Eeuwig vrijgezel.

27-05-2012 22:58 156 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag viva dames en de 3 viva heren. ;-)

Ik heb jullie advies nodig. Vanavond op de bank zat ik er een beetje over na te denken. Ik ben nu 29 (bijna 30) en heb nog nooit 'verkering' gehad.

Nu zeggen ze wel trouw niet voor je 40ste, maar de kans is groot dat ik nog steeds met een kat samenwoon. Met een beetje geluk nog steeds dezelfde kater. Dan is hij wel 25 ;-)

Ik heb van alles geprobeerd om iemand te vinden.

Veel dating site's en op het laast ook een paar keer gespeeddate.

Is op niks uitgelopen. Nu zat ik er net over na te denken samen met de kat. Ik heb een aantal theorieën.

- Ik ben niet leuk genoeg. Of helemaal niet leuk

- Val op vrouwen out of my league

- Ben er gewoon slecht in (versieren e.d)

- Het is mijn lot.

- Ben te beperkt om een relatie aan te gaan.

Er zijn wel vrouwen die me leuk vinden, maar die vind ik dan weer niet leuk. Ook al zoiets... Ik heb het een tijd best erg gevonden.

Nu heb ik meer zoiets van laat ook maar zitten. Ga me er niet meer druk om maken.
Dat dekseltje zit hier naast me te snorren... ;-)
Ik heb wel een heel leuk buurmeisje. Schattig,lief en knap.

Ga haar zo de liefde verklaren.
Wish me luck dames.
Buurjongen is toch niet thuis en anders klap ik hem er een op. >-D X-@
Rode roos uit de tuin van de andere buren geplukt en huppa ;-) :lmao:
dussss..
Heb nog niet aangebeld. :-P
squirrel- schreef op 28 mei 2012 @ 19:08:

Ik heb wel een heel leuk buurmeisje. Schattig,lief en knap.

Ga haar zo de liefde verklaren.
:puke:
mevrouwdaaltstra schreef op 28 mei 2012 @ 15:44:

je moet er niet mee bezig zijn. God heeft voor jou vast een prachtig leven in petto, met leuke en lieve vrouw. Ieder mens is immers op de wereld gezet om een partner te vinden en zich daarmee voort te planten, dus dat het je lot is kan niet
:puke:
Wat ? Jaloers ? ;-)
Ongelooflijk wat een idioten er hier rond lopen :rofl:
-nora- schreef op 28 mei 2012 @ 14:11:

Ik zou er helemaal niet zo'n problemen mee hebben als ik een man leerde kennen en die verdiende z'n geld met (online) pokeren.

Vind het dan eerder wel bijzonder als je daar 2000 p/m mee verdiend. Voor werkeloosheid is er ww/bijstand en voor pensioen is er AOW. Je gaat toch met iemand vanwege zijn karakter, niet voor zijn portomonnee?

Ontopic is het zo wat lastig te beoordelen waar het precies aan schort, en ook hoe erg je het vind eigenlijk. Als je gelukkig genoeg bent zou ik gewoon lekker leven en wel zien wat er op je pad komt.

Ik zou je wel aanraden om in genoeg gelegendheid te komen om nieuwe mensen/vrouwen te ontmoeten. Dus als je ergens alleen heen 'moet' (naar een feestje waar je alleen de gastheer kent bijv.) wel gewoon gaan. Ik vind het een ideale manier om nieuwe mensen te leren kennen, gespreksvaardigheden te oefenen ;) en wie weet wie je tegenkomt
Ik denk niet dat je ww krijgt bij deze baan. En AOW is echt weinig vind ik (pas nog opgezocht omdat ik me zorgen maakte over het pensioengat van mijn moeder). Bijstand is ook niet iets om te ambieren (en voor mensen bij wie het echt niet anders kan).
-no-nick- schreef op 28 mei 2012 @ 19:59:

Ongelooflijk wat een idioten er hier rond lopen :rofl:
Nouuuuuuuuuuuuuuu :'-(
Trol-eindcijfer: 6,5. Het begon interessant en redelijk geloofwaardig, met een paar leuke overtrokken boze reacties op opmerkingen van forummers, maar aan het eind daalde het niveau snel en verveelde ik me. Er zit potentieel in TO, maar hij moet nog wel een beetje oefenen.

Over en uit!
minnim schreef op 28 mei 2012 @ 22:22:

Trol-eindcijfer: 6,5. Het begon interessant en redelijk geloofwaardig, met een paar leuke overtrokken boze reacties op opmerkingen van forummers, maar aan het eind daalde het niveau snel en verveelde ik me. Er zit potentieel in TO, maar hij moet nog wel een beetje oefenen.

Over en uit!

Eens.

Wat heb jij voor een avatar? Hoe ik het ook bekijk, kan er niks van maken, wat moet het voorstellen?
Volgens mij is het een kwal, no-nick.
Helene31 heeft helemaal gelijk! :)
Is dit nou een echt probleem of zit iemand nou alweer maar wat te verzinnen. De verhalen van de laatste tijd lopen vaak sneu af.

Misschien verzint Viva zelf deze profielen met rare topics, zodat wij allemaal gaan reageren... O.o

Naja... in ieder geval VEEL PLEZIER MET JE BUURMEISJE. |-)
chocolol schreef op 28 mei 2012 @ 22:56:

Is dit nou een echt probleem of zit iemand nou alweer maar wat te verzinnen. De verhalen van de laatste tijd lopen vaak sneu af.

Misschien verzint Viva zelf deze profielen met rare topics, zodat wij allemaal gaan reageren... O.o

Naja... in ieder geval VEEL PLEZIER MET JE BUURMEISJE. |-)
Het is echt zo. Ik was wat minder serieus op het laast. :)
helene31 schreef op 28 mei 2012 @ 22:43:

Volgens mij is het een kwal, no-nick.
En bedankt trut X-@
Sorry?? Ben je nu zo dom of lees je gewoon slecht?
helene31 schreef op 28 mei 2012 @ 23:19:

[...]

Sorry?? Ben je nu zo dom of lees je gewoon slecht?
Ik ben toch een kwal ? :'-(
2de keer dat ik vandaag huil. :-(
Het ging over iemands avatar. Maar als je zo blijft schelden, wil ik mijn mening best herzien.
Heb je weleens echt gefocust op het verkrijgen van een relatie en wellicht op wat je daadwerkelijk in een "soulmate" zoekt. Het is dan de kunst om je te bedenken wat je in een relatie/persoon zoekt. En niet bezig te zijn met wat je niet zou willen in een relatie en partner. Niet: ik wil niet een partner die ongezond eet, rookt en niet sport. Maar juist; Ik zoek een partner die gezond leef.

Dit soort kleine veranderingen in je denken, zorgen ervoor dat het makkelijker wordt een persoon in je leven te krijgen die juist kan bieden, wat jij zoekt in een relatie/partner.

Succes met het vinden van je soulmate :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven