Hulp voor Cadeau
dinsdag 8 mei 2012 om 20:38
Hallo,
Ik ben net nieuw op dit Forum, maar ik heb een vraag. Misschien kunnen jullie me helpen?
Mijn vriend en ik zijn bijna een jaar samen. Hij heeft een etentjes geregeld en ik wil natuurlijk ook iets leuks doen voor hem. Alleen weet ik niet zo goed wat. Ik heb nog nooit echt een vriend gehad dus ik ben hier niet zo bekend mee. Heeft iemand leuke ideeen?
Alvast bedankt!
Ik ben net nieuw op dit Forum, maar ik heb een vraag. Misschien kunnen jullie me helpen?
Mijn vriend en ik zijn bijna een jaar samen. Hij heeft een etentjes geregeld en ik wil natuurlijk ook iets leuks doen voor hem. Alleen weet ik niet zo goed wat. Ik heb nog nooit echt een vriend gehad dus ik ben hier niet zo bekend mee. Heeft iemand leuke ideeen?
Alvast bedankt!
dinsdag 8 mei 2012 om 21:21
dinsdag 8 mei 2012 om 21:23
Bezoek aan theater? Hangt van je smaak af natuurlijk, maar het is 's avonds (dus na school/werk) en een leuke ervaring
Als je per se iets materieels wilt doen, hm... Ik zou niet gaan voor iets decoratiefs tenzij je zeker weet dat hij er ruimte voor heeft en het mooi vindt. Is hij misschien gek op bepaalde sporters of acteurs ofzo? Soms kun je online iets met hun handtekening vinden Of als hij veel van een bepaalde sport houdt iets dat daarmee van doen heeft, een t-shirt van z'n favoriete club? Of als hij van sci-fi of fantasy series houdt, daar zijn altijd veel relevante producten voor te koop. Um... Of een computerspel waarvan je weet dat hij het graag wil hebben?
Sowieso zijn er voor 'geeks' bijzonder veel leuke dingen online te vinden
Een print van een xkcd comic (http://www.xkcd.com/), of een distribution plushie (http://www.etsy.com/listi ... -10-distribution-plushies). Of als ie van indie muziek houdt kun je misschien naar een concert gaan, of een t-shirt van z'n favoriete band bestellen.
Ok, eh, misschien is het nuttig als je even het soort dingen noemt waar hij van houdt
Als je per se iets materieels wilt doen, hm... Ik zou niet gaan voor iets decoratiefs tenzij je zeker weet dat hij er ruimte voor heeft en het mooi vindt. Is hij misschien gek op bepaalde sporters of acteurs ofzo? Soms kun je online iets met hun handtekening vinden Of als hij veel van een bepaalde sport houdt iets dat daarmee van doen heeft, een t-shirt van z'n favoriete club? Of als hij van sci-fi of fantasy series houdt, daar zijn altijd veel relevante producten voor te koop. Um... Of een computerspel waarvan je weet dat hij het graag wil hebben?
Sowieso zijn er voor 'geeks' bijzonder veel leuke dingen online te vinden
Ok, eh, misschien is het nuttig als je even het soort dingen noemt waar hij van houdt
dinsdag 8 mei 2012 om 21:28
dinsdag 8 mei 2012 om 21:49
dinsdag 8 mei 2012 om 21:54
Bak wat leuks voor hem? Mooi versierde cupcakes ofzo? Is alleen maar extra charmant als het mislukt maar je wel duidelijk je best hebt gedaan 
Of als ie een muismat gebruikt: eentje laten maken met jullie foto er op? Of als ie van lezen houdt, een boek? Um... Een cursus Spaans?
Een nieuwe stropdas? Oh, wacht: een bierpakket, zo eentje met zes verschillende bieren en een mooi glas erbij
Of als ie een muismat gebruikt: eentje laten maken met jullie foto er op? Of als ie van lezen houdt, een boek? Um... Een cursus Spaans?
dinsdag 8 mei 2012 om 21:58
dinsdag 8 mei 2012 om 22:07
Leuke liedjes die 'van jullie' zijn op een cd branden.
Leuke liedjes die hij leuk vindt op een cd branden.
Een leuke film, in het genre dat hij leuk vindt.
Een boek.
Een lief kaartje met een tegoedbon voor:
- een zelfgemaakt diner
- een biosavondje thuis op de bank (jij zorgt voor drankjes, popcorn, de film etc)
- een lekkere massage
- een goede seksbeurt
- een verwendagje (als in: als hij vrij is die jij alles voor hem, ontbijtje op bed, etc etc)
- een lekker avondje op stap met zn tweeen: kroeg, bios, discoclub, theater
Leuke liedjes die hij leuk vindt op een cd branden.
Een leuke film, in het genre dat hij leuk vindt.
Een boek.
Een lief kaartje met een tegoedbon voor:
- een zelfgemaakt diner
- een biosavondje thuis op de bank (jij zorgt voor drankjes, popcorn, de film etc)
- een lekkere massage
- een goede seksbeurt
- een verwendagje (als in: als hij vrij is die jij alles voor hem, ontbijtje op bed, etc etc)
- een lekker avondje op stap met zn tweeen: kroeg, bios, discoclub, theater
dinsdag 8 mei 2012 om 22:30
dinsdag 8 mei 2012 om 22:34
Ik zou voor dat budget 2 bioscoopbonnen kopen en drinken/popcorn (je eigen bioskaartje telt niet mee in het budget dan)
Of anders een combinatie van wat dingen hierboven:
Een lekkere taart/muffins/koekjes bakken
en
Zelf popcorn poppen in de magnetron
en
Film huren, samen op de bank ploffen en muffins en popcorn eten (kan best als combinatie )
Of anders een combinatie van wat dingen hierboven:
Een lekkere taart/muffins/koekjes bakken
en
Zelf popcorn poppen in de magnetron
en
Film huren, samen op de bank ploffen en muffins en popcorn eten (kan best als combinatie )
woensdag 9 mei 2012 om 15:45
Ik heb voor ons 1e jr samen een trein&toegang-dagtrip gegeven voor 2 personen, een flesje prosecco, twee glazen en een doorzichtig opvulhartje (hobbywinkel) waarin ik roze vouwpapiertjes (Hema) in had gevouwen waarop ik van alles heb geschreven, geen een is hetzelfde. Ik had ook nog twee schaapjes (Hema 1¤/stuk) met een strikje eromheen. In een mandje gedaan (hobbywinkel) met doorzichtig papier erom en klaar!
Oei, je budget is 10-20 euro. Sorry!
Oei, je budget is 10-20 euro. Sorry!