dipje

11-05-2012 17:37 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit al sinds gisteren niet lekker in mn vel. ik weet niet waarom. ik heb in mn leven eigenlijk niks te klagen. ik ben vooral prikkelbaar en gevoel dat mensen mij niet vertrouwen..alsof ik iets gedaan heb..zo voel ik dat..maar dat is niet echt het geval. wat is dat probleem en hoe kom ik daar vanaf?
Sinds gisteren al?? Jee man, relax. Iedereen voelt zich wel eens niet zo goed. Niet zo analyseren, gaat vanzelf over.
Wacht het nog even af, misschien zijn het de hormonen en gaat het vanzelf wel weer over. We hebben allemaal weleens een dipdagje, lijkt me niet iets om je ineens grote zorgen om te maken.
Een dip van nog maar 1 dag is niet iets om je zorgen over te maken. Wordt het een kwestie van maanden, dan kun je eens verder kijken. Nu is het even aanvaarden en kijken wat de komende dagen je brengen.
Helaas kun je je niet altijd goed voelen. Niet alles is maakbaar Gewoon wachten tot het over gaat. Zit niets anders op.
oke..ik moet niet ongesteld worden ofzo hoor..ik ben vorige week pas geweest..dus dat is het niet

ik wil er gewoon vanaf komen..dit is ook niet leuk voor mij zelf en de omgeving en ik heb vannacht slecht geslapen en veel huilen
Doe iets wat je leuk vindt, eet iets wat je lekker vindt, klets bij met een vriendin of buur, kijk een leuk film...etc

Ga op tijd slapen, zorg dat er een lekker ontbijtje en een goede kop koffie in huis is voor morgenochtend en je wordt na verloop van tijd vanzelf weer blij...gewoon ff extra aardig zijn voor jezelf.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
ga voor jezelf na of er de afgelopen tijd iets is gebeurd wat dit kan verklaren. Vervelend gevoel, snap ik, maar niet iets om op dit moment al te dramatisch over te doen

Denk er over na, wees even lief voor jezelf en pak jezelf daarna weer op
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Een lied zingen onder de douche, heerlijk galmen met mijn buren als mijn grootste fans. Werkt als een tierelier.
Het zal al helpen als je er minder dramatisch over doet. Je maakt het groter dan het is. Je bent een dag niet jezelf. Nou en? Kan gebeuren. Lekker uithuilen, dat lucht op. Onder de douche.

Lieve vrienden bellen. Gezond eten en vroeg naar bed. Een wandeling maken buiten of naar de sportschool gaan is ook goed voor je.
Joh. Sinds gisteren. Zoek een psych, dit kan zo niet langer!
Hoi anoniem, wat geeft jou het gevoel dat mensen je niet vertrouwen? En heb je je vaker zo gevoeld?
O, ik lees in een ander topic dat je een beperking hebt. Sorry voor mijn flauwe reactie dan. Maar een dag een dip, kan gebeuren, niet druk over maken. Je zegt dat je prikkelbaar bent, misschien ben je wel (terecht) boos op iemand maar vind je dat het niet hoort.
Praten lucht op. Bel een vriendin of je moeder en ga even lekker zwelgen. De kans is groot dat je je daarna een stuk beter voelt.
Nou nou...........ik denk dat iedereen zich wel eens even iets minder lekker in zijn vel zit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven