Chagarijnig!!

19-05-2012 15:41 29 berichten
Hallo Allemaal,

Ik moet dit even van mij aftypen; ik ben vreselijk chagarijnig!

Snipverkouden, last van de hormomen (stiekum hoop ik komende dinsdag niet ongesteld te worden), niet te genieten voor mijn omgeving en eigenlijk vermoed ik dat het komt omdat het komende maandag de eerste verjaardag van mijn vader is, zonder mijn Pa

En dus dit maar even van mij aftypen, hier op het forum. Iemand nog ideen om een beetje vrolijker te worden? Ik had al bedacht om maar even in de bui te blijven hangen, maar dat duurt nu de hele dag en dat vind ik eigenlijk toch een beetje te lang.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon een knuffel!
Even naar buiten.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:Fame schreef op 19 mei 2012 @ 15:49:

Even naar buiten.

Bedankt, dat ga ik zo ook maar even doen

(en ik heb me net bedacht dat ik straks aan Manlief ga vragen of hij straks pizza meeneemt, nadat hij en zoonlief van het kinderfeestje weerkomen, want ik heb helemaal geen zin in koken!)
Weerkomen?
Het zonnetje schijnt. Pak iets te drinken en een leuk blad en ga lekker buiten zitten. Misschien zachtjes een fijn muziekje op de achtergrond en natuurlijk iets te knabbelen.

Of stap onder de douche en galm je lievelingslied. Maak van je buren je grootste fans en je zult zien dat jem er heerlijk van opknapt.

Persoonlijk heb ik er voor gekozen om van de sterfdatum van mijn ouders geen herdenkingsdag te maken, dat is niet gemakkelijk, maar het scheelt een hoop verdriet.

Ik wens je alle goeds.
quote:luni schreef op 19 mei 2012 @ 15:55:

Weerkomen? Sorry (persoon van de taal politie) het is thuis komen.
Weerkomen zal zeker wel Vlaams zijn?
Bah, wat balen! Kan me voorstellen dat je misschien ook verdrietig bent zo'n eerste verjaardag zonder vader.

Ik probeer mezelf ook altijd uit een sjaggiebui te trekken. Maar vergeef mezelf ook wanneer dat niet lukt.

Sterkte!
quote:musset74 schreef op 19 mei 2012 @ 15:57:

Bah, wat balen! Kan me voorstellen dat je misschien ook verdrietig bent zo'n eerste verjaardag zonder vader.

Ik probeer mezelf ook altijd uit een sjaggiebui te trekken. Maar vergeef mezelf ook wanneer dat niet lukt.

Sterkte!Dank je wel, en dat zinnetje wat ik net vet heb gemarkeerd, dat is ook een hele goede tip!
quote:carenza schreef op 19 mei 2012 @ 15:57:

Weerkomen zal zeker wel Vlaams zijn?

Verklaringen - Betekenis - Definitie en Synoniem voor:

Weerkomen = Retourneren, Terugkeren, Terugkomen, Wederkeren, Weerkeren, Weeromkomen
Chagrijnig of sacherijnig.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Lieve forummers,

Sorry voor mijn taalfouten, maar begrijpen jullie wel dat dit mijn gemoedstoestand niet echt beter maakt? Ik voel me al niet echt heel erg stabiel.
Lekker even naar buiten, het is mooi weer!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nou. Dan trek ik mijn knuffel maar weer in dan?
Change of plan; was even vergeten dat we vanavond vrienden op bezoek krijgen. En dat zijn hele lieve mensen waar ik altijd mijn verhaal bij kwijt kan. Maar ik wil ze ook niet laten struikelen over het speelgoed e.d. in de woonkamer. Dus ga ik even wat lekkere muziek uitzoeken en krijg ik zowaar zin om op te gaan ruimen (en lekker mee te gaan zingen).

Iedereen nog bedankt voor de tips en knuffels!
quote:eentje1977 schreef op 19 mei 2012 @ 16:11:

Lieve forummers,

Sorry voor mijn taalfouten, maar begrijpen jullie wel dat dit mijn gemoedstoestand niet echt beter maakt? Ik voel me al niet echt heel erg stabiel.

Ja, tuurlijk wel!

Even lachen kan ook helpen?

Misschien even lekker dit topic lezen? Zitten ook heel veel verschrijvingen in maar niet de jouwe
I am surrounded by morons
quote:liesse schreef op 19 mei 2012 @ 16:14:

Nou. Dan trek ik mijn knuffel maar weer in dan?Liever niet hoor, ik vond die erg fijn.
quote:eentje1977 schreef op 19 mei 2012 @ 15:56:

[...]

Sorry (persoon van de taal politie) het is thuis komen.Gewoon nog nooit van gehoord!
quote:luni schreef op 19 mei 2012 @ 16:23:

[...]

Gewoon nog nooit van gehoord!

Bedankt voor je reactie en hopelijk ben je nu niet chagrijnig

(ik hoop echt dat je niet door mijn reactie een chagrijnige bui hebt gekregen, want dat is niet mijn insteek, hier op het forum)
En dan nu echt maar even aan de slag, met de serre deuren lekker open voor het fijne weer gevoel.

En nogmaals iedereen bedankt voor de reactie. Ook die van de taalpolitie en dat is niet cynisch bedoeld hoor, want daardoor heeft courage een topic gevonden wat wel degelijk hielp bij het verkrijgen van een beter humeur!
quote:eentje1977 schreef op 19 mei 2012 @ 15:52:

[...]

Bedankt, dat ga ik zo ook maar even doen

(en ik heb me net bedacht dat ik straks aan Manlief ga vragen of hij straks pizza meeneemt, nadat hij en zoonlief van het kinderfeestje weerkomen, want ik heb helemaal geen zin in koken!)Lekker!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:eentje1977 schreef op 19 mei 2012 @ 16:25:

[...]

Bedankt voor je reactie en hopelijk ben je nu niet chagrijnig

(ik hoop echt dat je niet door mijn reactie een chagrijnige bui hebt gekregen, want dat is niet mijn insteek, hier op het forum)Welnee
Mooi.

Ik vind dat altijd een heerlijk topic om af en toe bij te lezen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven