PMS

21-03-2012 08:58 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden,

Bah, sinds gisteravond knal ik van de PMS. Onredelijk zijn, boos reageren en daarna huilen. Mijn vriend heeft het superdruk deze week terwijl ik graag wat extra liefde/knuffels/aandacht wil, maar dat zit er de komende dagen niet in. Ik vind het zo vervelend dat ik in een soort liefdesjunk verander tijdens mijn PMS-periode... Maar tegelijkertijd wil ik soms ook alleen zijn. Al die tegenstrijdigheden op hetzelfde moment.

Hoe gaan jullie daar mee om?

Wat kan ik zelf actief doen (in plaats van te leunen op mijn lief)?
1 zo'n ring heeft toch een werking van drie weken?
Blauwebes, stap 1 is dat je tenminste weet dat je vreemde buien door de PMS komen, dat scheelt al!

Ik heb een paar jaar een lage dosis anti-depressieva geslikt tegen PMS. Het was op dat moment wat ik wel heel goed kon gebruiken, want ik vond het echt niet te harden die dagen voor de ongesteldheid. Ik werd er ontzettend somber van en kon dan niet meer overzien dat die somberheid weer over zal gaan.

Nu ik van de anti-depressieve af ben, ben ik daar weer heel blij mee, omdat het toch als het ware een muurtje/huls geeft tussen jou en de wereld....
hai blauwbes, ik heb ook alles geprobeerd maar ben nu toch uitgekomen op valeriaan Top! en ik slik vitamine voor de vrouw femfit ik zou alleen 1 pil per dag nemen ivm te veel b is niet goed.

Daar zit ook een beetje teunisbloemolie en agnus castus (kuisbes) in maar deze heb ik eerder geprobeerd maar hielpen bj mij niet.

De pil doorslikken helpt ook niet alleen tegen de hoofdpijn in de stopweek als je doorslikt maar de pil wordt in verband gebracht met kanker en bloedvatvernauwingen.

Ik heb de mirena spraal prima haast niet ongesteld net genoeg om mijn cyclus bij te kunnen houden wel fijn zo kan ik op tijd zien wannneer ik met de valeriaan moet beginnen.

groetjes
Precies hetzelfde...en veel moeten huilen en boos worden op anderen. Ik heb het sinds vorige week weer....als ik geen aandacht krijg van hem ga ik kapotttt....vooral nu in deze periode...en ik snoep heelveel in deze periode....

Ik herken het goed meid!
@%& Ik ben blij dat ik momenteel alleen thuis ben en niet de deur uit hoef!!!!!! Arme persoon die me in de weg loopt ,fietst .

Ik weet dat dit weer snel voorbij is maar ik baal zo van mezelf.
in therapie gaan kan ook helpen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven