dipje
vrijdag 11 mei 2012 om 17:37
Ik zit al sinds gisteren niet lekker in mn vel. ik weet niet waarom. ik heb in mn leven eigenlijk niks te klagen. ik ben vooral prikkelbaar en gevoel dat mensen mij niet vertrouwen..alsof ik iets gedaan heb..zo voel ik dat..maar dat is niet echt het geval. wat is dat probleem en hoe kom ik daar vanaf?
vrijdag 11 mei 2012 om 17:48
Doe iets wat je leuk vindt, eet iets wat je lekker vindt, klets bij met een vriendin of buur, kijk een leuk film...etc
Ga op tijd slapen, zorg dat er een lekker ontbijtje en een goede kop koffie in huis is voor morgenochtend en je wordt na verloop van tijd vanzelf weer blij...gewoon ff extra aardig zijn voor jezelf.
Ga op tijd slapen, zorg dat er een lekker ontbijtje en een goede kop koffie in huis is voor morgenochtend en je wordt na verloop van tijd vanzelf weer blij...gewoon ff extra aardig zijn voor jezelf.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
vrijdag 11 mei 2012 om 17:52
ga voor jezelf na of er de afgelopen tijd iets is gebeurd wat dit kan verklaren. Vervelend gevoel, snap ik, maar niet iets om op dit moment al te dramatisch over te doen
Denk er over na, wees even lief voor jezelf en pak jezelf daarna weer op
Denk er over na, wees even lief voor jezelf en pak jezelf daarna weer op
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
vrijdag 11 mei 2012 om 18:01
Het zal al helpen als je er minder dramatisch over doet. Je maakt het groter dan het is. Je bent een dag niet jezelf. Nou en? Kan gebeuren. Lekker uithuilen, dat lucht op. Onder de douche.
Lieve vrienden bellen. Gezond eten en vroeg naar bed. Een wandeling maken buiten of naar de sportschool gaan is ook goed voor je.
Lieve vrienden bellen. Gezond eten en vroeg naar bed. Een wandeling maken buiten of naar de sportschool gaan is ook goed voor je.
vrijdag 11 mei 2012 om 18:14