Ik ben gek

14-04-2012 21:52 161 berichten
Ik heb besloten toch een abortus te plegen na aanleiding van de andere topic waarin ik nog twijfelde.

Het is me duidelijk ik spoor echt niet. Borderliners creeren borderline heb ik van mijn behandelaar gehoord. Mijn moeder heeft ook borderline ik zou dat mijn kind nooit aan willen doen, bedankt mama.

Mijn tweede abortus, twee moorden daar moet ik dan maar mee leren leven.
Alle reacties Link kopieren
Welja Hvlies, adoptie en een opvoedcursusje, tijdelijke studio en watxsteun van je vriend. Zeg het maar, hoor. Ik kan er geen touw meer aan vastknopen

Je voornemen om naar de GGZ blijven gaan, dat is het meest verstandige dat ik eruit kan halen.

Ben benieuwd of dat voornemen overeind blijft als je je behandelaar hierover hebt gesproken
quote:luni schreef op 17 april 2012 @ 20:17:

Borderline is toch constant aandacht trekken?Nee dat is het niet, was het maar zo simpel.
Ik weet het allemaal ook niet ben ook in de war, wat ik wel zeker weet is dat ik geen abortus wil.
Je moeder heeft je het huis uitgeschopt.

Je hebt geen werk

Je hebt geen inkomen.

Je gaat met je ex samenwonen in een studio. (ex als in: iemand die eigenlijk niet met jou wil zijn)

Je blowt dagelijks

Ik kan werkelijk waar niet bedenken hoe dit ooit goed moet gaan komen.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:hvslies schreef op 17 april 2012 @ 20:21:

[...]

Nee dat is het niet, was het maar zo simpel.Het lijkt er wel op..
Misschien moet je toch maar ff tanden op elkaar zetten en door dat abortus-traject heen.

Adoptie is één, maar aangezien je drugs gebruikt krijg je een kind dat daarvan de schade ondervindt.

Een gezond kind ter adoptie aanbieden is tot daar aan toe, maar een verslaafd kind?
Hoezo adoptie, Moonlight? Ze gaat toch voor een opvoedcursus?
quote:hvslies schreef op 17 april 2012 @ 20:22:

Ik weet het allemaal ook niet ben ook in de war, wat ik wel zeker weet is dat ik geen abortus wil.

Dan zou ik maar als een razende je huisarts inschakelen zodat hij je door kan verwijzen naar de juiste instanties.

Het gaat allemaal niet vanzelf.
quote:hvslies schreef op 14 april 2012 @ 21:52:

Ik heb besloten toch een abortus te plegen na aanleiding van de andere topic waarin ik nog twijfelde.

Ik weet het allemaal ook niet ben ook in de war, wat ik wel zeker weet is dat ik geen abortus wil

Ik weet dat vele het niet gaan snappen maar ik heb besloten geen abortus te doen, ik kan het gewoon niet aan. Desnoods adoptie.

Het is me duidelijk ik spoor echt niet. .

Dit bedenk je je allemaal in relatief korte tijd, wat wil je nou?

Zoek-hulp!!
quote:hvslies schreef op 17 april 2012 @ 18:44:

Ik weet dat vele het niet gaan snappen maar ik heb besloten geen abortus te doen, ik kan het gewoon niet aan. Desnoods adoptie.

Heb met mijn vriend gepraat en hij wil me steunen, we kunnen bij hem wonen, hij woont wel in een kleine studio maar dat is dan tijdelijk.

Ik kan een opvoedcurses gaan doen, naar de ggz blijven gaan. Ik hoop gewoon dat alles goed komt.Hopen dat alles goed komt is niet genoeg. Hoe lang hoop je dat al?
quote:anouar schreef op 17 april 2012 @ 20:24:

Hoezo adoptie, Moonlight? Ze gaat toch voor een opvoedcursus?Desnoods adoptie staat er ergens.
Ik gebruik trouwens geen drugs ik ben gestopt met roken en blowen zodra ik het wist en ik ben ook zwaar misselijk dus heb er niet eens behoefte aan.
quote:anouar schreef op 17 april 2012 @ 20:24:

Hoezo adoptie, Moonlight? Ze gaat toch voor een opvoedcursus?Ja ik heb het woord adoptie ook nog gezien. Maar ik weet niet meer in welke volgorde ik die twee dingen gelezen heb...
ONee het staat in dezelfde post zie ik nu.

Ga je ook naar een cursus om te leren leven? Ik bedoel, je moet zelf als mens je ook zien te redden, wil je een kind opvoeden.

