Kinderbuffet

25-04-2012 14:45 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben inspiratie aan het opdoen voor een kinderbuffet.Standaard mini pizza's,gehaktballetjes ed zijn wel bekend maar zoek originele ideeen ,kan heel simpel zijn zoals versierde bananen.

Wie weet nog iets lekkers,leuks voor een kinderbuffet?
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
Je hebt van die vissticks/visfiguur dingetjes van Iglo, kan je bijv aan een stokje en draad in een glas steken, kunnen ze de hengel in een bak mayo of ketchup dopen;

Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Leuk, die prikkers.

Daar zou die van mij zichzelf en andere kinderen veel pijn mee kunnen doen..
babybell:

en dit broodje vind ik ook erg schattig:

Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
Ik zag laatst bij het brood in de koeling dat ze van die mini hamburgertjes hadden bij de AH. Echt 2 happen, lijkt me wel handig, zijn al klaar en net een goed formaat voor kinderen;

Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:neweve schreef op 25 april 2012 @ 16:18:

babybell:

[afbeelding]En je kat ook laten meedoen

Ik heb een mini kinderkookboekje van 1,50 maar kan die niet vinden met google.

Zie wel de Zilveren Lepel staan voor kinderen, weet niet of het wat is.

En deze heb ik wel eens gezien in een Witte boekenwinkel, is niet duur;

Ontzettend leuke ideeen meiden!

Ga zo door:-))
Wat een leuke ideeën!

Maar dat plaatje van die kat die maakt het wel helemaal af!! Heb even heerlijk zitten lachen hier
Die mini hamburgertjes van de ah waren alleen voor kerst geloof ik. Wat een leuke ideen!
Geweldige ideeën zeg! Ook leuk voor traktaties op school enzo
quote:Flashy schreef op 26 april 2012 @ 11:46:

Die mini hamburgertjes van de ah waren alleen voor kerst geloof ik. Wat een leuke ideen!In mijn woonplaats zijn ze gewoon in het assortiment. Laatst waren ze voor de halve prijs dus heb een pak in de vriezer gedaan voor binnenkort bij visite/bbq. Vandaar dat ik het weet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven