Hulp voor Cadeau

08-05-2012 20:38 48 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik ben net nieuw op dit Forum, maar ik heb een vraag. Misschien kunnen jullie me helpen?

Mijn vriend en ik zijn bijna een jaar samen. Hij heeft een etentjes geregeld en ik wil natuurlijk ook iets leuks doen voor hem. Alleen weet ik niet zo goed wat. Ik heb nog nooit echt een vriend gehad dus ik ben hier niet zo bekend mee. Heeft iemand leuke ideeen?

Alvast bedankt!
hoezo niet serieus? Een massage als cadeau kan mijn vent wel degelijk goed waarderen..dat heeft ie liever dan een of ander flutbonnetje..of dvdtje
Hier waakt de enige echte Barones
Das vervelend dat hij moet werken op jou vrije dag. Dan zie je mekaar dus ook niet zoveel.

Iets kleins dus, heb je een bepaald budget in gedachten?
Waar houdt hij van? Ik heb voor mijn vriend een koetstocht met picknick in de bossen geregeld. Zijn ook dingen te doen, zoals picknickboot of een kanotocht met erna bbq. Googlen en uiteindelijk vind je vast wel wat.

Kan knap lastig zijn idd. Succes
Ik zit te denken aan iets tussen de 10 en 20 euro luchtjes heeft hij al genoeg en sieraden houdt hij niet zo van.
Sleutelhanger met een foto van jullie erop is wel een idee (wat al eerder geschreven is)
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Oke even denken:

een mok met een leuke foto van jullie.

Een boek over iets wat hij interresant vind ( de mijne houd van fotografie en me een boek daarover maak ik m erg blij).

Spel voor de spelcomputer/pc.

Idd best lastig haha.

Ik zal nog even verder denken.
Bezoek aan theater? Hangt van je smaak af natuurlijk, maar het is 's avonds (dus na school/werk) en een leuke ervaring

Als je per se iets materieels wilt doen, hm... Ik zou niet gaan voor iets decoratiefs tenzij je zeker weet dat hij er ruimte voor heeft en het mooi vindt. Is hij misschien gek op bepaalde sporters of acteurs ofzo? Soms kun je online iets met hun handtekening vinden Of als hij veel van een bepaalde sport houdt iets dat daarmee van doen heeft, een t-shirt van z'n favoriete club? Of als hij van sci-fi of fantasy series houdt, daar zijn altijd veel relevante producten voor te koop. Um... Of een computerspel waarvan je weet dat hij het graag wil hebben?

Sowieso zijn er voor 'geeks' bijzonder veel leuke dingen online te vinden :D Een print van een xkcd comic (http://www.xkcd.com/), of een distribution plushie (http://www.etsy.com/listi ... -10-distribution-plushies). Of als ie van indie muziek houdt kun je misschien naar een concert gaan, of een t-shirt van z'n favoriete band bestellen.

Ok, eh, misschien is het nuttig als je even het soort dingen noemt waar hij van houdt :P
Overlevingspakket

Onderbroek, sokken, condooms, wat te eten, wat te drinken en daar een leuk gedicht oid bij.

Tenslotte moet hij wel weer een jaar zien door te komen he
Oh, een budget van 10-20 euro, sorry, ik ging uit van ietsje meer (en jullie postten maar door terwijl ik aan het typen was :P)

Hm... Een leuk (pikant?) spel om samen te spelen? Of van die seksueel getinte dobbelstenen met een setje handboeien erbij :D
Ja iets seksueel getint geef ik liever niet..:S Hij houdt niet van voetbal en heeft niet echt een sport die hij interessant vindt. Qua gamen is die niet echt fanatiek. Daarom ben ik ook zo inspiratieloos:P
Die spellen vallen ook buiten het budget, heb er toen 1 gekocht voor vriend en voor een beetje een leuke ben toch zeker 35 euro verder.

Heeft hij misschien iets wat hij graag snaait? Misschien kun je daar iets mee.

Ik weet het niet meer.

Moeilijk moeilijk.
Bak wat leuks voor hem? Mooi versierde cupcakes ofzo? Is alleen maar extra charmant als het mislukt maar je wel duidelijk je best hebt gedaan :D

Of als ie een muismat gebruikt: eentje laten maken met jullie foto er op? Of als ie van lezen houdt, een boek? Um... Een cursus Spaans? :P Een nieuwe stropdas? Oh, wacht: een bierpakket, zo eentje met zes verschillende bieren en een mooi glas erbij
Een bak aardbeien en een spuitbus slagroom; kan die ze uit je navel eten.

Een foto van jou/ jullie in een lijst

Een sleutelhanger met een hart/ jouw naam

Jij, met een rooie roos tussen je tanden .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Leuke liedjes die 'van jullie' zijn op een cd branden.

Leuke liedjes die hij leuk vindt op een cd branden.

Een leuke film, in het genre dat hij leuk vindt.

Een boek.

Een lief kaartje met een tegoedbon voor:

- een zelfgemaakt diner

- een biosavondje thuis op de bank (jij zorgt voor drankjes, popcorn, de film etc)

- een lekkere massage

- een goede seksbeurt

- een verwendagje (als in: als hij vrij is die jij alles voor hem, ontbijtje op bed, etc etc)

- een lekker avondje op stap met zn tweeen: kroeg, bios, discoclub, theater
Of jezelf in deze:

Vind de verwendag met het ontbijt op bed wat pop zegt een leuk idee. Makkelijk uit te voeren, niet duur en romantisch. Dus heel geschikt voor 1 jaar samen.

Valt mij wel op dat er nog veel sexueel getinte adviezen gegeven worden terwijl to zegt dit niet te willen geven.
Ik zou voor dat budget 2 bioscoopbonnen kopen en drinken/popcorn (je eigen bioskaartje telt niet mee in het budget dan)

Of anders een combinatie van wat dingen hierboven:

Een lekkere taart/muffins/koekjes bakken

en

Zelf popcorn poppen in de magnetron

en

Film huren, samen op de bank ploffen en muffins en popcorn eten (kan best als combinatie )
Dank jullie wel allemaal. Ik kan hier zeker wat mee. Ik denk dat ik toch maar voor een luchtje ga of de sleutelhanger met foto;)

Thx
Ik heb voor ons 1e jr samen een trein&toegang-dagtrip gegeven voor 2 personen, een flesje prosecco, twee glazen en een doorzichtig opvulhartje (hobbywinkel) waarin ik roze vouwpapiertjes (Hema) in had gevouwen waarop ik van alles heb geschreven, geen een is hetzelfde. Ik had ook nog twee schaapjes (Hema 1¤/stuk) met een strikje eromheen. In een mandje gedaan (hobbywinkel) met doorzichtig papier erom en klaar!

Oei, je budget is 10-20 euro. Sorry!
Bak een taart
Iedereen hartstikke bedankt voor de tips. Ik heb vandaag een luchtje gekocht dus mijn dilemma is bij deze opgelost.
Ga een activiteit doen, een dagje met mooi weer een bootje huren en picknicken, strandwandeling met een lunch aan de strandtent. Dagje adam of maastricht.
Sorrie mosterd dus, leuk een luchtje!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven