nog 6 weken
dinsdag 8 mei 2012 om 20:36
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhh
ik heb eindelijk mijn auto theorie aangevraagd!
15 juni.
Ik ken alles best wel goed en als ik testjes maak haal ik ze soms en anders heb ik maar 2 of 3 fout te veel.
Ik hoop dat ik het meteen de eerste keer haal!
Hoe vaak hebben jullie er over gedaan om theorie te halen?
En heeft het zin om nog de dingen te leren die je al weet?
ik heb eindelijk mijn auto theorie aangevraagd!
15 juni.
Ik ken alles best wel goed en als ik testjes maak haal ik ze soms en anders heb ik maar 2 of 3 fout te veel.
Ik hoop dat ik het meteen de eerste keer haal!
Hoe vaak hebben jullie er over gedaan om theorie te halen?
En heeft het zin om nog de dingen te leren die je al weet?
dinsdag 8 mei 2012 om 20:47
Ik heb het in 1 x keer gehaald. Net als alle vriendinnen en studiegenoten, dus ik maakte me eigenlijk ook niet zo druk om het examen, heb dus ook geen lessen genomen, alleen een boekje en geoefend met een cd rom, maar op het centrum kwam ik wel mensen tegen die voor de 3e, 4e en 5e keer op gingen. Veel oefenvragen maken dan komt het vast goed.
woensdag 9 mei 2012 om 11:41
Ook in 1 keer gehaald. Ik had een boekje met een cdrom, eerst boekje doorgelezen, daarna testen gemaakt op de cdrom.
Bij elke fout, of bij elke vraag waar ik over twijfelde heb ik het boekje na de test erbij gepakt en opgezocht wat de regels waren. Dat heeft mij goed geholpen, ik had geloof ik slechts 1 fout.
Succes! En lekker oefenen, het is zonde van je tijd en geld om er vanuit te gaan dat het wel gaat lukken, en dan te zakken.
Bij elke fout, of bij elke vraag waar ik over twijfelde heb ik het boekje na de test erbij gepakt en opgezocht wat de regels waren. Dat heeft mij goed geholpen, ik had geloof ik slechts 1 fout.
Succes! En lekker oefenen, het is zonde van je tijd en geld om er vanuit te gaan dat het wel gaat lukken, en dan te zakken.