Happy end normaal?

25-04-2012 18:34 91 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik denk erover om me te laten masseren vanwege lichte rugproblemen en stijfheid.

Nu zit er bij mij op de hoek een behoorlijk betaalbare Chinese salon. Het is in een keurige buurt en verder zijn er ook geen verdachte tekenen (niet op de Wallen, geen rode lichten, niet Thais). Kan ik er vanuit gaan dat dit een salonfahige tent is of toch niet?

Ik lees namelijk wel eens dat ook onder de 'normale' massagesalons het steeds gebruikelijker wordt om een happy end aan te bieden of dit zelfs automatisch te betrekken in de massage. En als ik die giechelige Chinese meisjes zie zitten, dan vind ik het toch een beetje verdacht?

Dus moet ik speciaal hiernaar vragen of kan ik er vanuit gaan dat dit niet gebeurt? Aangezien ik een vaste relatie heb, zou ik me bijzonder ongemakkelijk voelen als er contact is met mijn penis.

Een stel dat een gebonden man zich wel manueel zou laten bevredigen (absoluut niet mijn intentie), vinden jullie dat dan een vorm van vreemdgaan / prostitutiebezoek? Of kun je zeggen dat de normen op massagegebied zijn verschoven en dat bij een moderne massage misschien ook wel de ontspanning van een orgasme hoort?
quote:martin81 schreef op 25 april 2012 @ 19:17:

@Haasse: ik heb geen ban gehad.Nog een keer *zucht*: mijn naam is Hasse, niet Haasse... Geen familie van die briljante schrijfster, nee....

Maar dan nog, Martin: mijn vraag blijft staan: dít is wat je verzint na zo'n 48 uur afwezigheid? Het word wel een beetje treurig hoor... Geen 'hoogstaande' onderwerpen meer over? En wat vind je genóótschap daar nu van?
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
quote:scamp schreef op 25 april 2012 @ 19:19:

Hasse, ik moet het hem nageven, hij is wel consequent in het fout schrijven van je naam. Chapeau!

Tja, vind het ook niet heul erg om geassocieerd te worden met Hella Haasse hoor, briljant schrijfster, niewaar?

Maar toch zou ik het wel prettig vinden om met mijn júiste naam aangesproken te worden... Het voelt zo... hoe zal ik het zeggen... onnadenkend van oes Martje he?
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Knappe masseur die bij een RUG massage ook maar in de buurt van je lul komt...maar dit terzijde.

En ik zou gewoon om een mannelijke masseur vragen

Ben je gelijk van die giechelende meiskes af
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Star schreef op 25 april 2012 @ 18:49:

Ooooo handjob. Of HenkJan. Misschien heet die van Martin wel HenkJan. in het kwadraat!
Waar zit ie? Is t die bij t rokin? Of die in oud zuid?
quote:Hasse88 schreef op 25 april 2012 @ 19:19:

[...]

Nog een keer *zucht*: mijn naam is Hasse, niet Haasse... Geen familie van die briljante schrijfster, nee....

Maar dan nog, Martin: mijn vraag blijft staan: dít is wat je verzint na zo'n 48 uur afwezigheid? Het word wel een beetje treurig hoor... Geen 'hoogstaande' onderwerpen meer over? En wat vind je genóótschap daar nu van?Ik open ook topics over de contracttheorie en het non-agressie axioma. Maar we zitten hier wel op het viva-forum en ik moet uiteindelijk ALLE viva-forummers voor me winnen.
Of die bij de dam? Die is gewoon trouwens best goed.
quote:martin81 schreef op 25 april 2012 @ 19:24:

[...]

ik moet uiteindelijk ALLE viva-forummers voor me winnen.Wil maar niet lukken, he?

[...]

Ik open ook topics over de contracttheorie en het non-agressie axioma. Maar we zitten hier wel op het viva-forum en ik moet uiteindelijk ALLE viva-forummers voor me winnen.

Nogmaals, veel succes.

Ik vind je wel een volhouder. Of gewoon naief.

Damn wat doe ik op dit topic. Ik hoor in bed te liggen. Zonder masseur ja.

[...]

Ik open ook topics over de contracttheorie en het non-agressie axioma. Maar we zitten hier wel op het viva-forum en ik moet uiteindelijk ALLE viva-forummers voor me winnen.

Jongen, je kunt nog geen één forummer voor je winnen. Heb je nu nog niet door dat je gewoon heul irritant bent (en de meest bizarre vragen stelt)?

Daarbij is dat axioma-topic nu niet bepaald van de laatste week of zo...
quote:Summerdance schreef op 25 april 2012 @ 19:22:

En ik zou gewoon om een mannelijke masseur vragenNee, dat zou ik niet prettig vinden.
quote:martin81 schreef op 25 april 2012 @ 19:32:

[...]

Nee, dat zou ik niet prettig vinden.Want?
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.

[...]

Nee, dat zou ik niet prettig vinden.

??

Busted!

Je wil dus toch stiekem wel die vrouwenhandjes aan je lijf en gaat het niet zoals je zegt om je rugpijn te verlichten.

Heel doorzichtig

[...]

Omdat?

Wat boeit het of een man of een vrouw aan je Musculus latissimus dorsi zit?

En niet om het 1 of ander, maar ik hou altijd mijn slipje aan hoor bij de masseur.
quote:EvyBlissy schreef op 25 april 2012 @ 19:33:

[...]

Want?Omdat die de stijfheid van Martje niet kan oplossen?

[...]

Martin is bang dattie daar homo van wordt.

Martin, wat ben je toch een sneue looser!
quote:martin81 schreef op 25 april 2012 @ 19:17:

@Haasse: ik heb geen ban gehad.Wat dan, zat je in de isoleer?
Dit wordt een topic zonder happy ending voor Martin ben ik bang
Goed, dan zeg ik t je niet.
quote:slempie schreef op 25 april 2012 @ 19:46:

Dit wordt een topic zonder happy ending voor Martin ben ik bang

Mijn happy ending is overigens als ik zonder pijn de tent weer verlaat

Nou heb ik ook een ONTZETTEND goeie masseur!
quote:Summerdance schreef op 25 april 2012 @ 19:47:

[...]

Mijn happy ending is overigens als ik zonder pijn de tent weer verlaat

Nou heb ik ook een ONTZETTEND goeie masseur!Maar is die dan ook een beetje leuk? Ik bedoel maar, volgens Martin is het heus belangrijk dat het oog ook wat wil, schijnbaar...
quote:Hasse88 schreef op 25 april 2012 @ 19:53:

[...]

Maar is die dan ook een beetje leuk? Ik bedoel maar, volgens Martin is het heus belangrijk dat het oog ook wat wil, schijnbaar...Ik zou hem doen...als ik de kans had
quote:Summerdance schreef op 25 april 2012 @ 20:00:

[...]

Ik zou hem doen...als ik de kans had Plaatje?
Ik moet altijd wel grinniken bij de topics van Martin. In zijn woorden lijkt hij zo op een Martin die ik in het echte leven ken. Ook zo'n blaaskaak.

Maar dan met een hele lelijke kop. Stel me dan voor dat hij en Martin een en dezelfde persoon zijn. Daar bovenop visualiseren dat die persoon dan bij de massage hoopt op een happy ending. Gruwel en grinnik.

Net een ongeluk. Je wil niet kijken, maar doet het toch.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven