Does size matter?
maandag 10 december 2007 om 18:57
Ik betrap mezelf op iets waarvan ik altijd dacht dat het belachelijk was om er uberhaupt over na te denken: Penislengte maakt namelijk wel degelijk uit.
Ik bemerk namelijk een lichtelijke teleurstelling bij mezelf bij de ontdekking van een ietwat aan de kleine kant zijnde penis van mijn sekspartner en het kan ook een beetje in mijn hoofd blijven hangen en van invloed zijn op het verdere verloop van ons contact..
Hoe denken jullie hier eigenlijk over?
Ik bemerk namelijk een lichtelijke teleurstelling bij mezelf bij de ontdekking van een ietwat aan de kleine kant zijnde penis van mijn sekspartner en het kan ook een beetje in mijn hoofd blijven hangen en van invloed zijn op het verdere verloop van ons contact..
Hoe denken jullie hier eigenlijk over?
zaterdag 5 mei 2012 om 15:52
Mijn relatie is goed genoeg om eerlijk tegen elkaar te zijn.
Dus heb het haar ook maar direct gevraagd: JA ZE IS EERLIJK!
Vooral als ze bovenop mij zit, dan vindt zij het heerlijk.
Ik verneem er gewoon niet zoveel van. Maar dit kan ook positief zijn. (kom niet zo snel klaar dan.)
Ik ben besneden, misschien heeft het daar meer mee te maken.
Maar terug naar de topic: Ik denk dat de grootte er wel wat toe doet. Maar dat een grote penis beter is dan een kleine?
Een grote past bij een wijdere vagia en ongekeerd.
Zijn er vrouwen die ervoor kiezen om naar een parenclub tegaan als hun eigen partner klein geschapen is?
En wat is klein? Ik zit op voetbal en volgens mij zit er niet veel verschil in hoor.
En nee: Donkere mannen zijn niet groter hoor! Bij mij in de elftal zitten 6 donkere mannen. die steken echt niet boven de rest uit.
Dus heb het haar ook maar direct gevraagd: JA ZE IS EERLIJK!
Vooral als ze bovenop mij zit, dan vindt zij het heerlijk.
Ik verneem er gewoon niet zoveel van. Maar dit kan ook positief zijn. (kom niet zo snel klaar dan.)
Ik ben besneden, misschien heeft het daar meer mee te maken.
Maar terug naar de topic: Ik denk dat de grootte er wel wat toe doet. Maar dat een grote penis beter is dan een kleine?
Een grote past bij een wijdere vagia en ongekeerd.
Zijn er vrouwen die ervoor kiezen om naar een parenclub tegaan als hun eigen partner klein geschapen is?
En wat is klein? Ik zit op voetbal en volgens mij zit er niet veel verschil in hoor.
En nee: Donkere mannen zijn niet groter hoor! Bij mij in de elftal zitten 6 donkere mannen. die steken echt niet boven de rest uit.
zaterdag 5 mei 2012 om 17:18
zondag 9 september 2012 om 14:57
Nee een pinkeltje wil ik beslist ook niet. Ik heb een het verleden eens een korte relatie gehad met een hele leuke jongen maar toen het op een gegeven moment in bed belande en de naakte feiten bloot kwamen te liggen schrok ik wel. Met zo'n kleuter pikje is het echt niks. Hij heeft me uiteindelijk toch een orgasme bezorgd met zijn tong. Maar je wilt toch ook lekker gevuld worden en dat lukt met zo'n pikkie van een cm of 8 echt niet. Na die ervaring heb ik het snel uit gemaakt.
zondag 9 september 2012 om 15:04
zondag 9 september 2012 om 23:34
Inderdaad, het moet passen bij/met/in elkaar. Heb nu sinds kort nieuw vriendin, kennen elkaar net. We probeerden het vorige week voor de eerste keer, maar dat werd een fiasco. Ben volgens mij veel te groot geschapen voor haar, het lukte gewoon niet. Toen maar mee gestopt. haha, 't is wat. Ze is een schat, we proberen het vast nog wel een keer, en anders, nou, dan doen we wat anders, ook leuk
. Maar goed, het moet dus passen: the right size matters ..!
maandag 10 september 2012 om 00:29
Ik heb het al eens eerder geschreven hier, misschien zelfs wel bij dit topic, maar ik heb niet de moeite genomen om alles (weer) terug te lezen. Maar een man is toch meer dan een piemel alleen?! Hij is toch ook een mens van vlees en bloed? Met een eigen karakter. Met humor (mag ik hopen) of niet. Met zorgzaamheid en liefdevol.
Draai het nu eens om: stel dat ik een vrouw zou zijn met hele kleine borsten (cup AA of zo) wat in werkelijkheid niet zo is, integendeel zelfs. Maar voor de rest zijn we ideale partners voor elkaar. Dan zou ik toch heel raar opkijken als mijn man zou zeggen: schat..! ik vind je heel lief, je bent voor mij de ideale vrouw! Alleen die tieten, het spjt me, maar ik wil wel wat voelen in mijn handen. Dus sorry! Einde relatie. Ik denk dat het hier dan veroordelende bijdragen had geregend. Dus waarom dan wel voor een man? Ieder mens is gemaakt zoals zij/hij geboren is.
Draai het nu eens om: stel dat ik een vrouw zou zijn met hele kleine borsten (cup AA of zo) wat in werkelijkheid niet zo is, integendeel zelfs. Maar voor de rest zijn we ideale partners voor elkaar. Dan zou ik toch heel raar opkijken als mijn man zou zeggen: schat..! ik vind je heel lief, je bent voor mij de ideale vrouw! Alleen die tieten, het spjt me, maar ik wil wel wat voelen in mijn handen. Dus sorry! Einde relatie. Ik denk dat het hier dan veroordelende bijdragen had geregend. Dus waarom dan wel voor een man? Ieder mens is gemaakt zoals zij/hij geboren is.
maandag 10 september 2012 om 00:40
Eens, vooral ook omdat de meeste vrouwen gaan steigeren als er commentaar komt op hun te kleine borsten of te wijde vagina. Dat mag dan opeens niet .
Zelf vind ik het fijn als een man een stevige piemel heeft, want dat voel je beter bij de penetratie, maar als dat niet het geval zou zijn en de man is toch erg leuk zou ik hem echt niet inruilen hoor.
Trouwens 70% van de vrouwen komt alleen klaar van clitorale stimulatie met de vingers en/of tong, dus voor een orgasme maakt een grote, dikke piemel meestal niet uit.
Zelf vind ik het fijn als een man een stevige piemel heeft, want dat voel je beter bij de penetratie, maar als dat niet het geval zou zijn en de man is toch erg leuk zou ik hem echt niet inruilen hoor.
Trouwens 70% van de vrouwen komt alleen klaar van clitorale stimulatie met de vingers en/of tong, dus voor een orgasme maakt een grote, dikke piemel meestal niet uit.
maandag 10 september 2012 om 08:34
Mini borstjes spelen geen rol bij het gevoel van neuken. Een te grote/kleine vagina of te grote/kleine piemel wel.
Ik zou een man ook niet afwijzen om een kippenborstkas of ielige beentjes. Maar het idee dat ik 30 of 40 jaar geen echt lekker seksleven kan hebben met goed genomen te worden, ja,dat gaat me op den duur waarschijnlijk zwaar vallen, hoe lief de man in kwestie ook is.
Ik zou een man ook niet afwijzen om een kippenborstkas of ielige beentjes. Maar het idee dat ik 30 of 40 jaar geen echt lekker seksleven kan hebben met goed genomen te worden, ja,dat gaat me op den duur waarschijnlijk zwaar vallen, hoe lief de man in kwestie ook is.
maandag 10 september 2012 om 09:01
Als het gevoel bij neuken voor een man alleen afhankelijk zou zijn van die kut doos vagina, dan zouden de meesten gewoon zo'n kunstding bij de Pabo kopen. Ben je ook meteen van het gezanik af, je hoeft je je nooit meer op te winden over het zoeken van een parkeerplaats en er is geen gevaar meer dat je erin geluisd wordt er iemand door de pil heen zwanger wordt. Win-win, noemen we dat.
maandag 10 september 2012 om 09:02
quote:schouderklopje schreef op 10 september 2012 @ 08:34:
Maar het idee dat ik 30 of 40 jaar geen echt lekker seksleven kan hebben met goed genomen te worden, ja,dat gaat me op den duur waarschijnlijk zwaar vallen, hoe lief de man in kwestie ook is.
Jaja, natuurlijk
Een relatie bestaat uit neuken, uiteraard. En ook binnen 30 of 40 jaar is dat nog altijd zo. Alleen vrees ik, dat met deze mentaliteit die 30 of 40 komende jaren niet met diezelfde partner zullen verlopen. Wanneer een man een gelijkaardige opmerking zou maken over (niet alleen) een vrouw haar borsten, maar ook over bv niet perfecte billen, dan zou je wat lezen hier! En wat, indien een vrouw haar borsten al wat gaan hangen op haar dertigste? Moet je als man dan de komende dertig jaar met die koeienuiers voort? (sorry voor de uitdrukking, maar ze sluit toch perfect aan bij de sublieme begrippen "niet goed genomen worden" en "niet goed gevuld worden"?
Wat mij als man eerder zou storen, is 50 jaar lang een vrouw te moeten nemen die niet al te intelligent is, of eentje die rare gedachten heeft, of eentje die alleen maar seks wil, of eentje die te lui is om haar kont op te heffen, enz. Daar heb ik dus wel voor uitgekeken
En ik neem aan dat er ook tal van vrouwen zijn die, al voor dat ze aan een relatie beginnen, snappen dat een man meer is dan een piemel.
Zouden die superpikliefhebbers dan gezwind hun man ruilen, als die bijvoorbeeld binnen enkele jaren om medische redenen of zo geen heel harde stijve pik meer kan krijgen? Zouden zij begrip op brengen voor een man die zijn vrouw dumpt na een een borstamputatie, of na een chemobehandeling, omdat hij de komende dertig jaar niet met zo iemand wil vrijen? Als het antwoord op die vragen zelfs nog maar een beetje "ja" zou zijn, dan interesseert zo een vrouw me zelfs niet als (seks- of ander) vriendje.
Yes, size does matter! Size of intelligence.
Maar het idee dat ik 30 of 40 jaar geen echt lekker seksleven kan hebben met goed genomen te worden, ja,dat gaat me op den duur waarschijnlijk zwaar vallen, hoe lief de man in kwestie ook is.
Jaja, natuurlijk
Wat mij als man eerder zou storen, is 50 jaar lang een vrouw te moeten nemen die niet al te intelligent is, of eentje die rare gedachten heeft, of eentje die alleen maar seks wil, of eentje die te lui is om haar kont op te heffen, enz. Daar heb ik dus wel voor uitgekeken
Zouden die superpikliefhebbers dan gezwind hun man ruilen, als die bijvoorbeeld binnen enkele jaren om medische redenen of zo geen heel harde stijve pik meer kan krijgen? Zouden zij begrip op brengen voor een man die zijn vrouw dumpt na een een borstamputatie, of na een chemobehandeling, omdat hij de komende dertig jaar niet met zo iemand wil vrijen? Als het antwoord op die vragen zelfs nog maar een beetje "ja" zou zijn, dan interesseert zo een vrouw me zelfs niet als (seks- of ander) vriendje.
Yes, size does matter! Size of intelligence.
maandag 10 september 2012 om 09:12
quote:amand1969 schreef op 10 september 2012 @ 09:01:
Als het gevoel bij neuken voor een man alleen afhankelijk zou zijn van die kut doos vagina, dan zouden de meesten gewoon zo'n kunstding bij de Pabo kopen. Ben je ook meteen van het gezanik af en hoef je je nooit meer op te winden over het zoeken van een parkeerplaats. Win-win, noemen we dat.
Wat breng je het toch weer lief
Als het gevoel bij neuken voor een man alleen afhankelijk zou zijn van die kut doos vagina, dan zouden de meesten gewoon zo'n kunstding bij de Pabo kopen. Ben je ook meteen van het gezanik af en hoef je je nooit meer op te winden over het zoeken van een parkeerplaats. Win-win, noemen we dat.
Wat breng je het toch weer lief