Huis te koop!

01-04-2012 21:14 2348 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nu de Open Huizen Dag voorbij is, en we weer gewoon proberen ons huis te verkopen...dacht ik dat het misschien leuk was om een beetje op de hoogte te blijven van elkaars ontwikkelingen.
Daar mis je ook niks aan, die voetballers:)

Nou, deze stad ligt wel een km of 40 km van jou af.

Single moeder, ik huur, wil graag kopen ivm mijn kind. (kindvriendelijke buurt)

Maaarrrr, door de plannen uit Den Haag komt er bij mij nog meer twijfel om te kopen. Ik hoor dat door de lagere leencapaciteit ivm de beperkte HRA de prijzen nog met zo'n 20 % gaan zakken. Het is nog niet eens zo dat ik graag geld wil "verdienen" maar meer het idee dat ik veel geld ga verliezen als ik te vroeg koop.

Kortom, ik weet het nog niet...
You can fool all the people some of the time, and some of the people all the time, but you cannot fool all the people all the time.
quote:enkie2009 schreef op 27 april 2012 @ 20:16:

Magnolia en als jouw huis ook verkocht is gaan jullie samen een nieuw huis kopen? Jullie hadden allebei al een eigen huis toen jullie elkaar leerden kennen? (als je het niet wilt vertellen is ook goed hoor, maar ik was gewoon even nieuwsgierig)Ja wij hadden beiden al een koophuis toen we elkaar leerden kennen. We willen inderdaad samen een nieuw huis kopen. Ergens waar we een gezin kunnen stichten en waar we vrij lang kunnen wonen
Wat leuk Magnolia, ik hoop dat jullie dit snel gegund is!

Cameron, volgens mij áls je al wilt kopen zou ik dat dit jaar nog doen. Nou ja zou ik doen, ik kan niet voor jou beslissen natuurlijk. Maar volgend jaar met alle bezuinigingen die eraan komen word het er niet makkelijker op. Maar dan wel een huis waar je lang wil blijven wonen. Hoe oud is je kindje? En succes met je beslissing!!

Iedereen een heel fijne weekend en een zonnige koninginnedag!!
Hier is de 3 dagen bedenktijd inmiddels voorbij! Nu maar afwachten of de kopers de financiering rondkrijgen.
Hier ook iemand met een huis ( 2 kmr app) te koop! Staat sinds 15 maanden te koop, 20.000 euro gezakt en 3 kijkers gehad Merk dat ik er af en toe gewoon echt somber van aan t worden ben.

@Magnolia81 Wat goed!! Spannend hoor en leuk!! Hopelijk is het snel verkocht zonder voorbehoud
Wij hebben vanmorgen onderhandelingen gehad en onze woning is ovb financiering verkocht!!! Druk druk op ons nieuwe adres, spierpijn en de algehele malaise, maar man wat krijg ik een stoot energie door dit goede nieuws.
Gefeliciteerd Enkie! Nu snel voorlopig koopcontract tekenen en de 3 dagen bedenktijd afwachten.
Stel is zeer enthousiast en wij waren fors gezakt (-20.000) en toen kwamen ze snel kijken. Ze hebben al het voorwerk voor de hypotheek al gedaan, alles was al geregeld behalve het huis maar die hebben ze nu, en willen deze woning op zeer korte termijn hebben. Nou dat kan, ik zeg volgende week? Makelaar verwachtte ook absoluut niet dat ze nog gingen afzeggen omdat ze zo ver al waren met voorbereidingen e.d. Maar zo spannend zeg...

Magniolia gefeliciteerd!!! De mensen die je woning gekocht hebben waren van tevoren al bij een hypotheekverstrekker geweest? Zodat ze weten wat de ruimte is financieel?
Ik snap je gevoel helemaal enkie! Komt ook wel goed.

Onze kopers hebben vorige week de hypotheekofferte getekend en volgende week staat de taxatie gepland. Dus weer een stapje dichterbij.
Enkie wat een goed nieuws gefeliciteerd.
Wat goed joh, weer 2 verkopen zo goed als erdoor, gefeliciteerd meiden!
Vermelden jullie ook even de restschuld?

Ik ben benieuwd in hoeverre mensen met restschulden weer terugkeren op de koopmarkt..
Jannie = ramptoerist
Het begint nu echt wel door te dringen hoor ben zo blij
Hier geen restschuld! En we zijn sowieso van plan om weer een huis te gaan kopen. Dus Jannie, jammer maar helaas, hier valt geen eer te behalen voor je

Huis staat nu ook officieel op Funda als "verkocht onder voorbehoud". Heel bizar!
Heerlijk Magnolia, ik hoop ook dat het snel onder ons huis staat Verkocht Onder Voorbehoud. Maar we worden nu wel iets drukker in ons nieuwe huis omdat we nu snel moeten overdragen. We waren ervan uitgegaan dat we meer tijd hadden maar je hoort mij niet klagen hoor...
Hi,

Gefeliciteerd met degene die zijn huis verkocht heeft!

Mijn huis staat al ruim 5 jaar te koop..

En ben eerlijk gezegd een beetje ten einde raad..

Er is compleet niets mis met het huis, gelegen aan het water , vlakbij een park en naast een winkelcentrum.

Ben inmiddels al gezakt maar veel verder kan echt niet..

Heb welgeteld 1 , ik herhaal 1 bezichtiging gehad..

best triest..

Mocht iemand nog tips hebben (of op zoek zijn naar een leuk koop of huur huis ) in Alkmaar dan hoor ik het graag.

Groeten!
plaats eens een linkje enchanted
@ Enchanted, waarom kan je niet verder zakken? Je zult wel moeten, of wil je nog vijf jaar boven je stand leven?
quote:enchanchted schreef op 04 mei 2012 @ 14:47:

Hi,

Gefeliciteerd met degene die zijn huis verkocht heeft!

Mijn huis staat al ruim 5 jaar te koop..

En ben eerlijk gezegd een beetje ten einde raad..

Er is compleet niets mis met het huis, gelegen aan het water , vlakbij een park en naast een winkelcentrum.

Ben inmiddels al gezakt maar veel verder kan echt niet..

Heb welgeteld 1 , ik herhaal 1 bezichtiging gehad..

best triest..

Mocht iemand nog tips hebben (of op zoek zijn naar een leuk koop of huur huis ) in Alkmaar dan hoor ik het graag.

Groeten!In welke prijsklasse zit je?
conversation = awareness
Succes aan alle huizenverkopers!
anoniem_142276 wijzigde dit bericht op 05-05-2012 22:47
Reden: niet de moeite waard...
% gewijzigd
Blij Jannie? Weer een topic verneukt...
Ik heb bepaalde mensen onder de negeerknop: werkt erg goed .
Hey Enkie, wat goed voor jullie zeg. Is het toch zo maar ineens gebeurd, weg zorgen.

Gefeliciteerd
You can fool all the people some of the time, and some of the people all the time, but you cannot fool all the people all the time.
quote:droid schreef op 05 mei 2012 @ 21:37:

Blij Jannie? Weer een topic verneukt...Ja, daar is ze heel goed in. Ze irriteert mij ook mateloos, maar ik krijg ook medelijden met haar. Ik denk dat ze een heel eenzaam persoon is en liever negatieve aandacht dan geen aandacht krijgt. Misschien moeten we net zo met haar omgaan als met een hond. Geen aandacht meer voor negatief gedrag. Dan zal het eerst erger worden, maar dan dooft het uit. Proberen met z'n allen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven