foto bij posts

21-04-2012 16:16 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn profielfoto gewijzigd. Als ik via mijn mobiel kijk, mbv de viva-app, zie ik de oude foto. Via de pc de nieuwe. Wat zien jullie en hoe zorg ik dat overal dezelfde foto verschijnt? (foto die ik wil is een kever als streepjespatroon)
Het streepjespatroon.
Ik had er geen kever in gezien moet ik zeggen.
Streepjes, maar het is meer een juichend persoon
anoniem_14976 wijzigde dit bericht op 21-04-2012 16:51
Reden: Oeps
% gewijzigd
Hoe verander je je foto eigenlijk? :$ ik krijg het niet voor elkaar... kan zijn dat ik iets over het hoofd zie(zeer waarschijnlijk aangezien het anderen wel lukt)
quote:daydream schreef op zaterdag 21 april 2012 16:24 Ik had er geen kever in gezien moet ik zeggen.ik ook niet :p
Internagelaktisch
Heb je al op F5 gedrukt?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Inderdaad, F5. Dan ververs je de pagina. Dat moet je op je mobiel ook even doen. En als dat niet werkt, dan gewoon even afwachten. Waarschijnlijk is het over een paar uur wel goed.
En je foto wijzigen kan bij 'Mijn Viva' en dan 'profiel wijzigen' en dan bovenaan de pagina
Ik zie het streepjespatroon maar ik zie er ook geen kever in.
Dankje, misspenny
Ik zie een gezette juichende mevrouw met nogal gepronoceerde borsten. In streepjespatroon.
quote:scamp schreef op 21 april 2012 @ 16:48:

Ik zie het streepjespatroon maar ik zie er ook geen kever in.Hey Garnaal, doe je wel rustig an ?
Ik zie een kikker.
quote:groentsoep2 schreef op 21 april 2012 @ 16:51:

[...]

Hey Garnaal, doe je wel rustig an ?Ja ik kruip weer onder mijn dekentje. Was even mijn Yorkie wat liefde aan het geven (klinkt alsof ik het over een hond heb )
de viva-app geeft de oude avatars
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Bedankt allemaal. :Imao:
quote:groentsoep2 schreef op 21 april 2012 @ 16:50:

Ik zie een gezette juichende mevrouw met nogal gepronoceerde borsten. In streepjespatroon.Jij ziet gewoon wat je wil zien!
quote:rosanna08 schreef op 21 april 2012 @ 17:23:

de viva-app geeft de oude avatars Bij mij dus ook altijd,maar sinds gister heb ik de nieuwe ava's...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven