nog 6 weken

08-05-2012 20:36 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhh

ik heb eindelijk mijn auto theorie aangevraagd!

15 juni.

Ik ken alles best wel goed en als ik testjes maak haal ik ze soms en anders heb ik maar 2 of 3 fout te veel.

Ik hoop dat ik het meteen de eerste keer haal!

Hoe vaak hebben jullie er over gedaan om theorie te halen?

En heeft het zin om nog de dingen te leren die je al weet?
In 1x gehaald, achteraf gezien had ik minder bezig moeten zijn met de theorie in mijn hoofd stampen, en meer met verkeersinzicht. Dus dat is misschien een tip.
Ik heb het in 1 x keer gehaald. Net als alle vriendinnen en studiegenoten, dus ik maakte me eigenlijk ook niet zo druk om het examen, heb dus ook geen lessen genomen, alleen een boekje en geoefend met een cd rom, maar op het centrum kwam ik wel mensen tegen die voor de 3e, 4e en 5e keer op gingen. Veel oefenvragen maken dan komt het vast goed.
Ik heb een spoedcursus gedaan en ben daarmee in 1 keer geslaagd.
Gefeliciteerd! Hartstikke leuk voor je.

Ik heb zowel theorie als praktijk in 1 keer gehaald, maar dat is alweer een jaar of 20 geleden

Succes met de rest!
Wauw knap allemaal!

En inderdaad, veel mensen die ik ken hebben het juist de 1e keer niet gehaald!

Ik heb ook geen lessen gehad en ga die ook niet nemen.
Ik heb het in een keer gehaald...

Dat is zo ondertussen al weer 15 jaar geleden.....
In 1 x gehaald.

Daarbij betwijfel ik ten zeerste of ik nu (zonder ervoor te leren) zou slagen voor het huidige examen.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
quote:Yraatje schreef op 08 mei 2012 @ 21:15:

Ik heb het in een keer gehaald...

Dat is zo ondertussen al weer 15 jaar geleden..... 13 jaar geleden.... we worden oud
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
4 of inmiddels al 5 jaar geleden alles in een keer gehaald. CD-rom bij de rijschool gehaald, boek gekocht en thuis maar zitten oefenen oefenen en oefenen. En dat heeft hartstikke geholpen. Succes!
In 1x gehaald. Nul fouten.

Ik heb destijds het boek uit mijn hoofd geleerd.
1ste x gezakt, had het verschrikkelijk onderschat. Dacht ik heb toch niet zo'n boek nodig? Ehm

2de x geslaagd, al was ik toen ook vrij laks en op het nippertje geslaagd.

Rijexamen overigens wel in 1 x, en daar was ik toch best trots op
In een keer gehaald. Had één boekje, alles doorgelezen en alle oefentesten gemaakt. Als je normaal niet zo veel moeite hebt met lezen/leren lukt dit ook wel.
Ook in 1 keer gehaald. Ik had een boekje met een cdrom, eerst boekje doorgelezen, daarna testen gemaakt op de cdrom.

Bij elke fout, of bij elke vraag waar ik over twijfelde heb ik het boekje na de test erbij gepakt en opgezocht wat de regels waren. Dat heeft mij goed geholpen, ik had geloof ik slechts 1 fout.

Succes! En lekker oefenen, het is zonde van je tijd en geld om er vanuit te gaan dat het wel gaat lukken, en dan te zakken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven