Laptop terug?
zaterdag 28 april 2012 om 20:11
Beste dames,
Ik heb een vraag;
indien een laptop geen scroll heeft (wat ik overigens wel mag verwachten anno 2012), mag je dan terug naar de winkel (voor een andere oid, vooral omdat dit niet gezegd is)?
Hij is pas een week gekocht, maar verkoper vertelt er niet bij dat hij geen scroll heeft. Opzich, laptop zelf is qua design, geheugen etc. helemaal goed, maar pas toen ik hem uit had gepakt en uit getest merkte ik dat hij geen scroll had..
En dit terwijl ik nog veel vragen aan verkoper had gesteld.
PS: dit is omdat ik vaak artikelen maak/lees/etc, en gewend ben aan de scroll, en geen muis wil.
Ik heb een vraag;
indien een laptop geen scroll heeft (wat ik overigens wel mag verwachten anno 2012), mag je dan terug naar de winkel (voor een andere oid, vooral omdat dit niet gezegd is)?
Hij is pas een week gekocht, maar verkoper vertelt er niet bij dat hij geen scroll heeft. Opzich, laptop zelf is qua design, geheugen etc. helemaal goed, maar pas toen ik hem uit had gepakt en uit getest merkte ik dat hij geen scroll had..
En dit terwijl ik nog veel vragen aan verkoper had gesteld.
PS: dit is omdat ik vaak artikelen maak/lees/etc, en gewend ben aan de scroll, en geen muis wil.
zaterdag 28 april 2012 om 21:02
Ik heb laptop trouwens niet bij de hand momenteel, ben niet thuis. Dus ik kan die dubbelklik etc niet uittesten.
Overigens had ik wel bij instellingen gezien dat er een tab was met 'bladerwieltje' (=scrollen), maar geen idee hoe die werkt.
En ik heb de laptop in de winkel idd gezien, maar de verkoper heeft me meer de functies laten zien van; zoveel harde schijf, zoveel punten dit, en dit is software etc etc
Overigens had ik wel bij instellingen gezien dat er een tab was met 'bladerwieltje' (=scrollen), maar geen idee hoe die werkt.
En ik heb de laptop in de winkel idd gezien, maar de verkoper heeft me meer de functies laten zien van; zoveel harde schijf, zoveel punten dit, en dit is software etc etc
zaterdag 28 april 2012 om 21:06
quote:achnein schreef op 28 april 2012 @ 21:03:
The trackpad has no scrolling area, because HP has built in multitouch support.
Uit een HP g6 review. Inderdaad met twee vingers vegen.
The trackpad has no scrolling area, because HP has built in multitouch support.
Uit een HP g6 review. Inderdaad met twee vingers vegen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 28 april 2012 om 21:07
quote:sewa09 schreef op 28 april 2012 @ 21:05:
OH GOD, Dus het kan wel?? * ik voel me beetje dom nu haha*
maaaar, hoe werkt dat twee vinger aaien gedoe? Ik heb dat nog nooit gehad?:lol:
maaaar, hoe werkt dat twee vinger aaien gedoe? Ik heb dat nog nooit gehad?:lol:
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 28 april 2012 om 21:08
quote:sewa09 schreef op 28 april 2012 @ 21:05:
maaaar, hoe werkt dat twee vinger aaien gedoe? Ik heb dat nog nooit gehad?In plaats van dat je 1 vinger over je touchpad beweegt, zoals je normaal doet: 2 vingers naast elkaar en dan naar beneden vegen. Of naar boven als je weer omhoog wilt.
maaaar, hoe werkt dat twee vinger aaien gedoe? Ik heb dat nog nooit gehad?In plaats van dat je 1 vinger over je touchpad beweegt, zoals je normaal doet: 2 vingers naast elkaar en dan naar beneden vegen. Of naar boven als je weer omhoog wilt.
zaterdag 28 april 2012 om 21:08
zaterdag 28 april 2012 om 21:14
quote:sewa09 schreef op 28 april 2012 @ 21:10:
@ Enn , naar benen aaien ? hahaha
Heel erg bedankt voor jullie hulp dames, zal het snel uitproberen!!
Oeps.
@ Enn , naar benen aaien ? hahaha
Heel erg bedankt voor jullie hulp dames, zal het snel uitproberen!!
Oeps.