Vlats

29-04-2012 14:49 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zojuist dacht ik lekker een eindje te gaan fietsen. Vrolijk voegde ik de daad bij die gedachte en verliet het pand op mijn stalen ros.

Maar moest binnen een kwartier alweer terugkeren.

Reden? Ik ben onder een boom op mijn hoofd gescheten. VLATS! Het uitgeworpene is bruingroen van kleur en het sijpelde warm door mijn haren. Inmiddels begint het op te drogen.

Ben hier een beetje kapot van, mensen. Hoe krijgt die vogel het voor elkaar? Wat voor vogel doet zoiets? Wat heb ik hem misdaan? Waarom niet op de terugweg? Waarom fietste er uitgerekend een collega 200 m achter mij? En nog meer vragen gaan door mijn hoofd..

Bedankt voor het medeleven, ik moest dit ff kwijt. Ik hoop op lotgenoten hier aanwezig.

PS Als ik niet thuis geef dan sta ik of onder de douche, of ik ben bezig met een dappere nieuwe poging tot outdoor recreatie.

Wat zal ik zeggen. Hopen dat t werkt als haarmasker?

Leuk geschreven

Ik ben wel eens recht in mijn decollete gescheten door een zeemeeuw toen ik mijn keukenraam opendeed.

Was ik ook zo blij mee.
Herkenbaar. Vorig jaar zat ik lekker buiten op het bankje onder de bomen met mijn toen 6 maanden oude baby en.... Vlats! Boven op mijn gezicht een flinke groengeelbruine klodder schijt, baby onder de spetters. Leuk joh, buiten zitten. Echt genieten, tssssk.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Ik heb geen advies wel een .
I am surrounded by morons
Bedankt trouwens voor het laten lachen. Had tot nu toe een rothumeur.
Oh getsie, dat is altijd mijn grootste angst als er vogels boven mij vliegen..

Ik was een keer in de stad met een vriendin, die had zo'n enorme zonnebril op. Ineens een dikke flats recht op die zonnebril. Dat zag er zo komisch uit, 1 glas helemaal wittig. Maar goed dat ze die op had dus.
Ik leef met je mee. Mij overkwam het ooit in Venetie, waar ik toen een dag naartoe was en de hele dag nog voor me had. Hmm heerlijk, met 42 graden en een bescheten hoofd de stad verkennen...(dankjewel meeuw!)En daarbij groen stond me ook nog eens niet:P
Ik spreek toch geen Chinees?!
Heb ik ook een keer gehad, op de dam in amsterdam, uiteraard door een duif. Echt een hoeveelheid van wel 6 duiven tegelijk, van dezelfde mooie bruingroene kleur als jij hier beschrijft.

Een vriendin heeft me met een zakdoekje een beetje schoongemaakt, terwijl ze het zelf ongeveer in haar broek deed van het lachen, maar alsnog moest ik met een langzaam drogende plak gore zooi in mijn haar in de tram...

Dus ik weet wat je voelt!
Hahah, tja ik zou het ook niet zo kunnen waarderen volgens mij.

Je hebt het maar weer getroffen.. Je schrijft dan weer wel heel leuk.
Die ene keer op het bankje onder bomen was trouwens ook niet de eerste keer dat me dit is overkomen. De zomer daarvoor toen ik zwanger was, zat ik gezellig met een vriendin op het hipste en drukste terras in de stad. De serveerster kwam net onze bestelling opnemen en... Vlats! Een groengeelbruine klodder schijt viel recht op mijn uitstekende, in lichtblauw zijde gehulde zwangere buik terecht. Vriendin begon als een paard te hinniken van het lachen en pieste in haar broek van het lachen. Leuk, moet je met je ongelooflijk opvallende zwangere buik door de stad terug lopen naar de parkeergarage met vogelschijt op je tuniekje. Schijtvogels!
You know how I know? Because I reeaally think so!
Als ik jou was ging ik subiet een staatslot kopen voor morgen!!

Vogelpoep brengt geluk

Een inwoner van Nieuw-Zeeland heeft bewezen dat het geluk brengt als er een vogel op je hoofd poept. Hij won er namelijk bijna 50.000 euro mee. Een vogel poepte op zijn hoofd, waarop z'n vrienden zeiden dat dat geluk bracht." Ik geloofde er niets van", zei de man." Maar toen was ik in een winkel waar ze lottokaarten verkopen en ik had nog wat geld in mijn zak. Dus ik kocht een kraskaart om het uit te proberen." Hij kon het niet geloven toen hij de juiste getallen kraste en 50.000 euro had gewonnen. Hij wil nu naar zijn oude woonplaats Christchurch teruggaan en de stad helpen
Vreselijk zoiets! heb het zelf ook eens meegemaakt, op de middelbare school.. Gelukkig was het einde dag en kon ik naar huis toe maar vervelende was dat de halve school het gezien had en in de broek piste van het lachen.. Onzeker als ik toen was durfde ik niet naar binnen dus capuchon over me kop getrokken en naar huis gefietst.
Op een zonnige maar saaie zondagmiddag in de tuin van m'n ouders, waar we met de hele familie aan de koffie zaten. Een flinke klodder op m'n hoofd. M'n schoonzuster had het zien aankomen maar kon van schrik niets zeggen. Daarna lag ze in een deuk van 't lachen en stak daarmee de rest van de familie aan. 't Was gelijk geen saaie zondagmiddag meer
Maar je had toch ook gewoon door kunnen fietsen? Nu heb je én vogelschijt op je hoofd, én geen lekkere fietstocht.

Ik ben 1x door het oog van de naald gekropen: we reden in Engeland bij een haven, dak van de auto was open. En ineens een flats meeuwenstront op de voorruit. Nog nooit zo blij geweest dat we rustig reden, als we heel ietsje sneller waren geweest was het door het open dakje naar binnen gekomen!
Ik ben eens beflatst door een Amsterdamse duif met buikloop. Mijn mooie zwarte jurk, die ik speciaal had aangetrokken voor een avondje uit, kon meteen de wasmachine in, en mijn avondje uit vond plaats in een spijkerbroek en een houthakkershemd van de vriend bij wie ik logeerde. Gelukkig gingen we alleen naar homotenten, dus met sjans had ik toch al geen rekening gehouden .
Ik kreeg laatst een ei op mijn kop. Kapot. Ik deed het portier van de auto open en ZAFF zo een ei naar binnen. Bleek uit een nest gevallen te zijn met een magistrale timing. Al dat struif in mijn haar, heerlijk...
Er is mij altijd geleerd dat dat geluk brengt, als n vogel op je hoofd poept
Hahah wat heb ik gelachen om jouw verhaal

2 weken geleden gebeurde mij hetzelfde, maar dan thuis. Ik wilde even in de tuin kijken dus deed mijn keukendeur open. Stak mijn hoofd naar buiten (lichaam was nog in de keuken) en binnen 2 seconden voelde ik iets warms op mijn rug! 2 seconden! haha kon de vogel het niet ophouden? Of had ik niet iets langer kunnen wachten? Wat een timing..

Ik heb er hard om gelachen en direct mijn moeder en zus gebeld. Mijn moeder zei dat het geluk brengt en dat ik een staatslot moest kopen. Ik ben benieuwd...
Een beroemd verhaal in mijn familie gaat over die keer dat mijn ouders, toen nog jong, vis gingen eten op een markt in Marokko. Ze zaten aan een lange tafel met allemaal andere mensen. Mijn vader is in een kwartier tijd een stuk of 8x bescheten door de zeemeeuwen aldaar, terwijl de rest vd mensen nog geen spetter hadden.
Ik ben door mijn man ten huwelijk gevraagd in een koetsje in Brugge. Ongeveer 2 seconden nadat ik Ja had gezegd, scheet er een vogel op mijn hoofd. Achteraf een geweldig verhaal, op dat moment verpestte het de romantische sfeer wel een beetje...
Zo, nou deze keer is het recreëren wel gelukt.

Wat veel verhalen van lotgenoten zeg! En wat een ernstige incidenten allemaal. Het is duidelijk dat ik hier niet alleen in sta!

Bij dat ei kan ik alleen maar denken: wat een geluk eigenlijk dat struisvogels niet vliegen.

Hier volgt een handige samenvatting van deze bijeenkomst tot nu toe:

quote:mclean72 schreef op 29 april 2012 @ 14:55:

(..) recht in mijn decollete gescheten door een zeemeeuw (..)quote:mrsstanleywalker schreef op 29 april 2012 @ 14:59:

(..) op mijn gezicht (..) baby onder de spetters (..)quote:Prachtnaam schreef op 29 april 2012 @ 15:03:

(..) altijd mijn grootste angst als er vogels boven mij vliegen.. (..)quote:-tinkerbell- schreef op 29 april 2012 @ 15:03:

(..) in Venetie (..) met 42 graden en een bescheten hoofd de stad verkennen...(dankjewel meeuw!) (..)quote:Lilla schreef op 29 april 2012 @ 15:05:

(..) op de dam in amsterdam (..) uiteraard (..) duif (..) hoeveelheid van wel 6 duiven (..)

Kennelijk was het toch echt van 1 duif..

quote:willemeen schreef op 29 april 2012 @ 15:51:

Ik kreeg laatst een ei op mijn kop (..) uit het nest gevallen (..) magistrale timing (..)

Vanmiddag vertelde iemand mij over een grote vis met stekels, die op de tuintafel viel: losgelaten door een overvliegende reiger.

quote:redband schreef op 29 april 2012 @ 15:17:

subiet een staatslot kopen !!

(..)

Vogelpoep brengt geluk (..)quote:cookie28 schreef op 29 april 2012 @ 15:17:

(..) capuchon over me kop (..)

Ik ben nog in bange afwachting hoe mijn collega gaat reageren, als ws. getuige van het bombardement op mij vanmiddag.

quote:Raldy schreef op 29 april 2012 @ 15:20:

(..) M'n schoonzuster had het zien aankomen maar kon van schrik niets zeggen (..)quote:Splinter02 schreef op 29 april 2012 @ 15:29:

1x door het oog van de naald gekropen (..)quote:groentsoep2 schreef op 29 april 2012 @ 15:31:

(..) een Amsterdamse duif met buikloop. Mijn mooie zwarte jurk (..)quote:gubblebum schreef op 29 april 2012 @ 16:18:

keukendeur open. Stak mijn hoofd naar buiten (..) Wat een timing.. (..)quote:Moondancer schreef op 29 april 2012 @ 16:40:

(..) Mijn vader (..) 8x (..) zeemeeuwen (..) rest vd mensen nog geen spetter (..)quote:snowy2 schreef op 29 april 2012 @ 17:04:

(..) ten huwelijk gevraagd in een koetsje (..) 2 seconden nadat ik Ja had gezegd (..) op mijn hoofd (..)Bedankt iedereen, voor jullie actieve deelname aan deze lotgenotengroep, en zeker ook voor de opbeurende woorden over staatsloten, geluk e.d.
Je bent grappig, Gunstig
quote:Twisted schreef op 29 april 2012 @ 19:55:

Je bent grappig, Gunstig

O.

Nou dan tref je 't.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven