Welk tablet kopen?

06-05-2012 10:24 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zié het niet meer hoor (véél te veel aanbod )...

Welk tablet kan ik nou het best aanschaffen? Wil m gebruiken voor internet én spelletjes (kinderen in basisschoolleeftijd).

Wat is goed en betaalbaar?
Als je voor jezelf kiest, krijg je er altijd iets mooiers voor terug..
quote:Soyli schreef op 08 mei 2012 @ 11:47:

Oww ik zag je reactie Tijntje maar begreep het niet. Was wel blij met de info die ik kreeg maar zie dat de post weg is (maar ben niet zo vaak op Digi dus weet niet hoe vaak dit al gepost was). Jammer, had er nog even rustig naar willen kijken.Google geeft veel meer info, dan je op die site kon zien. Het was een post voor het bedrijf van die betreffende poster. Als hij reclame wil maken, koopt ie maar een advertentie in de krant.
Samsung Galaxy 10.1

Betaalbaar en alles erop en eraan, lekker groot scherm en super gebruiksvriendelijk.
quote:Tijntje schreef op 08 mei 2012 @ 13:19:

[...]

Google geeft veel meer info, dan je op die site kon zien. Het was een post voor het bedrijf van die betreffende poster. Als hij reclame wil maken, koopt ie maar een advertentie in de krant.Haha, je hebt gelijk hoor!! Ik ga idd eens googlen komend weekend.. (maar dán heb ik weer het probleem dat er véél te veel info is )
Als je voor jezelf kiest, krijg je er altijd iets mooiers voor terug..
Ik vind het best lastig.

Laatst een maand op een iPad gepast ;), leuk speelgoed, heb zelf een iPhone.

Maar van de week een Galaxy in mijn handen gehad en daarvan vond ik het scherm weer mooier.

Wel meer apps in de Appstore maar AndroidMarket heeft zeker ook veel en vaker gratis dan de Appstore.
Je bent zelf een theepot
iPad! Heb zelf sinds een maand of 2 een Ipad1 (gekregen bij mijn Online abonnement) en ik vind het een geweldig ding. Heb ooit een goedkope tablet zoals ze bij Bart Smit verkopen gehad, maar dat was echt een onding. Heeeeeeeel graag, scherm reageerde niet goed etc. De IPad is ook door de kinderen (3 en 5 jaar) heel goed te bedienen. Ze weten er soms beter raad mee dan ikzelf. Vwb spelletjes, er zijn ook veel gratis spelletjes te krijgen hoor, mijn kinderen vermaken zich er prima mee. Ik vnd hem zelf ook heel handig, ik grijp er steeds vaker naar, zoveel handiger dan een laptop of pc. Ik heb 16 gb en zowel 3 G als wifi, maar heb dat 3 G nog nooit gebruikt, gebruik hem alleen thuis of op plekken waar gratis wifi is.
En voor wat betreft de apple store, je hoeft echt geen creditcards te hebben, als je een ITunes kaartje koopt kun je daar je apps mee betalen, deze zijn ook wel eens in de aanbieding met bjv. 20% korting, dus dat scheelt dan ook weer.
Het ligt helemaal aan jezelf welke soort tablet bij jou past.

Als je ervan houd om gewoon een standaard design te hebben en als je het er voor over hebt om veel apps zelf te kopen. En goed met iTunes overweg kan en ook bereid bent om alle onderdelen van apple te willen kopen (de iPad heeft geen usb aansluiting omdat die daar te dun voor is dus als je wat van de computer af wil halen moet je een speciaal kabeltje hebben en die koste rond de 30 euro en dat zijn niet de enigste kabeltjes). Maar om even duidelijk te zijn bij Apple betaal je bijna voor elke app maar de software werkt wel super gebruiksvriendelijk!

Als je van een beetje een eigen design van je tab wil maken en meer zelf wil instellen. Zou ik toch voor een android tab gaan omdat je daar gewoon dingen zelf kunt bepalen en het werkt met flash player samen. Wat je bij Apple niet hebt dus je mist heel veel dingen als je online surft kun je filmpjes bijv. niet zien. En ook nog is bij Android heb je veel meer gratis aanbod je hebt leuke spelletjes!

Ik zou gewoon voor de Galaxy Tab 10.1 gaan. Ook super leuk voor de kids!
Ik heb de iPad 3, 32 gb + 4G. Ik vind het een superding en je moet zeker niet voor alle apps betalen. Er zijn er ook heel erg veel gratis.

Ik heb ook een iPhone en ik vind het besturingssysteem gewoon hyper-gebruiksvriendelijk. Ik heb ook geen enkel probleem met iTunes. Daar lees ik hier nog wel eens commentaar op.

Dat je geen site met Flash player kunt zien, vind ik wel een minpunt. Niet dat het vaak voorkomt, maar toch. En je betaalt ook het appeltje, dat is gewoon een feit.
Ik heb nu een Ipad maar mijn volgende tablet wordt Samsung. Ik vind het maar niets dat je alles via Itunes erop moet zetten en dat je geen flash filmpjes kan kijken op de Ipad
Ook al werk ik meer dan 10 jaar met Apple-computers, ik zou zelf voor de Samsung Galaxy gaan. Niet dat ik ervaring mee heb, maar vanwege de flashspeler die erop zit, is dat toch wel een pluspunt tegenover de iPad. Juist met een tablet is het leuk als je er ook fimpjes mee kan kijken.
Heb een Samsung Galaxy 7.7 met Amoled scherm, echt superkwaliteit! Ik vind een tablet met 10 inch scherm te groot en 5 inch te klein, dus dit is precies goed. Erg blij mee!
Kun je op een tablet ook tv kijken? Ik weet dat ik ze eigenlijk affakkel, maar ik heb geem tv boven en dat zou wel fijn zijn. En wat kan nog behalve surfen online?
Ik denk dat ik van mijn vakantie geld ook een ipad koop, ik heb ook een imac, dua een ipad is dan handiger dan een android tablet. Hoeveel gb hebben jullie, ik dacht eerst dat 16 wel genoeg zou zijn, maar omdat je er geen kaartjes in kunt stoppen is 32 misschien handiger?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven