AH reklame
woensdag 2 mei 2012 om 16:47
Gisteravond zag ik dat Appie Heijn (weer) een nieuwe reclame heeft. Wow, ze slaan nu de plank behoorlijk mis en ik vind dit echt niet kunnen.
Voor wie het nog niet gezien heeft: man heeft prijzen'pistool' in een holter aan de broek hangen en 'schiet' de prijzen op de artikelen.
Ik kreeg er een heel naar gevoel bij.
Wie heeft dit ook gezien en wat vind je ervan.
Voor wie het nog niet gezien heeft: man heeft prijzen'pistool' in een holter aan de broek hangen en 'schiet' de prijzen op de artikelen.
Ik kreeg er een heel naar gevoel bij.
Wie heeft dit ook gezien en wat vind je ervan.
woensdag 2 mei 2012 om 18:15
quote:Nammma schreef op 02 mei 2012 @ 18:08:
Deze reclame heb ik nog niet gezien. Weet je welke irritant is? C1000...alles voor een euro. Die ken ik nu wel hoor, van die vrouw in rolstoel en dochter!
Oh Tineke Schouten, verschrikkelijk! Da's de vrouwelijke André van Duin.
186 Jaar lang dezelfde schreeuwtypetjes doen en maar denken dat 't leuk blijft. Kan d'r niet meer luchten of zien.
.
Deze reclame heb ik nog niet gezien. Weet je welke irritant is? C1000...alles voor een euro. Die ken ik nu wel hoor, van die vrouw in rolstoel en dochter!
Oh Tineke Schouten, verschrikkelijk! Da's de vrouwelijke André van Duin.
186 Jaar lang dezelfde schreeuwtypetjes doen en maar denken dat 't leuk blijft. Kan d'r niet meer luchten of zien.
.

woensdag 2 mei 2012 om 19:21
quote:loveletter schreef op 02 mei 2012 @ 19:13:
Het deed mij heel erg denken aan pistoolschoten en aan de Ridderhof idd.
Was het eerste wat in me opkwam, vandaar.Het doet jou aan pistoolschoten denken? pardon? hoe kom je erop zeg, zo klinken echte schoten niet wat ben jij een zielige aandachttrekker !
Het deed mij heel erg denken aan pistoolschoten en aan de Ridderhof idd.
Was het eerste wat in me opkwam, vandaar.Het doet jou aan pistoolschoten denken? pardon? hoe kom je erop zeg, zo klinken echte schoten niet wat ben jij een zielige aandachttrekker !

woensdag 2 mei 2012 om 19:29
woensdag 2 mei 2012 om 19:29

woensdag 2 mei 2012 om 19:35
quote:kettle schreef op 02 mei 2012 @ 18:50:
La la la la pasta! La la la la la pasta, voor iedereen. Verse pasta met korting. Verse pasta met korting voor iedereen, voor iedereen, voor iedereen.
La la pasta.
Prrrrrrt.
La la pasta.
Hamburgers met korting, wohohoho !
Ik vind hem ook leuk, niet de beste tot nu toe moet ik zeggen..
De hamsters blijven mijn favoriet.
La la la la pasta! La la la la la pasta, voor iedereen. Verse pasta met korting. Verse pasta met korting voor iedereen, voor iedereen, voor iedereen.
La la pasta.
Prrrrrrt.
La la pasta.
Hamburgers met korting, wohohoho !
Ik vind hem ook leuk, niet de beste tot nu toe moet ik zeggen..
De hamsters blijven mijn favoriet.
donderdag 3 mei 2012 om 09:54
quote:helene31 schreef op 02 mei 2012 @ 16:53:
Ik vind hem leuk!
Wat ik wel een smakeloze reclame vond: over een vrouw die zogenaamd vermist is. Laatst gezien op Schiphol.
Dat is niet echt een reclame.
Die mevrouw is echt vermist en wordt door haar dochter gezocht in kader van moederdag.
Niet echt smakeloos toch?
TO; je bent een behoorlijke aansteller
Ik vind hem leuk!
Wat ik wel een smakeloze reclame vond: over een vrouw die zogenaamd vermist is. Laatst gezien op Schiphol.
Dat is niet echt een reclame.
Die mevrouw is echt vermist en wordt door haar dochter gezocht in kader van moederdag.
Niet echt smakeloos toch?
TO; je bent een behoorlijke aansteller
Frankly my dear, I don"t give a damn