Entertainment alle pijlers

AH reklame

02-05-2012 16:47 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gisteravond zag ik dat Appie Heijn (weer) een nieuwe reclame heeft. Wow, ze slaan nu de plank behoorlijk mis en ik vind dit echt niet kunnen.

Voor wie het nog niet gezien heeft: man heeft prijzen'pistool' in een holter aan de broek hangen en 'schiet' de prijzen op de artikelen.

Ik kreeg er een heel naar gevoel bij.

Wie heeft dit ook gezien en wat vind je ervan.
ik vind het een leuke reclame!
Deze reclame heb ik nog niet gezien. Weet je welke irritant is? C1000...alles voor een euro. Die ken ik nu wel hoor, van die vrouw in rolstoel en dochter!
Mail je de reclame code commissie met een klacht.
Leuke reclame vind ik (maar vind bijna al hun reclames leuk en slim bedacht).
Waarom kan die reclame niet? Omdat er een pistool in voorkomt waar ie dan ook nog mee schiet? Slecht voorbeeld voor kinderen of zoiets?

Ik vond 'm leuk trouwens.
Ik vind 'm ook leuk!
quote:Nammma schreef op 02 mei 2012 @ 18:08:

Deze reclame heb ik nog niet gezien. Weet je welke irritant is? C1000...alles voor een euro. Die ken ik nu wel hoor, van die vrouw in rolstoel en dochter!

Oh Tineke Schouten, verschrikkelijk! Da's de vrouwelijke André van Duin.

186 Jaar lang dezelfde schreeuwtypetjes doen en maar denken dat 't leuk blijft. Kan d'r niet meer luchten of zien.

.
Tineke van Schouten inderdaad, als je daar nou over klaagt....
Ik zie de reclame net voor het eerst, maar wat is er in hemelsnaam mis mee?

Toch echt helemaal niets bijzonders!
Op basis van de openingspost dacht ik dat het ging om een soort pistool (al staat dat tussen aanhalingstekens). Maar het is gewoon een stickerapparaat. Pfff, met die reclame is toch niets mis.
La la la la pasta! La la la la la pasta, voor iedereen. Verse pasta met korting. Verse pasta met korting voor iedereen, voor iedereen, voor iedereen.

La la pasta.

Prrrrrrt.

La la pasta.
Sommige mensen verdenk ik er echt van dat ze slakken zoeken om hun overtollige zout op te kunnen lozen.
Ik vind het de minst leuke AH reclame in jaren, maar om me hier nou rot over te voelen of dat het niet zou kunnen... Waarom niet?
Het deed mij heel erg denken aan pistoolschoten en aan de Ridderhof idd.

Was het eerste wat in me opkwam, vandaar.
Je kreeg er een naar gevoel van omdat het nog steeds te duur is?

Man wat overdrijven zeg. Ik zie een leuke reclame gebaseerd op cowboys, niet meer niet minder.

Soms moet je ergens niet veel over nadenken.
quote:loveletter schreef op 02 mei 2012 @ 19:13:

Was het eerste wat in me opkwam, vandaar.Heb je persoonlijk te maken gehad met het drama in Alphen aan de Rijn?
quote:loveletter schreef op 02 mei 2012 @ 19:13:

Was het eerste wat in me opkwam, vandaar.Het doet jou aan pistoolschoten denken? pardon? hoe kom je erop zeg, zo klinken echte schoten niet wat ben jij een zielige aandachttrekker !
zelfs de link met alphen aan de rijn zie ik niet echt..
Ben je nauw betrokken geweest, bij dat drama dan? Zo ja, dan kan ik me voorstellen dat je zo reageert. Zo nee: sorry, dan snap ik het niet. Het lijkt in de verste verte niet op een geweer.
quote:Spoofd schreef op 02 mei 2012 @ 19:26:

zelfs de link met alphen aan de rijn zie ik niet echt..ik ook niet aangezien hij met de prijzen"pistool"op artikelen "schiet"
quote:giuliettacapuletti schreef op 02 mei 2012 @ 19:27:

Ben je nauw betrokken geweest, bij dat drama dan? Zo ja, dan kan ik me voorstellen dat je zo reageert. Zo nee: sorry, dan snap ik het niet. Het lijkt in de verste verte niet op een geweer.Ook niet op het geluid , dat klinkt totaal anders.
quote:ronniemitchel schreef op 02 mei 2012 @ 19:21:

[...]

Het doet jou aan pistoolschoten denken? pardon? hoe kom je erop zeg, zo klinken echte schoten niet wat ben jij een zielige aandachttrekker !Nou nou, als er eentje hier overdreven doet..
quote:maryni83 schreef op 02 mei 2012 @ 19:29:

[...]

Nou nou, als er eentje hier overdreven doet..Overdreven?, neu dat laat ik wel aan to over.
quote:kettle schreef op 02 mei 2012 @ 18:50:

La la la la pasta! La la la la la pasta, voor iedereen. Verse pasta met korting. Verse pasta met korting voor iedereen, voor iedereen, voor iedereen.

La la pasta.

Prrrrrrt.

La la pasta.

Hamburgers met korting, wohohoho !

Ik vind hem ook leuk, niet de beste tot nu toe moet ik zeggen..

De hamsters blijven mijn favoriet.
quote:helene31 schreef op 02 mei 2012 @ 16:53:

Ik vind hem leuk!

Wat ik wel een smakeloze reclame vond: over een vrouw die zogenaamd vermist is. Laatst gezien op Schiphol.

Dat is niet echt een reclame.

Die mevrouw is echt vermist en wordt door haar dochter gezocht in kader van moederdag.

Niet echt smakeloos toch?

TO; je bent een behoorlijke aansteller
Frankly my dear, I don"t give a damn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven