Laptop terug?

28-04-2012 20:11 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste dames,

Ik heb een vraag;

indien een laptop geen scroll heeft (wat ik overigens wel mag verwachten anno 2012), mag je dan terug naar de winkel (voor een andere oid, vooral omdat dit niet gezegd is)?

Hij is pas een week gekocht, maar verkoper vertelt er niet bij dat hij geen scroll heeft. Opzich, laptop zelf is qua design, geheugen etc. helemaal goed, maar pas toen ik hem uit had gepakt en uit getest merkte ik dat hij geen scroll had..

En dit terwijl ik nog veel vragen aan verkoper had gesteld.

PS: dit is omdat ik vaak artikelen maak/lees/etc, en gewend ben aan de scroll, en geen muis wil.
quote:flip123456789 schreef op 28 april 2012 @ 21:21:

Waarom met 2 vingers dan? Ik heb een Sony, da's gewoon met 1 vinger.Met 1 vinger kan ik alleen het pijltje bewegen!
Ik zou teruggaan als ik jouw was, TO... Hebben de heren in de winkel óók een leuke dag... *en waar is verdorie de facepalm-smilie???*
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Ik wist dat ook niet met de 2 vingers en het scrollen! Weer wat geleerd deed het gewoon altijd met pijltjestoetsen
Scrollen zonder muis is softwarematig...niet hardwarematig!
Ik heb ook een HP en scroll met 1 vinger helemaal rechts op het touchpad. En als je tikt op het touchpad dan 'klik' je en als je links boven dubbel tikt dan schakel je het tochpad uit (en gaat een lampje aan).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven