Chocolade
dinsdag 8 mei 2012 om 15:06
Cadbury melk (zonder noten) of Lila pause melk
Dove met caramel
Extra puur met sinaasappelschilfers (AH eigen merk)
Puur met marsepeinvulling
Géén roomvulling voor mij!
En geen witte chocola. Dat is zo zoet, daar verslik ik me in.
Ooo, dat plaatje van dat Lindt-schap
Vroeger verkochten ze bij div. supermarkten van Lindt repen melkchocola met witte vulling en een pistachenootje. Die waren zaaaalig. Helaas nergens meer te krijgen
Dove met caramel
Extra puur met sinaasappelschilfers (AH eigen merk)
Puur met marsepeinvulling
Géén roomvulling voor mij!
En geen witte chocola. Dat is zo zoet, daar verslik ik me in.
Ooo, dat plaatje van dat Lindt-schap
Vroeger verkochten ze bij div. supermarkten van Lindt repen melkchocola met witte vulling en een pistachenootje. Die waren zaaaalig. Helaas nergens meer te krijgen
dinsdag 8 mei 2012 om 15:11
http://i131.photobucket.c ... ja007/Lindt-chocolade.jpg
Die kast kan ik nu wel gebruiken.
Die kast kan ik nu wel gebruiken.
You know how I know? Because I reeaally think so!
dinsdag 8 mei 2012 om 18:10
quote:giuliettacapuletti schreef op 23 april 2012 @ 13:25:
Verder ben ik erg van de puur trouwens. Op een chocoladeworkshop (watertanden!) ooit eens verschillende chocolade geproefd van Callebaut, van 70% en hoger. Zo lekker.
Ooooh bij de Appie verkopen ze van die dunne plakjes chocolade van Callebaut, ligt bij het broodbeleg. Is er in een melk en in een pure variant mmmmmmmm........ en dan combineren met pindakaas op een rijstwafel of tussen een lekkere verse volkorenboterham...
heb mezelf op suikerstop gezet vorige week... bedankt TO...
Verder ben ik erg van de puur trouwens. Op een chocoladeworkshop (watertanden!) ooit eens verschillende chocolade geproefd van Callebaut, van 70% en hoger. Zo lekker.
Ooooh bij de Appie verkopen ze van die dunne plakjes chocolade van Callebaut, ligt bij het broodbeleg. Is er in een melk en in een pure variant mmmmmmmm........ en dan combineren met pindakaas op een rijstwafel of tussen een lekkere verse volkorenboterham...
heb mezelf op suikerstop gezet vorige week... bedankt TO...
dinsdag 8 mei 2012 om 19:02
quote:sartan schreef op 08 mei 2012 @ 18:10:
[...]
heb mezelf op suikerstop gezet vorige week... bedankt TO...Ik d8 dat je dit bedoeld als broodbeleg.
Ook lekker met
Besmeert. Net als een praliné.
[...]
heb mezelf op suikerstop gezet vorige week... bedankt TO...Ik d8 dat je dit bedoeld als broodbeleg.
Ook lekker met
Besmeert. Net als een praliné.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
dinsdag 8 mei 2012 om 19:11
quote:blobs schreef op 23 april 2012 @ 13:46:
En hoe dol ik ook op chocola ben, ik hou dan weer niet van chocoladevla, chocoladeijs, chocolademelk, enzo
Dit heb ik ook!
Vind melkchocola heerlijk, maar hou ook helemaal niet van ijs en vla met die smaak (chocolademelk dan weer wel). Ook vind ik chocoladetaart helemaal niet lekker, net als chocoladekoekjes. Raar eigenlijk...
En hoe dol ik ook op chocola ben, ik hou dan weer niet van chocoladevla, chocoladeijs, chocolademelk, enzo
Dit heb ik ook!
Vind melkchocola heerlijk, maar hou ook helemaal niet van ijs en vla met die smaak (chocolademelk dan weer wel). Ook vind ik chocoladetaart helemaal niet lekker, net als chocoladekoekjes. Raar eigenlijk...
dinsdag 8 mei 2012 om 21:44
Ik eet het niet vaak, maar als ik chocola eet dan kies ik voor Verkade melkchocolade. Wit vind ik op zich ook wel lekker. Pure chocola vind ik lekker voor chocoladefondue.
Bonbons vind ik er vooral heel mooi uitzien (vooral met van die strepen en lijnen eroverheen) liefst met zachte pralinevulling.
Chocola met hazelnoten, drank- of koffievulling lust ik niet.
Vind dingen zoals bijvoorbeeld chocoladetaart, chocoladecake, chocolademousse of tiramisu sowieso lekkerder dan gewoon een reep chocola.
Bonbons vind ik er vooral heel mooi uitzien (vooral met van die strepen en lijnen eroverheen) liefst met zachte pralinevulling.
Chocola met hazelnoten, drank- of koffievulling lust ik niet.
Vind dingen zoals bijvoorbeeld chocoladetaart, chocoladecake, chocolademousse of tiramisu sowieso lekkerder dan gewoon een reep chocola.
woensdag 9 mei 2012 om 19:30
Chocoladefondue met stukjes wafel, cake, banaan, aardbei en vooral: marshmallows!!!
Zo'n heerlijke warme luikse wafel en dan de gaatjes helemaal dicht plamuren met nutella!!!
Die chocoladerepen gevuld met mousse!!!
Moorkoppen!!!
De repen van de Aldi met pralinevulling!!!
Chocolate galore, o yeah baby!
Zo'n heerlijke warme luikse wafel en dan de gaatjes helemaal dicht plamuren met nutella!!!
Moorkoppen!!!
woensdag 9 mei 2012 om 22:06
quote:HappyGoLucky schreef op 09 mei 2012 @ 19:30:
Chocoladefondue met stukjes wafel, cake, banaan, aardbei en vooral: marshmallows!!!
Moorkoppen!!!
Moorkoppen!!!
donderdag 10 mei 2012 om 11:32
quote:HappyGoLucky schreef op 09 mei 2012 @ 19:30:
Moorkoppen!!!
Chocolate galore, o yeah baby!Hahaha, klinkt goed!
Moorkoppen!!!
Chocolate galore, o yeah baby!Hahaha, klinkt goed!
donderdag 10 mei 2012 om 18:16
yeah chocolade Al mn favorieten zijn al genoemd, dus noem ik mr ff op wat ik niet lekker vind: kersenbonbons, pure chocolade boven 70%, witte chocolade (net boter) en chocolade met noten of pinda's erin.
Lindt chocolade verkopen ze ook bij Bijenkorf (iemand zocht een bepaalde reep van Lindt?). En belgische chocolade is heeeerlijk!
Ik ben trouwens ook dol op choc ijs/vla/melk/koekjes.
Lindt chocolade verkopen ze ook bij Bijenkorf (iemand zocht een bepaalde reep van Lindt?). En belgische chocolade is heeeerlijk!
Ik ben trouwens ook dol op choc ijs/vla/melk/koekjes.
zaterdag 12 mei 2012 om 19:27
zaterdag 12 mei 2012 om 23:30
High Chocolate bestaande uit:
- Ontvangst met een glas cream sherry
- Brownies,
chocolade muffin en chocolade broodje
- Kipspies met chocolade dipsaus
- Verse vijgen en aardbeien
- Hangop met chocolade en karamel
- Petite fours en bonbons
- 2 LUXE chocolademelk (keuze uit 32 soorten) met koeklepel
- Glas verse jus
- Ontvangst met een glas cream sherry
- Brownies,
chocolade muffin en chocolade broodje
- Kipspies met chocolade dipsaus
- Verse vijgen en aardbeien
- Hangop met chocolade en karamel
- Petite fours en bonbons
- 2 LUXE chocolademelk (keuze uit 32 soorten) met koeklepel
- Glas verse jus
You know how I know? Because I reeaally think so!