Je gaat niet in de opvoedcursus leren hoe je zelf een leven opbouwt.
Ik heb niet alle pagina's gelezen, dus wellicht mosterd na de maaltijd maar vind TO wel erg in de slachtoffer rol kruipen, het is allemaal ook niet makkelijk en je hebt het moeilijker gehad dan misschien de gemiddelde persoon (herken je verhaal wel ook al heb ik geen borderline maar wel een kind van een depressieve moeder die zwaar depressief was toen ze zwanger van mij was) en ja ik heb het haar weleens kwalijk genomen maar uiteindelijk ben ik zelf verantwoordelijk om te proberen mijn leven te keren.

Ten tweede, dat je 1 keer ongewenst zwanger bent geraakt ok, kan gebeuren, maar dat je nu voor de 2e keer abortus wilt laten plegen (snap je insteek wel) daar kan ik toch wel kwaad om worden. Dan open je nu een topic dat je dat je kind nooit aan zou willen doen, borderline, waarom heb je dat na abortus 1 niet besloten?
quote:Moonlight82 schreef op 17 april 2012 @ 20:27:

ONee het staat in dezelfde post zie ik nu.

Ga je ook naar een cursus om te leren leven? Ik bedoel, je moet zelf als mens je ook zien te redden, wil je een kind opvoeden.

Je gaat niet in de opvoedcursus leren hoe je zelf een leven opbouwt.

Dát dus! Je weet nu zelf niet eens hoe je het moet redden. Een opvoedcursus gaat je dat echt niet leren hoor.

En inkomen? Wat zijn je plannen daarover? Huisvesting?
quote:Tickel schreef op 17 april 2012 @ 20:30:

[...]

Dát dus! Je weet nu zelf niet eens hoe je het moet redden. Een opvoedcursus gaat je dat echt niet leren hoor.

En inkomen? Wat zijn je plannen daarover? Huisvesting?Ik kan bij mijn vriend intrekken, hij werkt dus we hebben dan een inkomen en hopelijk kan ik zelf ook werken.
quote:cappi schreef op 17 april 2012 @ 20:30:

Ik heb niet alle pagina's gelezen, dus wellicht mosterd na de maaltijd maar vind TO wel erg in de slachtoffer rol kruipen, het is allemaal ook niet makkelijk en je hebt het moeilijker gehad dan misschien de gemiddelde persoon (herken je verhaal wel ook al heb ik geen borderline maar wel een kind van een depressieve moeder die zwaar depressief was toen ze zwanger van mij was) en ja ik heb het haar weleens kwalijk genomen maar uiteindelijk ben ik zelf verantwoordelijk om te proberen mijn leven te keren.

Ten tweede, dat je 1 keer ongewenst zwanger bent geraakt ok, kan gebeuren, maar dat je nu voor de 2e keer abortus wilt laten plegen (snap je insteek wel) daar kan ik toch wel kwaad om worden. Dan open je nu een topic dat je dat je kind nooit aan zou willen doen, borderline, waarom heb je dat na abortus 1 niet besloten?Is inderdaad al heel vaak gezegd toch bedankt.
Ik kan toch ook hulp voor mezelf krijgen hoe ik om kan gaan met de borderline, dgt ga ik aan beginnen.
quote:hvslies schreef op 17 april 2012 @ 20:32:

[...]

Ik kan bij mijn vriend intrekken, hij werkt dus we hebben dan een inkomen en hopelijk kan ik zelf ook werken.Het is je ex. Tenminste dat was het aan het begin van het topic nog wel. Je laat je dus onderhouden door een man die eigenlijk niet bij je wil zijn.
Plus mijn vriend is wel normaal en die kan me steunen.
Ok, en ga je nu een nieuwe weg inslaan? werken aan jezelf etc?
Dus het is niet meer uit?

en hebben jullie ruimte voor een babykamer?
quote:Tickel schreef op 17 april 2012 @ 20:33:

[...]

Het is je ex. Tenminste dat was het aan het begin van het topic nog wel. Je laat je dus onderhouden door een man die eigenlijk niet bij je wil zijn.Ik heb lang met hem gepraat en hij wil wel met me zijn ik heb het heel vaak uitgemaakt niet hij.
quote:hvslies schreef op 17 april 2012 @ 20:33:

Ik kan toch ook hulp voor mezelf krijgen hoe ik om kan gaan met de borderline, dgt ga ik aan beginnen.

Had je dat niet kunnen bedenken vóórdat je een kind de wereld inschopt?

Je hebt zoveel tijd gehad om dat te doen, je zaken op orde te krijgen, en nu kan het opeens allemaal wel?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven