model in 1 dag
dinsdag 1 mei 2012 om 21:16
Net5 brengt vanaf mei het programma Model in 1 Dag terug op tv. Daarmee gaat de zender op zoek naar hét nieuwe topmodel dat zich kan gaan meten met iconen als Doutzen Kroes en Yfke Sturm. Binnen een dag moeten fotograaf/modellenscout Otto van den Toorn en Nancy Schoenmakers ieder een meisje van de straat plukken, haar omtoveren tot model en zo mooi mogelijk fotograferen. Dit alles onder heftige tijdsdruk want de onverbiddelijke vakjury wacht. Zij bepaalt welk meisje wint en wordt opgenomen in het modellenbestand van MaxModels.
vanavond om 21.30 begint het!
vanavond om 21.30 begint het!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
dinsdag 1 mei 2012 om 21:41
dinsdag 1 mei 2012 om 21:41
quote:Summerdance schreef op 01 mei 2012 @ 21:40:
[...]
Me to!
Bij mij werden de dames gewoon volgegoten met rose
Werd het vanzelf weer spontaan Oh ja dat had ik al een keer gelezen
[...]
Me to!
Bij mij werden de dames gewoon volgegoten met rose
Werd het vanzelf weer spontaan Oh ja dat had ik al een keer gelezen
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
dinsdag 1 mei 2012 om 21:43
dinsdag 1 mei 2012 om 21:43
dinsdag 1 mei 2012 om 21:44
quote:c_estelle schreef op 01 mei 2012 @ 21:43:
[...]
Nee, een programma wat me de lol in het sporten zou laten zien en me enthousiast voor bewegen zou maken..... helaas voor hun is dat jammelijk mislukt!
[...]
Nee, een programma wat me de lol in het sporten zou laten zien en me enthousiast voor bewegen zou maken..... helaas voor hun is dat jammelijk mislukt!
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
dinsdag 1 mei 2012 om 21:44