Does size matter?

10-12-2007 18:57 441 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik betrap mezelf op iets waarvan ik altijd dacht dat het belachelijk was om er uberhaupt over na te denken: Penislengte maakt namelijk wel degelijk uit.

Ik bemerk namelijk een lichtelijke teleurstelling bij mezelf bij de ontdekking van een ietwat aan de kleine kant zijnde penis van mijn sekspartner en het kan ook een beetje in mijn hoofd blijven hangen en van invloed zijn op het verdere verloop van ons contact..

Hoe denken jullie hier eigenlijk over?
@Joey: Was jij niet die Brabantse zanger die -ondermeer- kweelde over de geluiden van treinen in fonetische vorm?
quote:stout1975 schreef op 14 april 2008 @ 20:39:

Doen je wel even mijn identiteit een beetje stilhouden aub?

Sorry stout! Ik vergat even jouw forum-anonimiteit!

@Q-Q: je verwart me met Peter Koelewijn. Ik ben die Drent uit de Mediamarkt reclame!
Neuh...ik doelde meer op die studentikoze lookalike van je, die in de vorige eeuw "Het is een nacht" zong/kweelde.
Aha, die bedoelde je!

Dat is wel een duidelijke verwijzing naar "does size matter"
quote:dmn schreef op 14 april 2008 @ 11:22:

stel dat ik op mijn leeftijd (15) seks heb, en mijn penis is ongeveer 14 cm(stijf) , zal het meisje genieten?meer dan voldoende hoor! heb hetzelfde formaat, en nog nooit klachten gehad. zeer gemiddelde maat (14-16cm). hoewel de meeste vrouwen wellicht dromen van supersize formaten (+18cm) zijn deze niet veel voorkomend.
toorn? wat voor toorn stout?
redeloze woede en bijtend sarcasme van Lavuera, kijk uit jongen, ze bijt!
zal zon vaart wel niet lopen
[
Harige poesjes..

Niets voor stout hoor, misschien iets voor Q?
[
kijk die nagels.... brrrr
[
binnenstebuiten....en ze zien er nu al zo lelijk uit....nee niet over nadenken....
[
[
nou niet alleen hoor, hij kan nog zo'n grote hebben maar als ie dan binnen een minuut klaar is dan ben ik er ook wel klaar mee!
[
Hmmm. zou daar de uitdrukking ."op je vingers kunnen natellen" vandaan komen........en ik maar tellen,....maar ben gauw uitgeteld....
De gemiddelde van de Nederlandse man is 16 cm 15.8 om precies te zijn.

[Volgens de wereld kaart]
Ik hou persoonlijk wel van een wat grotere (en vooral dikkere) lul...ik weet niet. ik vind het mooier en ik wil wel iets kunnen voelen. Hij hoeft echt geen 30 cm te zijn hoor, maar mijn partner zit iets boven de 20, en ik hou er gewoon van
quote:tamara1234 schreef op 02 mei 2012 @ 15:07:

Ik hou persoonlijk wel van een wat grotere (en vooral dikkere) lul...ik weet niet. ik vind het mooier en ik wil wel iets kunnen voelen. Hij hoeft echt geen 30 cm te zijn hoor, maar mijn partner zit iets boven de 20, en ik hou er gewoon vanEn wat is de omtrek?
wat is de omtrek?
Geen idee Jan, ik ga er niet met een meetlint omheen..gewoon dik
quote:jan1968 schreef op 02 mei 2012 @ 14:49:

De gemiddelde van de Nederlandse man is 16 cm 15.8 om precies te zijn.

[Volgens de wereld kaart]Zo... jij hebt diep gegraven om een 4 jaar oud topic uit het stof te trekken!
World of Warcraft: Legion

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven