HelloFresh tas
maandag 21 mei 2012 om 12:40
Ik ben benieuwd naar ervaringen over HelloFresh. Iemand die deze tas al eens geprobeerd heeft? (www.hellofresh.nl)
Is het echt een ander soort tas dan Odin/Vitatas etc waar alleen groente/fruit in zit? Zijn het echt goede & gezonde producten?
Is het echt een ander soort tas dan Odin/Vitatas etc waar alleen groente/fruit in zit? Zijn het echt goede & gezonde producten?
maandag 21 mei 2012 om 13:02
Even gekeken, maar het is een volledig ander concept dan Odin/Vitatas. Het is niet biologisch, en ze brengen dus complete ingredientenlijsten voor een bepaald recept. Het idee is dus dat je exact kookt wat zij bedenken. Doodsaai lijkt me dat. En ik heb juist Odin omdat ik betaalbare biologische groenten van het seizoen en van niet te ver weg wil eten. Totaal andere insteek dus, en niets voor mij.
maandag 21 mei 2012 om 13:12
Lijkt me heel onhandig. Krijg je een tas precies toegesneden op die 3-5 recepten, dus ook met vis, vlees, pasta, rijst en verse kruiden. Zit je enorm vast aan die recepten of je moet alsnog weer heel creatief gaan doen om iets anders te verzinnen met de ingrediënten. Kun je beter een abbo hebben op een tas met verse bio seizoensgroenten en boodschappen doen bij de Albert, als je zo weinig tijd hebt.
maandag 21 mei 2012 om 13:33
quote:Kokmeeuw schreef op 21 mei 2012 @ 13:04:
[...]
Het is niet als spam bedoeld hoor. Gewoon puur benieuwd hoe de tas is, omdat ik geïnteresseerd ben in zo'n concept.Ik vroeg het me af omdat ik, als nieuwsgierig aagje, door jouw mail op die site ga kijken. En omdat ik daar gelijk jouw vraag kan beantwoorden dat het idd totaal iets anders is dan de 'normale' biologische-groenten-pakketten. Dus als het al zo duidelijk is, waarom nog vragen?
[...]
Het is niet als spam bedoeld hoor. Gewoon puur benieuwd hoe de tas is, omdat ik geïnteresseerd ben in zo'n concept.Ik vroeg het me af omdat ik, als nieuwsgierig aagje, door jouw mail op die site ga kijken. En omdat ik daar gelijk jouw vraag kan beantwoorden dat het idd totaal iets anders is dan de 'normale' biologische-groenten-pakketten. Dus als het al zo duidelijk is, waarom nog vragen?
maandag 21 mei 2012 om 13:48
Hi, ik heb HelloFresh geprobeerd. Ik vind het wel handig, want ik vind het wel belangrijk om gezond en gevarieerd te eten, maar het ontbreekt mij soms aan inspiratie en tijd. Je krijgt ingredienten voor 3 maaltijden en hoeft verder niet meer naar de supermarkt. Ik heb het abonnement nu op pauze staan, want ik heb nu wat minder druk en kan ik zelf wel boodschappen doen. Zodra ik het drukker krijg op mijn werk, zet ik het abonnement zeker weer aan.
maandag 21 mei 2012 om 13:55
quote:mejlies schreef op 21 mei 2012 @ 13:48:
Hi, ik heb HelloFresh geprobeerd. Ik vind het wel handig, want ik vind het wel belangrijk om gezond en gevarieerd te eten, maar het ontbreekt mij soms aan inspiratie en tijd. Je krijgt ingredienten voor 3 maaltijden en hoeft verder niet meer naar de supermarkt. Ik heb het abonnement nu op pauze staan, want ik heb nu wat minder druk en kan ik zelf wel boodschappen doen. Zodra ik het drukker krijg op mijn werk, zet ik het abonnement zeker weer aan.
Vond je het niet heel duur?
¤ 59,00 voor 3 maaltijden voor 4 personen dat is 5 euro pp per dag.
Vond je het niet heel duur?
¤ 59,00 voor 3 maaltijden voor 4 personen dat is 5 euro pp per dag.
dinsdag 22 mei 2012 om 10:30
Zoals je in mijn vraag kan zien, vraag ik me af of het echt zo is? Een site kan ik ook bekijken (heb ik natuurlijk ook gedaan), maar een site kan zoveel zeggen. Ik ben benieuwd naar ervaringen. Ervaringen die mij kunnen zeggen of het de moeite waard is, of het gezonde producten zijn en vooral wat voor producten het zijn. Ik heb nu een vitatas, maar ben er over aan het nadenken om over te stappen.
maandag 23 maart 2015 om 22:57
Ik heb nog maar twee weken een abonnement op Hello Fresh, op de vega-box. En ik vind het super! Het is net of je elke week een kerstpakket krijgt en het zijn recepten die je anders misschien niet zou maken, met ingrediënten die ik anders niet zou gebruiken. En verrassend lekker! Ik vind het echt heel leuk, mijn kinderen vinden het ook leuk en zijn dus minder kritisch en het is gevarieerd en gezond met veel groenten.
Een aanrader dus, wat mij betreft!
Een aanrader dus, wat mij betreft!
dinsdag 24 maart 2015 om 10:25
Wij hebben de doos niet meer omdat mijn kind het niet wilde eten en ik dus elke dag apart moest koken. Daarnaast vind ik het ook duur. Wij betaalden 49 per week voor 5 maaltijden voor 2 personen. Ook vonden wij de porties vlees en vis erg karig. Zeker voor wat je ervoor betaalt.
Positieve punten zijn dat je wisselende maaltijden hebt zonder daar zelf over na te denken.
Positieve punten zijn dat je wisselende maaltijden hebt zonder daar zelf over na te denken.