Laptop terug?
zaterdag 28 april 2012 om 20:11
Beste dames,
Ik heb een vraag;
indien een laptop geen scroll heeft (wat ik overigens wel mag verwachten anno 2012), mag je dan terug naar de winkel (voor een andere oid, vooral omdat dit niet gezegd is)?
Hij is pas een week gekocht, maar verkoper vertelt er niet bij dat hij geen scroll heeft. Opzich, laptop zelf is qua design, geheugen etc. helemaal goed, maar pas toen ik hem uit had gepakt en uit getest merkte ik dat hij geen scroll had..
En dit terwijl ik nog veel vragen aan verkoper had gesteld.
PS: dit is omdat ik vaak artikelen maak/lees/etc, en gewend ben aan de scroll, en geen muis wil.
Ik heb een vraag;
indien een laptop geen scroll heeft (wat ik overigens wel mag verwachten anno 2012), mag je dan terug naar de winkel (voor een andere oid, vooral omdat dit niet gezegd is)?
Hij is pas een week gekocht, maar verkoper vertelt er niet bij dat hij geen scroll heeft. Opzich, laptop zelf is qua design, geheugen etc. helemaal goed, maar pas toen ik hem uit had gepakt en uit getest merkte ik dat hij geen scroll had..
En dit terwijl ik nog veel vragen aan verkoper had gesteld.
PS: dit is omdat ik vaak artikelen maak/lees/etc, en gewend ben aan de scroll, en geen muis wil.
zaterdag 28 april 2012 om 21:57
Ik zou teruggaan als ik jouw was, TO... Hebben de heren in de winkel óók een leuke dag... *en waar is verdorie de facepalm-smilie???*
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor