t. Als je t 100 mensen vraagt, heb je even zoveel meningen. Welke keuze je ook maakt, er zullen altijd mensen zijn die dat niet de juiste vinden. Dat maakt niet uit. Als het voor jou maar de juiste is. Sterkte, het is ook moeilijk.
zondag 15 april 2012 om 19:15
Dat is niet gek dat je twijfelt.
Ik vond je beslissing van een abortus verdrietig, maar de enige juiste.
Je bent zo labiel, je hebt geen benul van het leven en van jezelf.
Je ex-vriend heb je niets aan, dus die kun je net zo goed buiten je beslissing laten.
Weet je wat je een kind aandoet nu? Je hebt een kind nu niets te bieden.
Leer eerst goed omgaan met jezelf, bouw een fijn leven op en ga dan over vele jaren eens nadenken over jouw toekomst met kinderen.
Nu doe jij een kind alleen verdriet en ellende aan.
Zo'n kind wordt voor de rest van het leven verpest.
Een kind verdient een stabiele, fijne, lieve, vrolijke, leuke moeder. Ik denk dat je dat nu niet bent.
Ik vond je beslissing van een abortus verdrietig, maar de enige juiste.
Je bent zo labiel, je hebt geen benul van het leven en van jezelf.
Je ex-vriend heb je niets aan, dus die kun je net zo goed buiten je beslissing laten.
Weet je wat je een kind aandoet nu? Je hebt een kind nu niets te bieden.
Leer eerst goed omgaan met jezelf, bouw een fijn leven op en ga dan over vele jaren eens nadenken over jouw toekomst met kinderen.
Nu doe jij een kind alleen verdriet en ellende aan.
Zo'n kind wordt voor de rest van het leven verpest.
Een kind verdient een stabiele, fijne, lieve, vrolijke, leuke moeder. Ik denk dat je dat nu niet bent.
dinsdag 17 april 2012 om 10:38
Hoi.
Ik heb ook je vorige topict gevold, en ik ben blij dat je deze keuze hebt kunnen maken. Het is zeker geen gemakkelijke keuze, maar met de situatie waar je nu in zit is het zeker niet gemakkelijk. Gaat er iemand met je mee naar de kliniek?
Goed van je dat je al wel naar de huisarts bent gegaan! Zorg je wel een beetje voor jezelf? Ook na de abortus? Probeer alstublieft hulp te zoeken.
Succes meid
Ik heb ook je vorige topict gevold, en ik ben blij dat je deze keuze hebt kunnen maken. Het is zeker geen gemakkelijke keuze, maar met de situatie waar je nu in zit is het zeker niet gemakkelijk. Gaat er iemand met je mee naar de kliniek?
Goed van je dat je al wel naar de huisarts bent gegaan! Zorg je wel een beetje voor jezelf? Ook na de abortus? Probeer alstublieft hulp te zoeken.
Succes meid
dinsdag 17 april 2012 om 18:44
Ik weet dat vele het niet gaan snappen maar ik heb besloten geen abortus te doen, ik kan het gewoon niet aan. Desnoods adoptie.
Heb met mijn vriend gepraat en hij wil me steunen, we kunnen bij hem wonen, hij woont wel in een kleine studio maar dat is dan tijdelijk.
Ik kan een opvoedcurses gaan doen, naar de ggz blijven gaan. Ik hoop gewoon dat alles goed komt.
Heb met mijn vriend gepraat en hij wil me steunen, we kunnen bij hem wonen, hij woont wel in een kleine studio maar dat is dan tijdelijk.
Ik kan een opvoedcurses gaan doen, naar de ggz blijven gaan. Ik hoop gewoon dat alles goed komt.
dinsdag 17 april 2012 om 19:19
Lieve Hvlies, het was toch je ex vriend?
Waarom heb je nu toch weer de andere beslissing gemaakt? Zijn het je hersenen of je hormonen die dit besloten hebben?
Lieve meid, dit is een enorm moeilijke beslissing en je hebt dankzij je stoornis sowieso last van wisselende emoties.
Probeer met iemand te praten die rationeel is en je niet kent ( FIOM ), die kan er beter op kijken dan jijzelf.
Je hebt een kind niets te bieden ( even heel hard ), en je had besloten om een abortus te plegen. Waarom dan ineens weer die twijfel?
Waarom heb je nu toch weer de andere beslissing gemaakt? Zijn het je hersenen of je hormonen die dit besloten hebben?
Lieve meid, dit is een enorm moeilijke beslissing en je hebt dankzij je stoornis sowieso last van wisselende emoties.
Probeer met iemand te praten die rationeel is en je niet kent ( FIOM ), die kan er beter op kijken dan jijzelf.
Je hebt een kind niets te bieden ( even heel hard ), en je had besloten om een abortus te plegen. Waarom dan ineens weer die twijfel?
dinsdag 17 april 2012 om 20:00
quote:rogue_1987 schreef op 17 april 2012 @ 19:19:
Je hebt een kind niets te bieden ( even heel hard ), en je had besloten om een abortus te plegen. Waarom dan ineens weer die twijfel?Die twijfel komt juist door wisselende emoties.
Je hebt een kind niets te bieden ( even heel hard ), en je had besloten om een abortus te plegen. Waarom dan ineens weer die twijfel?Die twijfel komt juist door wisselende emoties.
dinsdag 17 april 2012 om 20:16
Dat snap ik. Maar dan nog zou je toch je verstand moeten gebruiken en weten dat je niks te bieden hebt aan een kind.
Maar ja dat heb je met de meeste borderliners die kunnen nooit rationeel nadenken.
Met al die moederhormonen word dat alleen maar lastiger. Ik snap het best maar het is de verkeerde beslissing.
Maar ja dat heb je met de meeste borderliners die kunnen nooit rationeel nadenken.
Met al die moederhormonen word dat alleen maar lastiger. Ik snap het best maar het is de verkeerde beslissing.
dinsdag 17 april 2012 om 20:17
quote:hvslies schreef op 17 april 2012 @ 18:44:
Ik weet dat vele het niet gaan snappen maar ik heb besloten geen abortus te doen, ik kan het gewoon niet aan. Desnoods adoptie.
Ik kan een opvoedcurses gaan doen, naar de ggz blijven gaan. Ik hoop gewoon dat alles goed komt.Ben je nog steeds zoveel aan het blowen?
Ik kan een opvoedcurses gaan doen, naar de ggz blijven gaan. Ik hoop gewoon dat alles goed komt.Ben je nog steeds zoveel aan het blowen?
“Don’t look back – you’re not going that way.”