Happy end normaal?

25-04-2012 18:34 91 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik denk erover om me te laten masseren vanwege lichte rugproblemen en stijfheid.

Nu zit er bij mij op de hoek een behoorlijk betaalbare Chinese salon. Het is in een keurige buurt en verder zijn er ook geen verdachte tekenen (niet op de Wallen, geen rode lichten, niet Thais). Kan ik er vanuit gaan dat dit een salonfahige tent is of toch niet?

Ik lees namelijk wel eens dat ook onder de 'normale' massagesalons het steeds gebruikelijker wordt om een happy end aan te bieden of dit zelfs automatisch te betrekken in de massage. En als ik die giechelige Chinese meisjes zie zitten, dan vind ik het toch een beetje verdacht?

Dus moet ik speciaal hiernaar vragen of kan ik er vanuit gaan dat dit niet gebeurt? Aangezien ik een vaste relatie heb, zou ik me bijzonder ongemakkelijk voelen als er contact is met mijn penis.

Een stel dat een gebonden man zich wel manueel zou laten bevredigen (absoluut niet mijn intentie), vinden jullie dat dan een vorm van vreemdgaan / prostitutiebezoek? Of kun je zeggen dat de normen op massagegebied zijn verschoven en dat bij een moderne massage misschien ook wel de ontspanning van een orgasme hoort?
Tja, Martin, we hebben allemaal wel 'ns last van 'stijfheid'
A. Een massage heeft geen enkel bewezen effect ten aanzien van rugklachten.

B. Als jij denkt dat afgetrokken worden door een hoer geen vreemdgaan is, wordt het tijd om dit probleem eens met je denkbeeldige vriendin te gaan bespreken.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
@Evy: ik denk niets, ik begin er een discussie over.

Overigens wil ik een mogelijke hj juist voorkomen.
Wat is hj?

Ik snap hem.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Jezus Lutser...

Ik dacht je eindelijk weg was man...

Kom je weer met zo een achterlijk onderwerp.. Als je het niet weet waarom VRAAG je het die meiden dan niet gewoon? En niet zeggen dat je je schaamt want je plaatst hier ook het ene na het andere ranzige onzintopic!

Pannenkoek!!
Huwelijks Jrisis....?
Je kan toch gewoon een afspraak maken bij een fysio als je rug problemen hebt.Krijg je het nog van de verzekering ook...

Of is dat heel dom gedacht?
@Anthonius: internet is wel iets laagdrempeliger dan meisjes direct zo'n vraag stellen. Toch?
Heftige Jejaculatie...?
Hahaha Anthonius :D
Heb je niet liever een hypotheekloos onderdanig Thais vrouwtje?
Mijn hemel zeg!

Als je dan een goede massage wilt, ga je naar een sportschool waar ze dat aanbieden.

En wil je toch naar zo'n Chinese/Thaise salon (gezien je voorkeur voor Thaise dames in een ander topic), dan zeg je toch gewoon dat je ALLEEN massage wil.

Hoe moeilijk is dat?
Harde Jongeheer?

(echt, jongeheer? )
Waarom stel je altijd meerdere vragen alsof je wetenschappelijk onderzoek aan het doen bent? Overigens komt het door je laatste alinea wel over alsof je graag een happy ending wilt.

Daarbij, je bent mondig genoeg om aan te geven dat je er geen trek in hebt toch? Getuige je overduidelijke aanwezigheid hier. Dus lijkt me het geen probleem voor jou om duidelijk te zijn. Waarom vraag je het eigenlijk, vraag ik me daarom af?
Hahaha! Star!
Ster! Een nieuwe avatar! Ik herken je haast niet schat!
(* probeert nog steeds te bedenken waar hj voor staat, wat TO probeert te voorkomen...* )

eh...Haperende ... Jeuk

harde-jongen?

happy-johannes...?
quote:EvyBlissy schreef op 25 april 2012 @ 18:45:

Ster! Een nieuwe avatar! Ik herken je haast niet schat!Jup that's me! Sorry
Ikbenik... Ik denk dat Martje Handjob bedoelt.
Voor de duidelijkheid, tot voor kort was ik er voor 99.9% van uit gegaan dat het om een niet-seksuele massage zou gaan.

Denken jullie dat die inschatting correct is? Want nu hoor ik Kier ook weer iets zeggen over zo'n "Chinese salon", alsof dat verdacht is.
Ooooo handjob. Of HenkJan. Misschien heet die van Martin wel HenkJan.
Aaaaah! Hand Job!!!

bedankt! Nou kan ik weer rustig slapen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven