Jailbreak iPhone 4s

20-04-2012 12:54 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo:)

Ik probeerde net mijn iPhone te jailbreaken via absinthe en redsnow maar dit is niet gelukt:s

Weten jullie misschien of er een Nederlandstalige handleiding/website bestaat waarop stap voor stap is uitgelegd hoe ik mijn telefoon kan jailbreaken?

Ik ben heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg niet-technisch:p

Bedankt!
Je zou kunnen kijken op iphoneclub.nl.

Misschien staat het daar, of anders op het forum beschreven.
Waarom zou je dat doen? Het is illegaal en je garantie is weg..
Het is helemaal niet illegaal.
Ik kan je niet helpen Chiller, mijn vriend doet het altijd voor me. Hij vindt dat soort dingen leuk om uit te zoeken.
quote:Francisca_ schreef op 20 april 2012 @ 13:30:

Het is helemaal niet illegaal.Het is niet helemaal legaal.
Wat voor voordelen denk je te behalen?
Er is een tijd geleden een tijdschrijft geweest over de IPad en daarin beschreef de schrijver dat hij helemaal verzot was op Apple, behalve de arrogantie van Apple dat je alleen maar hun producten mocht downloaden. Gij zult niets anders gebruiken dan onze producten, overigens werd de jailbreak daarin uitgebreid beschreven in het Nederlands, helaas weet ik niet meer de naam van het tijdschrift, maar ik denk dat als je goed zoekt op google dat je het ongetwijfeld tegen zult komen.
quote:saartjuh schreef op 20 april 2012 @ 13:58:

[...]

Het is niet helemaal legaal.

Lees even je bronnen na, want het is gewoon legaal.

Apple is niet blij, maar gebruikers mogen met hun telefoon doen wat ze willen, dus ook jailbreaken.
quote:beelicious schreef op 20 april 2012 @ 12:58:

Waarom zou je dat doen? Het is illegaal en je garantie is weg..Oeh, gooien ze me dan in de gevangenis?
Inderdaad forum van iPhoneclub.nl bekijken.
Waarom doe je het dan ook? Dat is toch dom? (Dingen doen waar je totaal geen verstand van hebt...)
quote:truffelmaffia schreef op 20 april 2012 @ 16:50:

Waarom doe je het dan ook? Dat is toch dom? (Dingen doen waar je totaal geen verstand van hebt...)Nee hoor niet dom,je leert er hooruit weer wat van,als je het niet probeert dan weet je het niet he

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven